Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 41  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 19:38 

Hardtraxx Veteran

Stelletje downies op Hardtraxx tegenwoordig.

Sinds mijn komst hier is het niveau drastisch gedaald, maar de dieptepunten die ik nu zie, zijn vele malen extremer zeg. Xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 19:44 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:

Sinds mijn komst hier is het niveau drastisch gedaald, maar de dieptepunten die ik nu zie, zijn vele malen extremer zeg. Xd

Maandagavond, Rotterdam CS om 18:55 uur. Jij en ik.. Ik maak je GVD helemaal kapot! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 19:54 

Olijfboompje schreef:

hea
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 20:32 

Laatst nog een super mooie trui gekocht van Esprit. Denk je echt dat meiden geinteresseerd zijn in je als je kleding van die Versace/D&G/Hugo Boss merken draagt? Daar draait het niet om hoor kutwout.
Echt dit topic is echt triest door jou input man...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 21:04 

Hardtraxx Veteran

wat een jankballen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 21:16 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Je gaat andere mensen toch niet laten bepalen wat jij mooi vindt :')

Nee, natuurlijk niet. Maar daarom is er niks mis met mode. Veel mode dingen vind ik mooi, en draag ik.
Maar er zijn ook genoeg modieuze dingen die ik echt walgelijk vind. Dat betekent niet meteen dat mode
'kut' is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 21:20 

Hardtraxx Elite

Mode = mainstream = instant kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 21:27 

Hardtraxx Addict

Afbeelding

Oh wat zitten deze heerlijk :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 21:47 

Afbeelding

Lyst draagt meer dit soort mode, dat is early mode...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 21:49 

Hardtraxx Crew

Jullie zijn wel geobsedeerd door die jongen he
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 21:49 

Spablauw schreef:
Laatst nog een super mooie trui gekocht van Esprit. Denk je echt dat meiden geinteresseerd zijn in je als je kleding van die Versace/D&G/Hugo Boss merken draagt? Daar draait het niet om hoor kutwout.

Snap niet waarom mensen altijd zo'n vooroordelen hebben vaak als mensen Iceberg, Phillip Plein, AJ, D&G, Moncler, Gucci of whatever loopt...
Zolang ze het kunnen betalen, krijgen van mama of papa en het gewoon mooi vinden, of zo zijn opgegroeid.

En er zijn zoveel meiden die dat belangrijk vinden hoor, vrouwen azen vaak op geld weet menig wezen met een slurf tussen de benen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 21:56 

Hardtraxx Veteran

Jonas schreef:
Afbeelding

Oh wat zitten deze heerlijk :cool:

Mag ik vragen hoeveel deze kosten? Zien er mij wel mooie schoenen uit, en aangezien ik tegenwoordig alleen Lacoste draag. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 21:59 

Hardtraxx Addict

Die Lacoste zijn wel nice ja. Ander kleurtje is mooier imo. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 22:00 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Aangezien ik tegenwoordig alleen Lacoste draag. xd

Waarom in godsnaam alléén Lacoste? Ben je in je slaap bedreigd door een Krokodil?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 22:01 

Hardtraxx Addict

XtD schreef:
Waarom in godsnaam alléén Lacoste? Ben je in je slaap bedreigd door een Krokodil?

haha :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 22:02 

JEFSKIII schreef:
Spablauw schreef:

Snap niet waarom mensen altijd zo'n vooroordelen hebben vaak als mensen Iceberg, Phillip Plein, AJ, D&G, Moncler, Gucci of whatever loopt...
Zolang ze het kunnen betalen, krijgen van mama of papa en het gewoon mooi vinden, of zo zijn opgegroeid.

En er zijn zoveel meiden die dat belangrijk vinden hoor, vrouwen azen vaak op geld weet menig wezen met een slurf tussen de benen. :P

Bwa mijn buurjongen is ook zo iemand. Stoeft graag met de prijskaartjes van zijn Moncler enzo. Dat is gewoon om irritant van te worden -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 22:03 

Spablauw schreef:
JEFSKIII schreef:
Spablauw schreef:

Bwa mijn buurjongen is ook zo iemand. Stoeft graag met de prijskaartjes van zijn Moncler enzo. Dat is gewoon om irritant van te worden -.-

Ja zo'n figuurtjes zitten erook tussen, maar zie die liever dan van die ik wil wel maar ik kan niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 22:06 

Hardtraxx Addict

Afbeelding
Weekje geleden deze schoenen gehaald. Vind ze best mooi al zeg ik het zelf :). Heb er ook nog rode veters bij gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 22:08 

Als je trouwens een meisje moet 'kopen' met je geld/auto's weet ik veel. Dan moet je eens in eigen boezem kijken en denken hoe triestig het eigenlijk is :lol: ...
Maarja ieder denkt daar het zijne van.

Geef mij maar zo'n truien... Geen sweaters, geen kap... Geeft een meer stijlvol uitzicht he :)
http://www.esprit.be/men/alle_merken/KLEDING/truien_sweaters/trend_gestructureerd_breisel/grofgebreide-trui-K30342_612
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 22:10 

Spablauw schreef:
Als je trouwens een meisje moet 'kopen' met je geld/auto's weet ik veel. Dan moet je eens in eigen boezem kijken en denken hoe triestig het eigenlijk is :lol: ...
Maarja ieder denkt daar het zijne van.

Geef mij maar zo'n truien... Geen sweaters, geen kap... Geeft een meer stijlvol uitzicht he :)
http://www.esprit.be/men/alle_merken/KLEDING/truien_sweaters/trend_gestructureerd_breisel/grofgebreide-trui-K30342_612

Tja, vrouwen he. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 22:11 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Dan moet je eens in eigen boezem kijken en denken hoe triestig het eigenlijk is

Als ze dat konden hoefden ze geen vrouwen om te kopen lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 22:13 

Dat is in België een spreekwoord/gezegde, kennen jullie Nederlanders dat dan niet? In eigen boezem kijken? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 22:14 

Spablauw schreef:
Dat is in België een spreekwoord/gezegde, kennen jullie Nederlanders dat dan niet? In eigen boezem kijken? :)

Nee anders zegt die het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 22:15 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:

Ik heb geen boezem hoor. Komt misschien ook doordat ik niet zo vaak bij de Mac eet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 22:16 

Voor Marc Dutroux was het ook geen boezem, maar een kelder hoor

Maar nee, nog nooit van gehoord.
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 41  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic