Is via interwebz bestellen niet kut, omdat je dan niet weet of het lekker zit? Of is het retouren easy?
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
-
A
Helaas, mijn post is verwijderd. Ga ook niet zeggen wat er stond, dat is voor de doofpot.
-
THardtraxxer
- 93 posts member since 2011
- last seen Jun 2019
Moet nog nieuwe schoenen voor in de zomer, heb nu 1 paar pantofola d'oro en da zijn hoge. Enige probleem is dat mijn schoenmaat rond de 47 is, iemand nog winkels waar ze ook grote maten schoenen verkopen?
broer bestelt wel regelmatig schoenen, wanneer niet goed zit, binnen twee dagen nieuwe!echte_oostzaner wrote:Is via interwebz bestellen niet kut, omdat je dan niet weet of het lekker zit? Of is het retouren easy?

Welke moet ik kiezen van jullie bazen?
-
C
Waarom dat?
BORATBIKINI!
BORATBIKINI!
-
J
Geen, gewoon Ralph Lauren zwembroeken.
Afgelopen week 2 gehaald, zitten heerlijk
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
De 2e 
Deze site http://www.iboardshorts.com/index.php?m ... _list&c=11 
Echt een aanrader als je nog een board short moet hebben.
Echt een aanrader als je nog een board short moet hebben.
Daar heb ik er al 1 van. Ik wil altijd een beetje divers zijn wat zwembroeken betreft.JEFSKIII wrote:Geen, gewoon Ralph Lauren zwembroeken.
Je gaat toch geen 80 euro voor een zwembroek betalen.. 
als je beetje goede kwaliteit heb betaal je ook meer. Dan doe je makkelijk 3 jaar met een zwembroek terwijl ik vorig jaar ook van die h&m troep heb gekocht die ik vorig jaar na de vakantie meteen weg kon gooienNando wrote:Je gaat toch geen 80 euro voor een zwembroek betalen..
Ik vind persoonlijk dat een zwembroek gewoon geen pauper uitstraling moet hebben zoals een bloemen ofzo erop
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
net een nieuwe riem van Bruno Banani & een korte broek van Calvin Klein gekocht.
was niet zoveel kwijt ik was namelijk naar een of andere outlet in roermond geweest.
normaal kostte het de riem 105 euro en de broek 79,- en nu had k bijde voor 100,-
was niet zoveel kwijt ik was namelijk naar een of andere outlet in roermond geweest.
normaal kostte het de riem 105 euro en de broek 79,- en nu had k bijde voor 100,-
InderdaadNando wrote:Je gaat toch geen 80 euro voor een zwembroek betalen..
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
tja.. als je er niet meer uitgroeit en er zuinig mee omgaat kan je er wel 2 to 4 jaar mee doen.roberttt wrote:InderdaadNando wrote:Je gaat toch geen 80 euro voor een zwembroek betalen..
Want dat gaat met een zwembroek van 25 euro niet?Wout1997 wrote:tja.. als je er niet meer uitgroeit en er zuinig mee omgaat kan je er wel 2 to 4 jaar mee doen.roberttt wrote:InderdaadNando wrote:Je gaat toch geen 80 euro voor een zwembroek betalen..
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
Kan na een x aantal keer wassen faal worden, slechtere kwaliteit stof waardoor een zwembroek kan uitscheuren ed
-
A
Die van de Sting zijn 20~25€ en gaan prima mee
en heel veel designs
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
Vaal
puur smaak de ene wilt elk jaar iets nIeuws en de ander koopt 1x een dure zwembroek en doet er langer mee
True, dat is echt spuuglelijk. Maar voor 30 euro heb je ergens anders een redelijke zwembroek, H&M is altijd kut kwaliteit.mrazura wrote:
Ik vind persoonlijk dat een zwembroek gewoon geen pauper uitstraling moet hebben zoals een bloemen ofzo erop
Als je het ervoor over hebt/het kan missen, lekker boeiend wat de prijs dan is. 
Duidelijk niet ik ben tegenwoordig echt helemaal niet merkgebonden meer. Vroeger durfde ik echt me kop niet te laten zien in bijvoorbeeld kleding van de c&a maar nu heb ik daar echt geen moeite meer mee. Die kleding van de Angelo Litrico brand daar is vaak echt helemaal mijn ding.Project 141 wrote:vaal of faal?Wout1997 wrote:Kan na een x aantal keer wassen faal worden, slechtere kwaliteit stof waardoor een zwembroek kan uitscheuren ed
En denk dat ik met 3 goedkopere zwembroeken wel langer mee ga dan 1 dureGeef nu maar gewoon toe dat je het koopt voor het merk
Draagt hier niemand Cratex en Nielsson kleding? 
Onzin, meestal merk je het verschil niet eens.. Vaak genoeg dure kleding gehad van G-Star en dat soort merken, maar gaan net zo snel kapot..Wout1997 wrote:Kan na een x aantal keer wassen faal worden, slechtere kwaliteit stof waardoor een zwembroek kan uitscheuren ed