Mode :')
Laatst deze gehaald:

Laatst deze gehaald:

In Rotterdam zijn Dsquareds² ook al minstens een jaar voorbij ofzo.JEFSKIII wrote:Botti's zijn dat wel ja.Dakpan wrote:En dan heb jij het in een ander topic over schoenen van 2009. :')JEFSKIII wrote:Dsquareds²
Dsquareds² begon je in 2009/2010 veel te zien tot nu...
Botticelli's zie je niet meer zoveel hier.
Ja man, dat is te mainstream.Lyst wrote:Mode :')
Lyst wrote:Lyst :')
Hoogstens nog in de woonwagenkampen. Lanvin en D&G zwaaien nu de scepter.JEFSKIII wrote:Zag ze laatst in Rotterdam toch nog behoorlijk veel hoor.
Ik koop wel gewoon lekker wat ik er leuk uit vind zien, dankjewel.Wout1997 wrote:Baldinini![]()
Trussardi
Versace
Phillip Plein
voor de rich boyz onder ons: Loro Piana
't gaat om de kwaliteit, snap je? Duurder = beter = harder = beterRampestamper wrote:Ik koop wel gewoon lekker wat ik er leuk uit vind zien, dankjewel.Wout1997 wrote:Baldinini![]()
Trussardi
Versace
Phillip Plein
Eens.BvG50 wrote:Mannen die dit dragen. :'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):')
[img]laarzen[/img]
eenschnielstil wrote:Wat maakt een merk nu uitAls het er goed uitziet en lekker zit is het goed
Idd, Lekker boeiend als het van de wibra is..nielstil wrote:Wat maakt een merk nu uitAls het er goed uitziet en lekker zit is het goed
Ho Ho Ho (Merry X-Mas) Dat gaat te ver.Destination wrote:Idd, Lekker boeiend als het van de wibra is..nielstil wrote:Wat maakt een merk nu uitAls het er goed uitziet en lekker zit is het goed
Ja, maakt toch niet uit jongens. Maakt niet uit er een scapino labeltje aan zit, als het maar lekker zit!nielstil wrote:Wat maakt een merk nu uitAls het er goed uitziet en lekker zit is het goed
Toevallig nog voor €100,- aan giftcards van liggen. Ook nog €50,- van The Sting, €50,- in de vorm van een VVV-bon & €200 euro shopgeld dus we gaan is even flink uitgeven van de week!Rawbin wrote:Wout heeft een beetje een grote mond, volgens mij loopt hij gewoon in c&a/we/jack & jones
Phillip Plein, Oke.Wout1997 wrote:Baldinini![]()
Trussardi
Versace
Phillip Plein