Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 41  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 20:09 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Almighty schreef:
En Nickelson heb ik sowieso een hekel, maar dat is omdat er een bepaald volk ermee loopt ;)

Ik loop al 5 jaar ermee ik ga niet opeens stoppen met spullen kopen die ik mooi vind omdat gare volk ermee rondloopt. Ik zeg je eerlijk ik vind het maar onzin als het aan sommige mensen hier ligt mag ik ook al geen ralp lauren en gucci meer dragen xd

Tja, met bepaalde kleding word je ook op een bepaalde manier aangekeken. Als ik iemand met een stoned island shirt/trui/jas zie lopen zal ik ook direct denken: of zo'n kut gangster, of zo'n mooiboy of gewoon iemand die graag z'n geld uitgeeft aan onzin. En dan ligt 't nog helemaal aan de broek en schoenen welke van de 3 het is. Mensen zijn toch wel bevooroordeeld, dat zag ik ook wel toen ik nog in gabberkleding liep. Je word er gewoon op aangekeken. :) .

Ik loop nu gewoon in een Pall Mall Aviator broek, j&j shirtje, g-star vest en all stars schoenen. Aviator is echt een super kwaliteit broek, daar heb ik wel 100 euro voor over. Maar heb ook zat goedkopere shirtjes, en gewoon H&M vesten (is ook prima).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 20:22 

Wtf wout kijk jij echt of het kraagje mooi zit, het stofje goed is? Ik wandel een winkel binnen met all round merken, doe een tshirt aan, hmm dat zit lekker, prijs valt mee dan koop ik het.
Ik loop trouwens nog steeds rond met Basic t-shirts van G-star die ik in 2008 kocht voor 25 per stuk. Zitte nog steeds lekker, strak, al 100 x of meer gewassen... je kan een merk dus niet op z'n kwaliteit beoordelen, of iig. een merk niet veralgemenen.
Ik heb een buurjongen die serieus eerst bij onze vriendengroep was en gewone kleding droeg, en nu bij zo'n 'schikke' groep zit, en met al die dure zooimerken rondloopt. Als jij je goed voelt in je dure kleding is dat prima voor mij, maar als je het doet om cool te zijn ben je de dikste mongol die er rond loopt :D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 20:23 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
of gewoon iemand die graag z'n geld uitgeeft aan onzin.

Hoe kan kleding kopen onzin zijn?

Sommige mensen zijn hier echt tè (en dan doel ik niet op jou, Gill) anti duurdere/mooiere/sjiekere weet ik veel wat voor soort kleding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 20:31 

Hardtraxx Veteran

Pauper erbij lopen is toch veel hipper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 20:36 

Donateur

Socializerz schreef:
Ik zeg ook niet dat er iets verkeerd is ofzo met g-star/J&J. Dat is nog redelijk te doen, maar om nou 2x je maandsalaris uit te geven voor een riem omdat die in de ''mode'' is vind ik een beetje triest

G-Star vind ik juist wel een goed merk... Betaal je ook al scheel aan.

Nieuw broekje al snel 140 euro
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 20:40 

Nu koop ik ook geen G-Star merk, 4 jaar geleden was dat HET merk, nu is dat (voor mij allesinds) voorbijgestreefd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 21:03 

Hardtraxx Elite

G1LL schreef:
Tja als ik mijn eerste auto heb, heb ik ook liever een dikke BMW M3 ofzo ipv een fiat panda.. Maarja..

Exclusieve kleding is leuk, maar niet voor zoveel geld. Ieder z'n ding, maar naar mijn mening gooi je gewoon veel geld weg. Een G-Star shirt gaat best lang mee, zelfde geld voor Chasin & zelfs voor J&J, zolang je d'r maar goed mee omgaat. En als je een beetje goed zoekt dan krijg je echt wel shirts/truien/polo's/v-halsshirtjes etc etc die bijna niemand draagt.

Maat van me had ook een basic zwart t-shirt van Stone Island gekocht voor 100 (!!!) euro. Hij is echt niet goed wijs, vind een 5 maanden oud t-shirt van de J&J nog mooier dan dat shirt :P

Ja maar E.B. is ook gewoon een rijke tattaaaaa.
Of bedoel je hem niet? haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 17:27 

Hardtraxx Veteran

Vandaag weer 2 broeken, 1 blouse, 1 trui en 2 shirts gekochts :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 14:18 

Wout1997 schreef:
Hackett ben ik niet bekend mee.
vind denk ik trussardi, zegna of Ralph lauren toch wel het best qua kwaliteit.
Polo's van Stone Island worden heel gauw vaal

Dan weet ik niet hoe je moeder je Stone Island polo'tje wast, maar die van mij is al anderhalf jaar en nog prima zwart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 19:21 

Hardtraxx Veteran

Stone island tokkies :')
OT: Uggs gekocht gvd wat zijn mn voetjes lekker warm :loving: :love: :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 19:44 

Hardtraxx Addict

mrazura schreef:

Ik hoop dat je een grap maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 20:00 

Hardtraxx Veteran

BvG50 schreef:
mrazura schreef:

Ik hoop dat je een grap maakt.

Klopt gekocht is niet helemaal juist. Mn broer heeft ze voor me gekocht voor kerstcadeau om me te fokken omdat hij weet wat een hekel ik heb aan die flikkers die er buiten mee lopen. Maar ze zijn zo lekker warm :$ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 20:46 

mrazura schreef:

Nee, geen Tokkies hihi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 21:16 

Hardtraxx Addict

mrazura schreef:
Klopt gekocht is niet helemaal juist. Mn broer heeft ze voor me gekocht voor kerstcadeau om me te fokken omdat hij weet wat een hekel ik heb aan die flikkers die er buiten mee lopen. Maar ze zijn zo lekker warm :$ :P

Oke, als je het maar bij binnen houdt haha. Ik loop gewoon op Adidas Slippers in de winter (binnen offc.) :P , haha voel me altijd een idioot met Pantoffels aan ofzo. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 21:22 

Hardtraxx Veteran

Binnen op slippers lopen is niet idioot?

Gewoon blote voeten of sokken. Lekker glijden van de keuken naar de kamer op sokken :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 21:27 

Snap ook niet waarom mensen Uggs zo gay vinden, vind ze wel mee vallen. En het zijn trouwens van oorsprong mannen dingen. (zijn ze mee begonnen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 21:32 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Binnen op slippers lopen is niet idioot?

Gewoon blote voeten of sokken. Lekker glijden van de keuken naar de kamer op sokken :worship:

Blote voeten in de winter? Of uberhaupt?

En nee, ik vind op slippers lopen niet idioot. En die van Adidas lopen lekker. :yay:
JEFSKIII schreef:
Snap ook niet waarom mensen Uggs zo gay vinden, vind ze wel mee vallen. En het zijn trouwens van oorsprong mannen dingen. (zijn ze mee begonnen)

Het zijn laarzen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 21:37 

Ah dus daaaaarom is het gay.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 21:38 

Hardtraxx Veteran

Hahahahah mannen met Uggs:

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 21:39 

Hardtraxx Addict

JEFSKIII schreef:
Ah dus daaaaarom is het gay.

Ja...
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 21:44 

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 02:10 

Hardtraxx Elite

Ik draag meestal Chasin en G-Star, sinds vandaag weer twee broeken erbij. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 15:30 

Hardtraxx Beheerder

Deze gehaald laatst:

Afbeelding

Lekker warm en zit chill :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 15:30 

Hardtraxx Beheerder

Dubbel >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 16:13 

Is geen Ralph Lauren of Armani dus echt niet chill, slechte kwaliteit ook jezus
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 41  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic