The Settlers!Lyst wrote:
Standaard een schaaf op me knie!mandy wrote:Altijd blauwe plekken van het buitenspelen,
nieuwe kleren die gelijk weer vies waren

Haha precieshardcoresjors wrote:Standaard een schaaf op me knie!mandy wrote:Altijd blauwe plekken van het buitenspelen,
nieuwe kleren die gelijk weer vies waren
Ik ben een keer op me plaat gegaan omdat ik benieuwd was hoe het was om met gekruidsde armen te fietsen!
Onthafloorx wrote:De eerste keer dat je MSN had en dat er wel 5 mensen tegelijk tegen je praatte en dat je helemaal blij was en uitgelaten haha prachtig ik zat volgens mij zelfs in me handjes te klappen
Vragen aan pa en ma of ik even op msn mocht. Met inbelverbinding en zn prachtige geluid haha. Kneiter gek worden van het msn geluidje haha.Onthafloorx wrote:De eerste keer dat je MSN had en dat er wel 5 mensen tegelijk tegen je praatte en dat je helemaal blij was en uitgelaten haha prachtig ik zat volgens mij zelfs in me handjes te klappen
Jongen, het was me anders nog gelukt ook..Delt-A wrote:Ik zei op de terugweg na Loudness tegen Rob (Chris Two) dat hij dat eens moest doen, hij wilde het nog gaan doen ook
Inderdaadhardcoresjors wrote:Onthafloorx wrote:De eerste keer dat je MSN had en dat er wel 5 mensen tegelijk tegen je praatte en dat je helemaal blij was en uitgelaten haha prachtig ik zat volgens mij zelfs in me handjes te klappen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()