haha goeie
Natuurlijk nog niks gehad...Lenny wrote:Hihi, bel ik ze maar weer is een keer. Is het bedrijf overgenomen, krijg ik nu een kortingscoupon van 130,- voor een nieuwe jas
Natuurlijk nog niks gehad...Lenny wrote:Hihi, bel ik ze maar weer is een keer. Is het bedrijf overgenomen, krijg ik nu een kortingscoupon van 130,- voor een nieuwe jas
Welke site bestel je..?robin92 wrote:En nieuwe schoentjes!
Net binnen, godverdomme lekkere jas godverdomme!Fuzzylogic wrote:Voor de winter deze gescoord![]()
robin92 wrote: En nieuwe schoentjes!
Eens!Fuzzylogic wrote:Net binnen, godverdomme lelijke jas godverdomme!Fuzzylogic wrote:Voor de winter deze gescoord![]()
TsssUberhout wrote:Eens!Fuzzylogic wrote: Net binnen, godverdomme lelijke jas godverdomme!
Heb ze in Amsterdam gehaald bij pro 0031 / pro 020 heet die vestiging op de nieuwendijk bij de Dam.Wesz91 wrote:Welke site bestel je..?robin92 wrote:En nieuwe schoentjes!
Maximize wrote:Stone Island vriend

Ahaaa, ja daar heb ik me laatste paar ook gehaald.robin92 wrote:Heb ze in Amsterdam gehaald bij pro 0031 / pro 020 heet die vestiging op de nieuwendijk bij de Dam.Wesz91 wrote:Welke site bestel je..?robin92 wrote:En nieuwe schoentjes!
Krijg je €10,00 korting per ingeleverd paar oude schoenen per €40,00 besteding.
Waren ze dus van 135 voor 105
Het is een beetje... tja, 2006.jordifcg wrote:Kan je toch wel verwachten die opmerking als je iets van Stone island post
Komt dat merk nooit meer vanaf hoor.Fuzzylogic wrote:Het is een beetje... tja, 2006.jordifcg wrote:Kan je toch wel verwachten die opmerking als je iets van Stone island post