Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 41  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
http://www.modaitalia.nl/nederlands/heren/jassen/nickelson-growler-stone-blue-heren-winterjas

Deze wil ik zo graag maar de prijs :(


Alleen het merk zou ik al nooit willen dragen, maar vind het verder ook niet echt wat. :P

Optie voor de winter voor mij:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb normaal ook niks ermee maar die parka jassen zijn altijd baas. Als ik die jas heb moet het gewoon sneeuwen zodat ik me als een echte eskimo door mn stadje kan verplaatsen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach, jij bent wel zo'n ekte straatsoldaat dus past wel bij je mattie
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 14:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Lyst schreef:
Zoveel geld voor zo'n lelijke jas? xd

Bij mode is t vaak zo dat lelijke dingen veel duurder zijn. :P
Wat natuurlijk wel een mening is.


Waarom zijn alle Nike's dan zo graf duur en al die adidas jasjes, vuilniszakkenjassen en bouwvakkersbroeken.
Wil ik nog niet dood in gevonden worden, vooral die airmax zijn gruwelijk lelijk.
Meeste mensen met zulke kleren vallen voor mij onder tokkies, snolletjes, nepnegers of mocro's

En die jas betaal ik voor omdat hij lekker zit, netjes staat, en ik vind m mooi :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Parvuz schreef:
Lyst schreef:
Zoveel geld voor zo'n lelijke jas? xd

Bij mode is t vaak zo dat lelijke dingen veel duurder zijn. :P
Wat natuurlijk wel een mening is.


Waarom zijn alle Nike's dan zo graf duur en al die adidas jasjes, vuilniszakkenjassen en bouwvakkersbroeken.
Wil ik nog niet dood in gevonden worden, vooral die airmax zijn gruwelijk lelijk.
Meeste mensen met zulke kleren vallen voor mij onder tokkies, snolletjes, nepnegers of mocro's

En die jas betaal ik voor omdat hij lekker zit, netjes staat, en ik vind m mooi :P

Dat zeg ik, lelijke dingen zijn duur. Of vind jij adidas jasjes, vuilniszakkenjassen en bouwvakkersbroeken mooi? :P

Air Max 90 vind ik wel soms vette tussen zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 16:40 
 
Hardtraxx Elite

Ben nog aan't twijfelen wat voor winterjas ik ga kopen. Was een mooie in Italie tegengekomen van Bottega Vaneta, maarja dat kan je volgens mij niet in Nederland kopen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Zoveel geld voor zo'n lelijke jas? xd

Wat vindt jij dan een mooie jas bijvoorbeeld? Want deze ziet er toch gewoon heel normaal uit imo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 17:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik houd meer van kortere jassen, al vind ik die van Broken Balance best mooi. Zit ook vrij weinig model aan jouw jas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 20:21 
 
Hardtraxx Addict

Hoi ik ga deze kopen voor de winter
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 00:43 
 
Hardtraxx Elite

Over fijne schoenen gesproken, heb zelf deze en ben wel benieuwd naar jullie mening, de meeste zullen ze wel niet mooi vinden haha :P Ze lopen echt als wolkjes by the way
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 01:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Precies die shirtjes of meer dat model? Dat model heb ik er ook 3 van. Maar niet deze specifiek. :P


Jup, allemaal van chasin haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 10:29 
 
Hardtraxx Veteran

ramon038 schreef:
Over fijne schoenen gesproken, heb zelf deze en ben wel benieuwd naar jullie mening, de meeste zullen ze wel niet mooi vinden haha :P Ze lopen echt als wolkjes by the way
Afbeelding


Dit zijn meer schoentjes voor de fitness. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lopen vast heel fijn, maar ik zou dr niet op gaan lopen. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 11:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Dat zeg ik, lelijke dingen zijn duur. Of vind jij adidas jasjes, vuilniszakkenjassen en bouwvakkersbroeken mooi? :P

Air Max 90 vind ik wel soms vette tussen zitten.


Mijn jas is duur maar ik vind hem mooi. Maar die 3 die jij noemt zijn gruwlijk lelijk. Volgensmij maakte ik dat wel duidelijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Parvuz schreef:
Dat zeg ik, lelijke dingen zijn duur. Of vind jij adidas jasjes, vuilniszakkenjassen en bouwvakkersbroeken mooi? :P

Air Max 90 vind ik wel soms vette tussen zitten.


Mijn jas is duur maar ik vind hem mooi. Maar die 3 die jij noemt zijn gruwlijk lelijk. Volgensmij maakte ik dat wel duidelijk?

Ik snap dat jij je jas mooi vindt. ^^ Volgens mij is hier sprake van een onvervalste babylonische spraakverwarring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 11:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Oh die :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 19:54 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Parvuz schreef:
Dat zeg ik, lelijke dingen zijn duur. Of vind jij adidas jasjes, vuilniszakkenjassen en bouwvakkersbroeken mooi? :P

Air Max 90 vind ik wel soms vette tussen zitten.


Mijn jas is duur maar ik vind hem mooi. Maar die 3 die jij noemt zijn gruwlijk lelijk. Volgensmij maakte ik dat wel duidelijk?

Jouw jas is dan ook niet echt duur. 150-250 is een prima prijs voor een goede winterjas. 300+ vind ik veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Parvuz schreef:
Precies die shirtjes of meer dat model? Dat model heb ik er ook 3 van. Maar niet deze specifiek. :P


Jup, allemaal van chasin haha :P

Heeft alleen Chasin dat model?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Broken Balance schreef:
Parvuz schreef:
Dat zeg ik, lelijke dingen zijn duur. Of vind jij adidas jasjes, vuilniszakkenjassen en bouwvakkersbroeken mooi? :P

Air Max 90 vind ik wel soms vette tussen zitten.


Mijn jas is duur maar ik vind hem mooi. Maar die 3 die jij noemt zijn gruwlijk lelijk. Volgensmij maakte ik dat wel duidelijk?

Jouw jas is dan ook niet echt duur. 150-250 is een prima prijs voor een goede winterjas. 300+ vind ik veel.

Ik vind 150 euro al veel voor een jas. Ik heb vorig jaar een winterjas van Jack & Jones gekocht voor 30 euro en hij is lekker warm. En nog het allermooiste is dat ik hem dit jaar weer gewoon aan doe. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 15:18 
 
Hardtraxx Veteran

Als je ooit denkt ik ga een jas kopen bij Dutchmoda.nl niet doen. Ze hadden verkeerde jas geleverd, en dat na 3 weken wachten. Vervolgens terug gestuurd en maar snel een jas gekocht in de stad omdat het al koud werd. Na 30 dagen zouden ze me geld terug storten, niet gedaan. Nemen telefoon niet op en heb nu bijna een jaar later mijn 130,- nog niet terug.

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

Hihi, bel ik ze maar weer is een keer. Is het bedrijf overgenomen, krijg ik nu een kortingscoupon van 130,- voor een nieuwe jas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed dat ik dit topic zie. Het wordt tijd om maar eens een jas te gaan kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Goed dat ik dit topic zie. Het wordt tijd om maar eens een jas te gaan kopen.

Bomberjack
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Draidy schreef:
Goed dat ik dit topic zie. Het wordt tijd om maar eens een jas te gaan kopen.

Bomberjack


Too easy :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 20:14 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Draidy schreef:
Goed dat ik dit topic zie. Het wordt tijd om maar eens een jas te gaan kopen.

Bomberjack

:lol:
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 41  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic