Active topics in Off-Topic
Moderators
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
mandy wrote:'Mama mag ik chips?'
'Nee, pak maar een appel'
Of altijd om snoepjes zeuren in de supermarkt, half uur het Haribo rek doorzoeken.
Yu-Gi-Oh kaarten, bayblade, pokemon. Allemaal van dat soort rages zijn leuke jeugdherinneringen..
Ik weet ook nog wel dat ik een keer een poef had opengemaakt en daar zaten allemaal piepschuim bolletjes in. Die heb ik toen door me hele slaapkamer gegooid en ben gaan 'liggen' in de sneeuw hahaha. Geniaal
Ik weet ook nog wel dat ik een keer een poef had opengemaakt en daar zaten allemaal piepschuim bolletjes in. Die heb ik toen door me hele slaapkamer gegooid en ben gaan 'liggen' in de sneeuw hahaha. Geniaal
Die had ik ook al gepost, epic inderdaadProject 141 wrote:Deze vragen we nog regelmatig aan in de kroeg, paar weken terug in Wageningen draaide die baas hem ook
View on YouTube
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Vroeger at ik altijd van die flubberdingen die in zo'n soort bakje zaten per een groen met rood & blauw met rood niemand kent ze meer maar die dingen waren lekker 
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Ik heb dorstmark-feyenoord wrote:Mastermovies
neem appelsap
Yo ik ben aminam, gij zijt de brood
Ik ben de ham en jij de gangster en jij moet dood
Ik ben stoer en rij door rood
Gij zijt een kei dikke zak met kloot
Als jij een hamburger koopt sta je kei dik rood
Jij moet dood met een zak met brood
Ken al die teksten nog uit m'n hoofd
Arie & Bastiaan waren het vetst
En Saving Private Henk 
zeg dikke, ik ga op je pissen.mark-feyenoord wrote:Yo ik ben aminam, gij zijt de brood
Moederneuker gasballon, dikhoofd met een vissenkomoostzaner wrote:zeg dikke, ik ga op je pissen.mark-feyenoord wrote:Yo ik ben aminam, gij zijt de brood
Ik heb je deze diss gegeven, ik zou het fijn vinden als je nu mn billen zou willen afvegen.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Ik kijk nu toevallig saved by the bell, die kelly is zo lekker, ik was vroeger verliefd op haar 
-
D
de dag dat scantraxx scantraxx niet meer was/is
Volgens mij nog steeds hoor...Pommer wrote:Ik kijk nu toevallig saved by the bell, die kelly is zo lekker, ik was vroeger verliefd op haar
Als ze er nu nog steeds zo goed uit ziet wel jaMr Lellebel wrote:Volgens mij nog steeds hoor...Pommer wrote:Ik kijk nu toevallig saved by the bell, die kelly is zo lekker, ik was vroeger verliefd op haar
-
THardtraxxer
- 93 posts member since 2011
- last seen Jun 2019
Pommer wrote:Als ze er nu nog steeds zo goed uit ziet wel jaMr Lellebel wrote:Volgens mij nog steeds hoor...Pommer wrote:Ik kijk nu toevallig saved by the bell, die kelly is zo lekker, ik was vroeger verliefd op haar

Ziet er nog wel ongeveer hetzelfde uit, i.i.g. vele jaartjes bijgekomen