Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 41  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 17:25 

Hardtraxx Elite

Ik draag/combineer graag kleding die een ander niet heeft. Dus je zult mij nooit in kleding van gstar, jack & jones, chasin' en the sting (e.d.) zien lopen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 17:26 

Donateur

Draag niks anders dan mijn allerliefste aussie (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 17:27 

Hardtraxx Veteran

Ik snap echt niet dat je zoveel geld uit geeft aan Stone Island, Gucci, Ralph Lauren etc..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 17:33 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Ik snap echt niet dat je zoveel geld uit geeft aan Stone Island, Gucci, Ralph Lauren etc..

Ik heb net als ramon graag "aparte" kleding.
Mijn ouders betalen het ens soms moet ik wat bijleggen.
Dat doe ik dan ook. Ik houd trouwens helemaal niet van die schreeuwerige merken.
Vaak is een kwalitatief goed onbekender merk (bijv. Trussardi, moncler) stukken goedkoper
Maar ik kan ook makkelijk een aantal jaar net een shirtje doen.
En bijv. Een j&j shirtje is binnen 4 maand weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 17:35 

Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
G1LL schreef:

Vind ik altijd wel grappig, van die kereltjes bij mij op school werken bij de AH, sparen ze 2 maanden loon, kopen ze een Gucci riem :lol:

Dat us wel heel erg. Ik moet wel soms een 10tje ofzo bijleggen maar ik hoef geen 100e bij te leggen hoor
Hou ook helemaal biet van ventjes die iemand op kleding beoordelen :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 17:42 

Hardtraxx Veteran

Tja als ik mijn eerste auto heb, heb ik ook liever een dikke BMW M3 ofzo ipv een fiat panda.. Maarja..

Exclusieve kleding is leuk, maar niet voor zoveel geld. Ieder z'n ding, maar naar mijn mening gooi je gewoon veel geld weg. Een G-Star shirt gaat best lang mee, zelfde geld voor Chasin & zelfs voor J&J, zolang je d'r maar goed mee omgaat. En als je een beetje goed zoekt dan krijg je echt wel shirts/truien/polo's/v-halsshirtjes etc etc die bijna niemand draagt.

Maat van me had ook een basic zwart t-shirt van Stone Island gekocht voor 100 (!!!) euro. Hij is echt niet goed wijs, vind een 5 maanden oud t-shirt van de J&J nog mooier dan dat shirt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 18:05 

Als persoon van - 21 jaar, zonder baan en met een kledingsmaak die elk jaar verandert (als ook de maten), zijn je ouders extreem lomp of extreem rijk om zo'n kleding voor je te willen betalen.
Kom op ik draag een trui een jaar of 2 en koop dan iets wat opnieuw in is of wat lekker zit als de kwaliteit van het oudere stuk niet meer oké is. Zo'n kleding is voor rijke/zakenmensen toch niet voor een 15 jarige jonkie dat naar school gaat, dat is gewoon belachelijk.
Maar jij bent waarschijnlijk van een hogere stand dan mij omdat je dat wel allemaal wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 18:10 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Als persoon van - 21 jaar, zonder baan en met een kledingsmaak die elk jaar verandert (als ook de maten), zijn je ouders extreem lomp of extreem rijk om zo'n kleding voor je te willen betalen.
Kom op ik draag een trui een jaar of 2 en koop dan iets wat opnieuw in is of wat lekker zit als de kwaliteit van het oudere stuk niet meer oké is. Zo'n kleding is voor rijke/zakenmensen toch niet voor een 15 jarige jonkie dat naar school gaat, dat is gewoon belachelijk.
Maar jij bent waarschijnlijk van een hogere stand dan IK omdat je dat wel allemaal wil.

-_- Je hoeft niet eens super rijk te zijn, de een geeft zn geld aan een dure auto, de ander aan kleding de ander aan uitgaan... dus het wil helemaal niks zeggen! Hij geeft zelf al aan dat hij er niet mee te koop loopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 18:42 

Wout1997 schreef:

Zo kom je zelf best wel over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 18:49 

Donateur

Banaanslak schreef:
Wout1997 schreef:

Zo kom je zelf best wel over.

true
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 18:55 

Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
Snap ook eigenlijk niet wat mensen zo stoer VINDEN aan merken? zolang het shirt/broek er maar leuk uitziet en goed zit, dan vind ik het al oké :yes:

er staat nergens stoer, maar het is net zo dat jij ook liever een bmw dan een dacia rijd als je het geld ervoor hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 19:07 

