Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 35 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 58 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 11 hours ago
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
mrazura wrote:http://www.modaitalia.nl/nederlands/heren/jassen/nickelson-growler-stone-blue-heren-winterjas

Deze wil ik zo graag maar de prijs :(
Alleen het merk zou ik al nooit willen dragen, maar vind het verder ook niet echt wat. :P

Optie voor de winter voor mij:

Image
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Ik heb normaal ook niks ermee maar die parka jassen zijn altijd baas. Als ik die jas heb moet het gewoon sneeuwen zodat ik me als een echte eskimo door mn stadje kan verplaatsen :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Ach, jij bent wel zo'n ekte straatsoldaat dus past wel bij je mattie
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Parvuz wrote:
Lyst wrote:Zoveel geld voor zo'n lelijke jas? xd
Bij mode is t vaak zo dat lelijke dingen veel duurder zijn. :P
Wat natuurlijk wel een mening is.
Waarom zijn alle Nike's dan zo graf duur en al die adidas jasjes, vuilniszakkenjassen en bouwvakkersbroeken.
Wil ik nog niet dood in gevonden worden, vooral die airmax zijn gruwelijk lelijk.
Meeste mensen met zulke kleren vallen voor mij onder tokkies, snolletjes, nepnegers of mocro's

En die jas betaal ik voor omdat hij lekker zit, netjes staat, en ik vind m mooi :P
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Broken Balance wrote:
Parvuz wrote:
Bij mode is t vaak zo dat lelijke dingen veel duurder zijn. :P
Wat natuurlijk wel een mening is.
Waarom zijn alle Nike's dan zo graf duur en al die adidas jasjes, vuilniszakkenjassen en bouwvakkersbroeken.
Wil ik nog niet dood in gevonden worden, vooral die airmax zijn gruwelijk lelijk.
Meeste mensen met zulke kleren vallen voor mij onder tokkies, snolletjes, nepnegers of mocro's

En die jas betaal ik voor omdat hij lekker zit, netjes staat, en ik vind m mooi :P
Dat zeg ik, lelijke dingen zijn duur. Of vind jij adidas jasjes, vuilniszakkenjassen en bouwvakkersbroeken mooi? :P

Air Max 90 vind ik wel soms vette tussen zitten.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Ben nog aan't twijfelen wat voor winterjas ik ga kopen. Was een mooie in Italie tegengekomen van Bottega Vaneta, maarja dat kan je volgens mij niet in Nederland kopen :(
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Wat vindt jij dan een mooie jas bijvoorbeeld? Want deze ziet er toch gewoon heel normaal uit imo :P
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ik houd meer van kortere jassen, al vind ik die van Broken Balance best mooi. Zit ook vrij weinig model aan jouw jas.
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Hoi ik ga deze kopen voor de winter
Image
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Over fijne schoenen gesproken, heb zelf deze en ben wel benieuwd naar jullie mening, de meeste zullen ze wel niet mooi vinden haha :P Ze lopen echt als wolkjes by the way
Image
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Parvuz wrote:Precies die shirtjes of meer dat model? Dat model heb ik er ook 3 van. Maar niet deze specifiek. :P
Jup, allemaal van chasin haha :P
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
ramon038 wrote:Over fijne schoenen gesproken, heb zelf deze en ben wel benieuwd naar jullie mening, de meeste zullen ze wel niet mooi vinden haha :P Ze lopen echt als wolkjes by the way
Image
Dit zijn meer schoentjes voor de fitness. :P
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Lopen vast heel fijn, maar ik zou dr niet op gaan lopen. :$
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Parvuz wrote: Dat zeg ik, lelijke dingen zijn duur. Of vind jij adidas jasjes, vuilniszakkenjassen en bouwvakkersbroeken mooi? :P

Mijn jas is duur maar ik vind hem mooi. Maar die 3 die jij noemt zijn gruwlijk lelijk. Volgensmij maakte ik dat wel duidelijk?
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Broken Balance wrote:
Parvuz wrote: Dat zeg ik, lelijke dingen zijn duur. Of vind jij adidas jasjes, vuilniszakkenjassen en bouwvakkersbroeken mooi? :P

Mijn jas is duur maar ik vind hem mooi. Maar die 3 die jij noemt zijn gruwlijk lelijk. Volgensmij maakte ik dat wel duidelijk?
Ik snap dat jij je jas mooi vindt. ^^ Volgens mij is hier sprake van een onvervalste babylonische spraakverwarring.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Oh die :P
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Broken Balance wrote:

Jouw jas is dan ook niet echt duur. 150-250 is een prima prijs voor een goede winterjas. 300+ vind ik veel.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
G1LL wrote:
Parvuz wrote:Precies die shirtjes of meer dat model? Dat model heb ik er ook 3 van. Maar niet deze specifiek. :P
Jup, allemaal van chasin haha :P
Heeft alleen Chasin dat model?
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Strep wrote:
Broken Balance wrote:

Jouw jas is dan ook niet echt duur. 150-250 is een prima prijs voor een goede winterjas. 300+ vind ik veel.
Ik vind 150 euro al veel voor een jas. Ik heb vorig jaar een winterjas van Jack & Jones gekocht voor 30 euro en hij is lekker warm. En nog het allermooiste is dat ik hem dit jaar weer gewoon aan doe. :)
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Als je ooit denkt ik ga een jas kopen bij Dutchmoda.nl niet doen. Ze hadden verkeerde jas geleverd, en dat na 3 weken wachten. Vervolgens terug gestuurd en maar snel een jas gekocht in de stad omdat het al koud werd. Na 30 dagen zouden ze me geld terug storten, niet gedaan. Nemen telefoon niet op en heb nu bijna een jaar later mijn 130,- nog niet terug.

:cry:
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Hihi, bel ik ze maar weer is een keer. Is het bedrijf overgenomen, krijg ik nu een kortingscoupon van 130,- voor een nieuwe jas :P
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Goed dat ik dit topic zie. Het wordt tijd om maar eens een jas te gaan kopen.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Draidy wrote:Goed dat ik dit topic zie. Het wordt tijd om maar eens een jas te gaan kopen.
Bomberjack
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Jurheinen wrote:
Draidy wrote:Goed dat ik dit topic zie. Het wordt tijd om maar eens een jas te gaan kopen.
Bomberjack
Too easy :P
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Jurheinen wrote:
Bomberjack
:lol: