Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 54 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 17 minutes ago
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
mrazura wrote:Oei wout dan voldoe ik aan 2 van je minpunten. Ik draag namelijk beige broeken en mijn jas heeft een bontkraag. :cool:
Beige broeken zijn wel nice, heb ze zelf ook. Ik snap ook niet wat er zo kut is aan bontkragen? xd
J
Stiekem is Wout een Coolcat/J&J sletje.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
JEFSKIII wrote:Stiekem is Wout een Coolcat/J&J sletje.
ja mang. Nee, mijn broer wel, althans g-star/j&j :')
J
Ik draag V&D en C&A, prima toch .
J
Socializerz wrote:Is er iets mis met G-Star en J&J dan?
Ja, dat vind ik wel
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Niet duur genoeg
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 14 hours ago
Deze gekregen ^^

Image

Image

Image
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Deze laatst in de stad gekocht: http://www.zoofashions.com/product/SS12 ... +Fit+Shirt

Hij bevat een zekere dosis swag.
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Jongens, schenk al je kleding aan goede doelen. Dat zal Chris Two waarderen! Goede doelen hebben ook recht op een cadeau.
Hardtraxxer
448 posts member since 2010
last seen Jul 2026
BvG50 wrote:Jongens, schenk al je kleding aan goede doelen. Dat zal Chris Two waarderen! Goede doelen hebben ook recht op een cadeau.
Waarom probeer je over de rug van Chris Two grappig te doen? Wil je indruk maken op de ouder stoere mensen op hardtraxx zodat die je cool vinden?
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Hunto wrote:
BvG50 wrote:Jongens, schenk al je kleding aan goede doelen. Dat zal Chris Two waarderen! Goede doelen hebben ook recht op een cadeau.
Waarom probeer je over de rug van Chris Two grappig te doen? Wil je indruk maken op de ouder stoere mensen op hardtraxx zodat die je cool vinden?
Ja.
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Hunto wrote:
Inderdaad joh. Ik, als één van de vertegenwoordigers van de oudere stoere mensen op hardtraxx, keur dit gedrag af.
Dakpan wrote:Deze laatst in de stad gekocht: http://www.zoofashions.com/product/SS12 ... +Fit+Shirt

135 pond, wattefak xd
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 17 minutes ago
Image

Image

Image

Goedgekeurd? :P
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
XtD wrote:
Hunto wrote:
Inderdaad joh. Ik, als één van de vertegenwoordigers van de oudere stoere mensen op hardtraxx, keur dit gedrag af.
Dakpan wrote:Deze laatst in de stad gekocht: http://www.zoofashions.com/product/SS12 ... +Fit+Shirt

135 pond, wattefak xd
Stijl has no price.
A
Hunto wrote:
Ah de jeugdbegeleider van C2 is hier
C
Hunto wrote:
ach hij is 15... laat hem, vast en zeker zo'n vuilniszak, skeer petje en glimpatta's type...
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2015
Chris Two wrote:
Hunto wrote:
ach hij is 15... laat hem, vast en zeker zo'n vuilniszak, skeer petje en glimpatta's type...
Reageer er nou gewoon niet op. Dan happen mensen weer op jouw en heen en weer en ach laat ook maar.
C
We moeten iets om hier de discussies op gang te houden..
15 jarige opofferen aan het spit, weet ik het
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Image
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2015
Chris Two wrote:We moeten iets om hier de discussies op gang te houden..
Waarom moeten er discussies zijn waarbij mensen opgeofferd moeten worden om anderen zich beter te laten voelen alsof ze een of andere held zijn. En dan vooral op het internet, kom op jongen(s). Hier krijg je echt geen grotere pik van in het echt hoor.
A
Danny H wrote:
Chris Two wrote:We moeten iets om hier de discussies op gang te houden..
Waarom moeten er discussies zijn waarbij mensen opgeofferd moeten worden om anderen zich beter te laten voelen alsof ze een of andere held zijn.
Of in C2's geval, de antiheld
J
Zaterdag naar Tilburg me Dsquareds² ophalen, en eventjes verder kijken in de stad daar.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
JEFSKIII wrote:Dsquareds²
En dan heb jij het in een ander topic over schoenen van 2009. :')
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Chris Two wrote: ach hij is 15... laat hem, vast en zeker zo'n vuilniszak, skeer petje en glimpatta's type...
nee, ik schenk al mijn kleren aan het goede doel. Die hebben er meer aan dan mij.
J
Dakpan wrote:
JEFSKIII wrote:Dsquareds²
En dan heb jij het in een ander topic over schoenen van 2009. :')
Botti's zijn dat wel ja.
Dsquareds² begon je in 2009/2010 veel te zien tot nu...
Botticelli's zie je niet meer zoveel hier.