Beige broeken zijn wel nice, heb ze zelf ook. Ik snap ook niet wat er zo kut is aan bontkragen?mrazura wrote:Oei wout dan voldoe ik aan 2 van je minpunten. Ik draag namelijk beige broeken en mijn jas heeft een bontkraag.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
-
J
Stiekem is Wout een Coolcat/J&J sletje.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
ja mang. Nee, mijn broer wel, althans g-star/j&j :')JEFSKIII wrote:Stiekem is Wout een Coolcat/J&J sletje.
-
J
Ik draag V&D en C&A, prima toch .
-
J
Ja, dat vind ik welSocializerz wrote:Is er iets mis met G-Star en J&J dan?
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Niet duur genoeg
Deze laatst in de stad gekocht: http://www.zoofashions.com/product/SS12 ... +Fit+Shirt
Hij bevat een zekere dosis swag.
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Jongens, schenk al je kleding aan goede doelen. Dat zal Chris Two waarderen! Goede doelen hebben ook recht op een cadeau.
Waarom probeer je over de rug van Chris Two grappig te doen? Wil je indruk maken op de ouder stoere mensen op hardtraxx zodat die je cool vinden?BvG50 wrote:Jongens, schenk al je kleding aan goede doelen. Dat zal Chris Two waarderen! Goede doelen hebben ook recht op een cadeau.
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Ja.Hunto wrote:Waarom probeer je over de rug van Chris Two grappig te doen? Wil je indruk maken op de ouder stoere mensen op hardtraxx zodat die je cool vinden?BvG50 wrote:Jongens, schenk al je kleding aan goede doelen. Dat zal Chris Two waarderen! Goede doelen hebben ook recht op een cadeau.
Inderdaad joh. Ik, als één van de vertegenwoordigers van de oudere stoere mensen op hardtraxx, keur dit gedrag af.Hunto wrote:Waarom probeer je over de rug van Chris Two grappig te doen? Wil je indruk maken op de ouder stoere mensen op hardtraxx zodat die je cool vinden?BvG50 wrote:Jongens, schenk al je kleding aan goede doelen. Dat zal Chris Two waarderen! Goede doelen hebben ook recht op een cadeau.
135 pond, wattefakDakpan wrote:Deze laatst in de stad gekocht: http://www.zoofashions.com/product/SS12 ... +Fit+Shirt
Stijl has no price.XtD wrote:Inderdaad joh. Ik, als één van de vertegenwoordigers van de oudere stoere mensen op hardtraxx, keur dit gedrag af.Hunto wrote:Waarom probeer je over de rug van Chris Two grappig te doen? Wil je indruk maken op de ouder stoere mensen op hardtraxx zodat die je cool vinden?BvG50 wrote:Jongens, schenk al je kleding aan goede doelen. Dat zal Chris Two waarderen! Goede doelen hebben ook recht op een cadeau.
135 pond, wattefakDakpan wrote:Deze laatst in de stad gekocht: http://www.zoofashions.com/product/SS12 ... +Fit+Shirt
-
A
Ah de jeugdbegeleider van C2 is hierHunto wrote:Waarom probeer je over de rug van Chris Two grappig te doen? Wil je indruk maken op de ouder stoere mensen op hardtraxx zodat die je cool vinden?BvG50 wrote:Jongens, schenk al je kleding aan goede doelen. Dat zal Chris Two waarderen! Goede doelen hebben ook recht op een cadeau.
-
C
ach hij is 15... laat hem, vast en zeker zo'n vuilniszak, skeer petje en glimpatta's type...Hunto wrote:Waarom probeer je over de rug van Chris Two grappig te doen? Wil je indruk maken op de ouder stoere mensen op hardtraxx zodat die je cool vinden?BvG50 wrote:Jongens, schenk al je kleding aan goede doelen. Dat zal Chris Two waarderen! Goede doelen hebben ook recht op een cadeau.
Reageer er nou gewoon niet op. Dan happen mensen weer op jouw en heen en weer en ach laat ook maar.Chris Two wrote:ach hij is 15... laat hem, vast en zeker zo'n vuilniszak, skeer petje en glimpatta's type...Hunto wrote:Waarom probeer je over de rug van Chris Two grappig te doen? Wil je indruk maken op de ouder stoere mensen op hardtraxx zodat die je cool vinden?BvG50 wrote:Jongens, schenk al je kleding aan goede doelen. Dat zal Chris Two waarderen! Goede doelen hebben ook recht op een cadeau.
-
C
We moeten iets om hier de discussies op gang te houden..
15 jarige opofferen aan het spit, weet ik het
Waarom moeten er discussies zijn waarbij mensen opgeofferd moeten worden om anderen zich beter te laten voelen alsof ze een of andere held zijn. En dan vooral op het internet, kom op jongen(s). Hier krijg je echt geen grotere pik van in het echt hoor.Chris Two wrote:We moeten iets om hier de discussies op gang te houden..
-
A
Of in C2's geval, de antiheldDanny H wrote:Waarom moeten er discussies zijn waarbij mensen opgeofferd moeten worden om anderen zich beter te laten voelen alsof ze een of andere held zijn.Chris Two wrote:We moeten iets om hier de discussies op gang te houden..
-
J
Zaterdag naar Tilburg me Dsquareds² ophalen, en eventjes verder kijken in de stad daar.
En dan heb jij het in een ander topic over schoenen van 2009. :')JEFSKIII wrote:Dsquareds²
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
nee, ik schenk al mijn kleren aan het goede doel. Die hebben er meer aan dan mij.Chris Two wrote: ach hij is 15... laat hem, vast en zeker zo'n vuilniszak, skeer petje en glimpatta's type...
-
J
Botti's zijn dat wel ja.Dakpan wrote:En dan heb jij het in een ander topic over schoenen van 2009. :')JEFSKIII wrote:Dsquareds²
Dsquareds² begon je in 2009/2010 veel te zien tot nu...
Botticelli's zie je niet meer zoveel hier.