Hardtraxx Veteran

Deze ga ik misschien kope als ik beetje meevaller heb financieel enzo :worship:

http://www.wehkamp.nl/herenmode/truien- ... B1_832601/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 19:10 

Hardtraxx Veteran

heb t niet zo op nickelson, maar wel mooi vest, zalig voor de winter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 19:19 

Wout1997 schreef:
Ik heb net als ramon graag "aparte" kleding.

ramon038 schreef:
Ik draag/combineer graag kleding die een ander niet heeft. Dus je zult mij nooit in kleding van gstar, jack & jones, chasin' en the sting (e.d.) zien lopen..

Beetje zonde geld, maar tegenwoordig loopt ook iedereen in Stone Island, Gucci en Ralph Lauren

Wout1997 schreef:

Bullshit, of als je dat shirt als mijnwerker draagt, dan snap ik het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 19:36 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
heb t niet zo op nickelson, maar wel mooi vest, zalig voor de winter!

Die truien en jassen zijn soms wel netjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 19:38 

En Nickelson heb ik sowieso een hekel, maar dat is omdat er een bepaald volk ermee loopt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 19:40 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
En Nickelson heb ik sowieso een hekel, maar dat is omdat er een bepaald volk ermee loopt ;)

Ik loop al 5 jaar ermee ik ga niet opeens stoppen met spullen kopen die ik mooi vind omdat gare volk ermee rondloopt. Ik zeg je eerlijk ik vind het maar onzin als het aan sommige mensen hier ligt mag ik ook al geen ralp lauren en gucci meer dragen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 19:46 

Mag je wel, alleen heb ik er een bepaald beeld van gekregen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 19:50 

Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
Snap ook eigenlijk niet wat mensen zo stoer VINDEN aan merken? zolang het shirt/broek er maar leuk uitziet en goed zit, dan vind ik het al oké :yes:

dat is ook helemaal niet stoer.
Het is een stukje design. Ik vind het mooi en het geld waard. Ik heb zelf niet zoveel met auto's toevallig had teupie daar een voorbeeld mee :P

Kwaliteit verschil is trouwens echt wel te zien. Ik zie zoveel shirtjes in J&J ofzo die er leuk uitzien.
Maar sluiten ze ook mooi aan? Is het stofje goed etc.
Ik ben het wel met je eens dat het bij een bepaald punt ophoud. (dat het alleen nog maar om het merk gaat)
Maar iemand die bijv. j&j draagt of g-star betalen die eigenlijk niet teveel?

Ik bedoel een G-star broek is 100-150e en die gaan echt niet zo lang mee als een broek van Lee Wrangler of levi's die maar 90 euro kosten. Soms moet je niet kopen wat in de mode is maar kwaliteit.
Vandaar dat ik ook niks heb met merken als Stone Island en burberry (BB is wel erg goed maar iets te overpriced)

Nickelson is trouwens niks mis mee loop er zelf niet mee maar heeft toch wel kwaliteit.
Heb eerder een hekel aan die petjes waar The Hundreds, NY etc op staan.
Bijna al mijn vrienden hebben g-star en die petjes maar dat boeit me dan ook helemaal niets.
Zolang ze maar aardig zijn dat bedoel ik met niet beoordelen op kleding.

wtf mijn verhaal leest een beetje ongemakkelijk weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 19:52 

"Is het stofje goed"
Die gaat in de boeken :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 19:56 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
"Is het stofje goed"
Die gaat in de boeken :worship:

ow haha jij leest het denk ik anders :P

Maar er is serieus veel verschil tussen de kwaliteit van de stof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 20:00 

Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
Ik zeg ook niet dat er iets verkeerd is ofzo met g-star/J&J. Dat is nog redelijk te doen, maar om nou 2x je maandsalaris uit te geven voor een riem omdat die in de ''mode'' is vind ik een beetje triest

ik heb het nog nooit over een riem gehad en de Gucci riemen zijn lelijk door dat te grote logo als gesp :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 20:04 

En de Gucci kleuren zijn spuuglelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 20:08 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
En de Gucci kleuren zijn spuuglelijk

niet het rood/groene bandje laat maar zeggen.
de rest wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 20:08 

Júíst het rood/groene bandje xd
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 41  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic