Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 19 hours ago
E
Is via interwebz bestellen niet kut, omdat je dan niet weet of het lekker zit? Of is het retouren easy?
A
Helaas, mijn post is verwijderd. Ga ook niet zeggen wat er stond, dat is voor de doofpot.
T
Hardtraxxer
93 posts member since 2011
last seen Jun 2019
Moet nog nieuwe schoenen voor in de zomer, heb nu 1 paar pantofola d'oro en da zijn hoge. Enige probleem is dat mijn schoenmaat rond de 47 is, iemand nog winkels waar ze ook grote maten schoenen verkopen?
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
echte_oostzaner wrote:Is via interwebz bestellen niet kut, omdat je dan niet weet of het lekker zit? Of is het retouren easy?
broer bestelt wel regelmatig schoenen, wanneer niet goed zit, binnen twee dagen nieuwe! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Image

Image

Image

Welke moet ik kiezen van jullie bazen? :$
C
Waarom dat?
BORATBIKINI!
J
Geen, gewoon Ralph Lauren zwembroeken.

Afgelopen week 2 gehaald, zitten heerlijk ^^
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
De 2e :D
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Die 2e is wel een vette :P
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
3e
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Deze site http://www.iboardshorts.com/index.php?m ... _list&c=11 :worship:
Echt een aanrader als je nog een board short moet hebben.
JEFSKIII wrote:Geen, gewoon Ralph Lauren zwembroeken.

Afgelopen week 2 gehaald, zitten heerlijk ^^
Daar heb ik er al 1 van. Ik wil altijd een beetje divers zijn wat zwembroeken betreft.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Je gaat toch geen 80 euro voor een zwembroek betalen.. >.<
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Nando wrote:Je gaat toch geen 80 euro voor een zwembroek betalen.. >.<
als je beetje goede kwaliteit heb betaal je ook meer. Dan doe je makkelijk 3 jaar met een zwembroek terwijl ik vorig jaar ook van die h&m troep heb gekocht die ik vorig jaar na de vakantie meteen weg kon gooien xd
Ik vind persoonlijk dat een zwembroek gewoon geen pauper uitstraling moet hebben zoals een bloemen ofzo erop :P
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
net een nieuwe riem van Bruno Banani & een korte broek van Calvin Klein gekocht.
was niet zoveel kwijt ik was namelijk naar een of andere outlet in roermond geweest.
normaal kostte het de riem 105 euro en de broek 79,- en nu had k bijde voor 100,- :cool:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Inderdaad :lol:
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
roberttt wrote:
tja.. als je er niet meer uitgroeit en er zuinig mee omgaat kan je er wel 2 to 4 jaar mee doen.
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 9 hours ago
Wout1997 wrote:
roberttt wrote:
tja.. als je er niet meer uitgroeit en er zuinig mee omgaat kan je er wel 2 to 4 jaar mee doen.
Want dat gaat met een zwembroek van 25 euro niet?
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
Kan na een x aantal keer wassen faal worden, slechtere kwaliteit stof waardoor een zwembroek kan uitscheuren ed
A
Die van de Sting zijn 20~25€ en gaan prima mee ^^ :thumbsup: en heel veel designs
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
Vaal :P puur smaak de ene wilt elk jaar iets nIeuws en de ander koopt 1x een dure zwembroek en doet er langer mee
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
mrazura wrote:
Ik vind persoonlijk dat een zwembroek gewoon geen pauper uitstraling moet hebben zoals een bloemen ofzo erop :P
True, dat is echt spuuglelijk. Maar voor 30 euro heb je ergens anders een redelijke zwembroek, H&M is altijd kut kwaliteit.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Als je het ervoor over hebt/het kan missen, lekker boeiend wat de prijs dan is. :P
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Project 141 wrote:
Wout1997 wrote:Kan na een x aantal keer wassen faal worden, slechtere kwaliteit stof waardoor een zwembroek kan uitscheuren ed
vaal of faal?

En denk dat ik met 3 goedkopere zwembroeken wel langer mee ga dan 1 dure ;) Geef nu maar gewoon toe dat je het koopt voor het merk :P
Duidelijk niet ik ben tegenwoordig echt helemaal niet merkgebonden meer. Vroeger durfde ik echt me kop niet te laten zien in bijvoorbeeld kleding van de c&a maar nu heb ik daar echt geen moeite meer mee. Die kleding van de Angelo Litrico brand daar is vaak echt helemaal mijn ding.
Hardtraxxer
586 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Draagt hier niemand Cratex en Nielsson kleding? :cool:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Wout1997 wrote:Kan na een x aantal keer wassen faal worden, slechtere kwaliteit stof waardoor een zwembroek kan uitscheuren ed
Onzin, meestal merk je het verschil niet eens.. Vaak genoeg dure kleding gehad van G-Star en dat soort merken, maar gaan net zo snel kapot..