Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 41  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 19:47 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Wout1997 schreef:
Kan na een x aantal keer wassen faal worden, slechtere kwaliteit stof waardoor een zwembroek kan uitscheuren ed

Onzin, meestal merk je het verschil niet eens.. Vaak genoeg dure kleding gehad van G-Star en dat soort merken, maar gaan net zo snel kapot..

Ligt aan het merk. Kleding van tommy hilfiger en polo ralp lauren is kwalitatief gezien wel weer een stuk beter en gaat ook makkelijk jaren mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 19:49 

Hardtraxx Elite

Anonymous schreef:
Die van de Sting zijn 20~25€ en gaan prima mee ^^ :thumbsup: en heel veel designs

Heb daar een Non Grada zwembroek gekocht met allemaal verschillende kleuren blokjes. Loop er al 2 jaar in ofzo, met iedere vakantie/strand bezoek/.. aangehad en ziet er nog prima uit. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 19:50 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
roberttt schreef:
Wout1997 schreef:
Kan na een x aantal keer wassen faal worden, slechtere kwaliteit stof waardoor een zwembroek kan uitscheuren ed

Onzin, meestal merk je het verschil niet eens.. Vaak genoeg dure kleding gehad van G-Star en dat soort merken, maar gaan net zo snel kapot..

Ligt aan het merk. Kleding van tommy hilfiger en polo ralp lauren is kwalitatief gezien wel weer een stuk beter en gaat ook makkelijk jaren mee.

Ralph Lauren, en dan vooral de polo's zuigen kwalitatief. Drie keer wassen en hij is zo vaal als de pest. Heb ook polo's van Moncler en Lacoste en die blijven echt veel langer mooi. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 20:05 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Ralph Lauren, en dan vooral de polo's zuigen kwalitatief. Drie keer wassen en hij is zo vaal als de pest. Heb ook polo's van Moncler en Lacoste en die blijven echt veel langer mooi. :)

Dan was je niet goed man. Ik draag nog steeds polos die ik 2 jaar geleden gekocht heb in Amerika.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 20:21 

Hardtraxx Veteran

M'n moeder is een pro in wasjes draaien en ben lang niet de enige die de polo's slecht vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 20:47 

Hardtraxx Veteran

Polo's van tommy hilfliger & lacoste zijn goed :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 21:23 

Hardtraxx Veteran

geen idee, ik heb ze niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 21:35 

Welk merk en/of winkel heeft fijne korte broeken voor een redelijke prijs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 21:49 

Hardtraxx Veteran

Sting, V&D (SoHo) en nog wel van die winkels waar ze niet echt al te duren merken verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 00:30 

Kraak... Piep...

C&A
Jack & Jones (Soms)
Jeans Centre
Men At Work
Bertus Ten Hoor
Bristol

En natuurlijk als je echt laag wil
Zeeman
Wibra
Action
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 01:02 

Hardtraxxer

Ik koop veel kleren bij de Coolcat. Moet je wel achterin kijken meestal, maar ze hebben wel goede kleren voor een lekker goedkoop prijsje. De Lakeside is wat duurder, maar goede kleding. Ik wacht meestal op een anbieding bij Lakeside.
Voor de rest zie ik wel in andere winkels en als het mooi is en een goed prijsje heeft neem ik het mee ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 12:43 

Mwah, zo slecht zijn de Ralph Lauren polo'tjes niet.

Vind persoonlijk zelf die van Moncler het fijnst, die blijven goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 12:47 

Hardtraxx Elite

Laatste tijd veel van shoeby en Lakeside, ook wel vaak kleding gehaald bij Men at Work.
Verder eigenlijk net waar ik toevallig iets vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 12:59 

Aan het typen...

Ik zag laatst deze polo: http://www.tenniscenter.nl/images/getimage.php?iid=1205
Weet iemand een winkel/merk waar je meer van dit soort polo's kunt vinden (getailleerd en een niet zo'n standaard opdruk/design)? En dan gewoon met normale stof, want die van de afbeelding is echt speciaal voor sporten bedoeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 13:15 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ik zag laatst deze polo: http://www.tenniscenter.nl/images/getimage.php?iid=1205
Weet iemand een winkel/merk waar je meer van dit soort polo's kunt vinden (getailleerd en een niet zo'n standaard opdruk/design)? En dan gewoon met normale stof, want die van de afbeelding is echt speciaal voor sporten bedoeld.

Mcgregor, state of art, gaastra.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 16:49 

Hardtraxx Veteran

twilightforce schreef:
Coolcat.

Ik vind dat zon verschrikkelijke pauperwinkel, echt verschrikkelijk lelijke kleding met allemaal kinderachtige kutteksten erop. Sorry, maar heb echt zon haat aan die winkel :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 16:51 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
twilightforce schreef:
Coolcat.

Ik vind dat zon verschrikkelijke pauperwinkel, echt verschrikkelijk lelijke kleding met allemaal kinderachtige kutteksten erop. Sorry, maar heb echt zon haat aan die winkel :x

idd zwaar kinderachtig :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 07:15 

Hardtraxx Addict

Ja vind ik grotendeels ook, enkel die broeken vond ik nog wel iets speciaal, en niemand koopt ze blijkbaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 19:13 

Hardtraxx Veteran

Coolcat
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 18:06 

Hardtraxxer

Voor kleding kijk ik meestal bij The Sting, Score of Jack & Jones enzo, zwembroeken gewoon als ik een leuke, niet al te dure tegenkom :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 18:11 

Hardtraxx Veteran

Ik vind the sting ook echt een heerlijke winkel, vaak niet al te duur maar gewoon toffe kleding! ^^
Verder haal ik ook veel bij de Frontrunner, aangezien mijn broer daar werkt is het een stuk goedkoper allemaal voor me :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 17:07 

Hardtraxx Elite

Ik vind Chasin' en Jack & Jones wel chille winkels. H&M en Coolcat hangt af en toe ook wel wat leuks maar dan moet je wel wat beter zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 17:14 

Sting en Bergmans Outlet...
en heel soms V&D als Tom Tailor of SOHO NY weer wat iets leuks heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 17:20 

Cruelty schreef:
kakbout schreef:
Draagt hier niemand Cratex en Nielsson kleding? :cool:

Wel :cool: alleen dan als werkkleding :P

cratex broek jwt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 17:24 

Cratex Bodywarmer, 5 werkbroeken, 2 paar werkschoenen met s3 klasse beveiliging (hoge en laag model)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 41  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic