Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 14 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 22 hours ago
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Stelletje downies op Hardtraxx tegenwoordig.

Sinds mijn komst hier is het niveau drastisch gedaald, maar de dieptepunten die ik nu zie, zijn vele malen extremer zeg. Xd
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Olijfboompje wrote:Stelletje downies op Hardtraxx tegenwoordig.

Sinds mijn komst hier is het niveau drastisch gedaald, maar de dieptepunten die ik nu zie, zijn vele malen extremer zeg. Xd
Maandagavond, Rotterdam CS om 18:55 uur. Jij en ik.. Ik maak je GVD helemaal kapot! :mad:
A
Olijfboompje wrote:Stelletje downies op Hardtraxx tegenwoordig.

hea
S
Laatst nog een super mooie trui gekocht van Esprit. Denk je echt dat meiden geinteresseerd zijn in je als je kleding van die Versace/D&G/Hugo Boss merken draagt? Daar draait het niet om hoor kutwout.
Echt dit topic is echt triest door jou input man...
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
wat een jankballen :lol:
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Lyst wrote: Je gaat andere mensen toch niet laten bepalen wat jij mooi vindt :')
Nee, natuurlijk niet. Maar daarom is er niks mis met mode. Veel mode dingen vind ik mooi, en draag ik.
Maar er zijn ook genoeg modieuze dingen die ik echt walgelijk vind. Dat betekent niet meteen dat mode
'kut' is.
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Mode = mainstream = instant kut.
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Image

Oh wat zitten deze heerlijk :cool:
S
Image

Lyst draagt meer dit soort mode, dat is early mode...
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 11 hours ago
Jullie zijn wel geobsedeerd door die jongen he
J
Spablauw wrote:Laatst nog een super mooie trui gekocht van Esprit. Denk je echt dat meiden geinteresseerd zijn in je als je kleding van die Versace/D&G/Hugo Boss merken draagt? Daar draait het niet om hoor kutwout.
Snap niet waarom mensen altijd zo'n vooroordelen hebben vaak als mensen Iceberg, Phillip Plein, AJ, D&G, Moncler, Gucci of whatever loopt...
Zolang ze het kunnen betalen, krijgen van mama of papa en het gewoon mooi vinden, of zo zijn opgegroeid.

En er zijn zoveel meiden die dat belangrijk vinden hoor, vrouwen azen vaak op geld weet menig wezen met een slurf tussen de benen. :P
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Jonas wrote:Image

Oh wat zitten deze heerlijk :cool:
Mag ik vragen hoeveel deze kosten? Zien er mij wel mooie schoenen uit, en aangezien ik tegenwoordig alleen Lacoste draag. xd
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Die Lacoste zijn wel nice ja. Ander kleurtje is mooier imo. :)
Last edited by BvG50 on 26 Dec 2012 21:01, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Qlown wrote:Aangezien ik tegenwoordig alleen Lacoste draag. xd
Waarom in godsnaam alléén Lacoste? Ben je in je slaap bedreigd door een Krokodil?
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
XtD wrote: Waarom in godsnaam alléén Lacoste? Ben je in je slaap bedreigd door een Krokodil?
haha :worship:
S
JEFSKIII wrote:
Spablauw wrote:Laatst nog een super mooie trui gekocht van Esprit. Denk je echt dat meiden geinteresseerd zijn in je als je kleding van die Versace/D&G/Hugo Boss merken draagt? Daar draait het niet om hoor kutwout.
Snap niet waarom mensen altijd zo'n vooroordelen hebben vaak als mensen Iceberg, Phillip Plein, AJ, D&G, Moncler, Gucci of whatever loopt...
Zolang ze het kunnen betalen, krijgen van mama of papa en het gewoon mooi vinden, of zo zijn opgegroeid.

En er zijn zoveel meiden die dat belangrijk vinden hoor, vrouwen azen vaak op geld weet menig wezen met een slurf tussen de benen. :P
Bwa mijn buurjongen is ook zo iemand. Stoeft graag met de prijskaartjes van zijn Moncler enzo. Dat is gewoon om irritant van te worden -.-
J
Spablauw wrote:
JEFSKIII wrote:

Bwa mijn buurjongen is ook zo iemand. Stoeft graag met de prijskaartjes van zijn Moncler enzo. Dat is gewoon om irritant van te worden -.-
Ja zo'n figuurtjes zitten erook tussen, maar zie die liever dan van die ik wil wel maar ik kan niet. :P
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Image
Weekje geleden deze schoenen gehaald. Vind ze best mooi al zeg ik het zelf :). Heb er ook nog rode veters bij gekregen.
S
Als je trouwens een meisje moet 'kopen' met je geld/auto's weet ik veel. Dan moet je eens in eigen boezem kijken en denken hoe triestig het eigenlijk is :lol: ...
Maarja ieder denkt daar het zijne van.

Geef mij maar zo'n truien... Geen sweaters, geen kap... Geeft een meer stijlvol uitzicht he :)
http://www.esprit.be/men/alle_merken/KL ... K30342_612
J
Spablauw wrote:Als je trouwens een meisje moet 'kopen' met je geld/auto's weet ik veel. Dan moet je eens in eigen boezem kijken en denken hoe triestig het eigenlijk is :lol: ...
Maarja ieder denkt daar het zijne van.

Geef mij maar zo'n truien... Geen sweaters, geen kap... Geeft een meer stijlvol uitzicht he :)
http://www.esprit.be/men/alle_merken/KL ... K30342_612
Tja, vrouwen he. xd
Hardtraxx Veteran
last seen May 2016
Spablauw wrote:Dan moet je eens in eigen boezem kijken en denken hoe triestig het eigenlijk is
Als ze dat konden hoefden ze geen vrouwen om te kopen lijkt me.
S
Dat is in België een spreekwoord/gezegde, kennen jullie Nederlanders dat dan niet? In eigen boezem kijken? :)
K
Spablauw wrote:Dat is in België een spreekwoord/gezegde, kennen jullie Nederlanders dat dan niet? In eigen boezem kijken? :)

Nee anders zegt die het niet.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2016
Spablauw wrote:Dat is in België een spreekwoord/gezegde, kennen jullie Nederlanders dat dan niet? In eigen boezem kijken? :)
Ik heb geen boezem hoor. Komt misschien ook doordat ik niet zo vaak bij de Mac eet.
J
Voor Marc Dutroux was het ook geen boezem, maar een kelder hoor

Maar nee, nog nooit van gehoord.