VrouwenmagneetChris Two wrote:Cratex Bodywarmer, 5 werkbroeken, 2 paar werkschoenen met s3 klasse beveiliging (hoge en laag model)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Score, Men at Work, Tribute, Chasin' en dat soort winkels koop ik meestal mijn kleren.
Als we binnenkort in de krant lezen als er paar Marokkanen hun schenen hebben gebroken weten we meteen wie de dader is.Chris Two wrote:Cratex Bodywarmer, 5 werkbroeken, 2 paar werkschoenen met s3 klasse beveiliging (hoge en laag model)
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Ik heb afgelopen zondag een kek Nickelson jasje kunnen scoren in een outlet. Zit heerlijk!
Overal en nergens. Niet echt een bepaald merk waar ik voor kies.
Meestal H&M, Zara, J&J, G-Star, Men@Work en gewoon random winkel. Koop gewoon wat ik leuk vind, of het nou merk is of niet
Meestal H&M, Zara, J&J, G-Star, Men@Work en gewoon random winkel. Koop gewoon wat ik leuk vind, of het nou merk is of niet
Je moet ze ook gewoon naar de stomerij brengen, jwt.Dakpan wrote:M'n moeder is een pro in wasjes draaien en ben lang niet de enige die de polo's slecht vindt.
-
C
Haha, ik heb al keer trap ermee verkocht, zijn erg prettig daarvoor..mrazura wrote:Als we binnenkort in de krant lezen als er paar Marokkanen hun schenen hebben gebroken weten we meteen wie de dader is.Chris Two wrote:Cratex Bodywarmer, 5 werkbroeken, 2 paar werkschoenen met s3 klasse beveiliging (hoge en laag model)
Is gewoon fijn als ik weer is mee moet met de bouw/werk... laat geregeld nog wel is een paar keien vallen, nergens last van
Heb 1 fred perry polo. Echt super overpriced natuurlijk maar ik moet zeggen dat hij me ook het lekkerste zit van alle shirtjes die ik heb. Hele fijne stof.
-
D
Welk merk heeft fijne slim fit T-shirts met v-hals?
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Dysphoria wrote:slim fit T-shirts met v-hals
hoezo? ben je zelf zo'n lelijke dikzak die er niet uit ziet in zo'n shirtje?Bart0ving wrote:Dysphoria wrote:slim fit T-shirts met v-hals
zo hatelijk dat
maar dysphoria:
ga maar eens naar de chasin' daar hangt het vol met van die shirtjes
-
BHardtraxx Addict
- last seen May 2022
RobertV wrote:hoezo? ben je zelf zo'n lelijke dikzak die er niet uit ziet in zo'n shirtje?Bart0ving wrote:Dysphoria wrote:slim fit T-shirts met v-hals
zo hatelijk dat
Hier geef je precies aan waarom ik die dingen niks vind... Iedereen moet er maar zo stoer en breed uit zien in die dingen, voor de chicks jwt.
Zo'n shirt ziet er bij niemand uit of je moet echt een hele nette fysiek hebben.RobertV wrote:hoezo? ben je zelf zo'n lelijke dikzak die er niet uit ziet in zo'n shirtje?Bart0ving wrote:Dysphoria wrote:slim fit T-shirts met v-hals
zo hatelijk dat
maar dysphoria:
ga maar eens naar de chasin' daar hangt het vol met van die shirtjes
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
stone island vriend
-
BHardtraxx Addict
- last seen May 2022
View on YouTubePierrePruuk wrote:stone island vriend
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Was ook het eerste waar ik aan dacht hahaBart0ving wrote:View on YouTubePierrePruuk wrote:stone island vriend
Ook nog een lekkere roze kleur derbij. Pussylounge outfit!Bart0ving wrote:Dysphoria wrote:slim fit T-shirts met v-hals
zo hatelijk dat
jonguh pussylounge ftwjordifcg wrote:Ook nog een lekkere roze kleur derbij. Pussylounge outfit!Bart0ving wrote:Dysphoria wrote:slim fit T-shirts met v-hals
zo hatelijk dat
Maar even testen of we vandaag korte broek aan kunnen
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Dit is pas hatelijk, je word meteen met een of ander pauper figuur geassocieerd als je het draagt.PierrePruuk wrote:stone island vriend
Heb er namelijk een jas en een trui van...
Merk is kwalitatief zo geweldig goed, je betaald er voor maar het is het echt waard.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Idd ergerlijk. Ik heb niks van Stone Island vind het veel te duur voor wat je er voor krijgt.ramon038 wrote:Dit is pas hatelijk, je word meteen met een of ander pauper figuur geassocieerd als je het draagt.PierrePruuk wrote:stone island vriend
Heb er namelijk een jas en een trui van...
Merk is kwalitatief zo geweldig goed, je betaald er voor maar het is het echt waard.
Truien van Gucci (wel in de aanbieding anders kosten ze 500+ en Zegna zijn goed.
Zelfde geld voor Ralph Lauren, Auronautica, Hugo boss black, marco polo etc etc
edit: Trussardi is ook gruwelijk
-
RHardtraxx Elite
- last seen Jul 2017
Ralph Lauren goede kwaliteit inderdaad.
Heb er 3 polo's, 2 overhemden en 2 zwembroeken van.
Kwaliteit van Hackett is ook echt heeeul goed!
Heb er 3 polo's, 2 overhemden en 2 zwembroeken van.
Kwaliteit van Hackett is ook echt heeeul goed!
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Hackett ben ik niet bekend mee.
vind denk ik trussardi, zegna of Ralph lauren toch wel het best qua kwaliteit.
Polo's van Stone Island worden heel gauw vaal
vind denk ik trussardi, zegna of Ralph lauren toch wel het best qua kwaliteit.
Polo's van Stone Island worden heel gauw vaal
-
RHardtraxx Elite
- last seen Jul 2017
Ligt er natuurlijk aan hoe je ermee om gaat he haha!
Ik heb nu 2 jaar een Stone Island vest en die lijkt nog als nieuw..
Koste trouwens wel 160 euros.......
Ik heb nu 2 jaar een Stone Island vest en die lijkt nog als nieuw..
Koste trouwens wel 160 euros.......
-
A
Non Grada van de Sting, niet duur, ziet er kek uit en kwalitatief gewoon goed.