Wat anders dan filmpjes. Wie kent deze shampoo? Haha. Daar hadden wij zo'n opzetstuk voor dat het een vliegtuig werd. Alleen daar kan ik geen plaatje van vinden.
Wat anders dan filmpjes. Wie kent deze shampoo? Haha. Daar hadden wij zo'n opzetstuk voor dat het een vliegtuig werd. Alleen daar kan ik geen plaatje van vinden.
Muaha, supermooi topic dit . Ben op youtube ook abonnee bij oudetvmomenten haha. Als we 't bij TV houden, heeel veel pokemon, thunderbirds, alfred J kwak, Ovide en veel meer. Die van Dinobaby's was ik vergeten, maar kon de clip toen ik 'm zag en hoorde weer helemaal meezingen hoor ! Ook heb ik Heady z'n stem vaak gehoord in Platvoet, vond dat echt super spannend . Ook maya de bij deed 't vaak goed, Dommel kon ik altijd om lachen en zelfs de powerpuff girls was grappig . Ook niet te vergeten: Shin Chan, Dexter en kennen jullie deze nog:
Vooral met TV heb ik goede herinneringen, verder was het veel in de tuin spelen van een maatje toen, die hadden echt een gigantische tuin. Ik verafschuwde de pokemon kaarten, hoe vet ikdaarintegen het programma ook vond . Kattenkwaad deed ik ook aan, maar hield 't altijd wel netjes. Verder beetje het standaard gebeuren wat iedereen deed denk ik .