Tja, met bepaalde kleding word je ook op een bepaalde manier aangekeken. Als ik iemand met een stoned island shirt/trui/jas zie lopen zal ik ook direct denken: of zo'n kut gangster, of zo'n mooiboy of gewoon iemand die graag z'n geld uitgeeft aan onzin. En dan ligt 't nog helemaal aan de broek en schoenen welke van de 3 het is. Mensen zijn toch wel bevooroordeeld, dat zag ik ook wel toen ik nog in gabberkleding liep. Je word er gewoon op aangekeken.mrazura wrote:Ik loop al 5 jaar ermee ik ga niet opeens stoppen met spullen kopen die ik mooi vind omdat gare volk ermee rondloopt. Ik zeg je eerlijk ik vind het maar onzin als het aan sommige mensen hier ligt mag ik ook al geen ralp lauren en gucci meer dragenAlmighty wrote:En Nickelson heb ik sowieso een hekel, maar dat is omdat er een bepaald volk ermee loopt
Ik loop nu gewoon in een Pall Mall Aviator broek, j&j shirtje, g-star vest en all stars schoenen. Aviator is echt een super kwaliteit broek, daar heb ik wel 100 euro voor over. Maar heb ook zat goedkopere shirtjes, en gewoon H&M vesten (is ook prima).