Haha heb hem als het goed is nog ergens thuis liggen xDNando wrote:WTF, Pokémon Monopoly?!Nooit gekend.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik hebbum lekkertommetjeuh wrote:Haha heb hem als het goed is nog ergens thuis liggen xDNando wrote:WTF, Pokémon Monopoly?!Nooit gekend.
Dat andere pokemon bordspel dan?
Dat was ook ziek
Dat was ook ziek
Met die cirkeltjes ofzo, die je op de kop op het bord moest leggen en dan gevechten moest doen via dobbelstenen?Rik wrote:Dat andere pokemon bordspel dan?
Dat was ook ziek
Weet ik eerlijk gezegd niet, we hadden 'm helaas niet thuis. Een vriend wel, en herinner me dat het episch wastommetjeuh wrote:Met die cirkeltjes ofzo, die je op de kop op het bord moest leggen en dan gevechten moest doen via dobbelstenen?Rik wrote:Dat andere pokemon bordspel dan?
Dat was ook ziek
ik had ook alleen die monopoly, maar mn ex had dus nog een pokemon spel thuis die ik net beschreef 
Deze???

Hebben wij thuis ook, echt zooooo vaak gedaan, net zoals pokemon monopoly

Hebben wij thuis ook, echt zooooo vaak gedaan, net zoals pokemon monopoly
Heb ik ook nog in de kast liggen 
Broertje had de gewoonte om, als ie aan het verliezen was, heel dat bord om te mikken, waardoor al die muntjes door de kamer vlogen
Broertje had de gewoonte om, als ie aan het verliezen was, heel dat bord om te mikken, waardoor al die muntjes door de kamer vlogen
oprapen die muntjes
heldenspel haha
heldenspel haha
Geniaal die pokemon spellen, wij hadden alleen Yahtzee, haha. Die monopoly van het WK 2006 hebben wij ook ja! 
Voor mij geld voetbalshirts kopen in Tsjechie bij van die Vietnamezen. Die komen gewoon huilen als je niks koopt, zielenpotenParvuz wrote:Jeugdherinnering:
In Italië in de zomervakantie voetbalshirtjes kopen haha. Geweldig haha.
Volgens mij hadden we een berg shirtjes thuis liggen haha.
op vakantie in USAramon038 wrote:wát? zijn die dingen nog te koop?? vertel me meer? hahaDelt-A wrote:ik! maar niet van vroeger, 3,5 jaar geleden pas voor het eerst gehad.ramon038 wrote:CORNDOGS!!!!![]()
![]()
![]()
Wie kent ze?
[img]le%20plaatje[/img]
ben echt jaloers op al die mensen die dat spel vroeger hadden 
Deze dag is tot nu toe wel het hoogtepunt uit mijn jeugd! 
Ik ging vroeger jaarlijks naar Disneyland en de hele dag door lieten ze dit soort filmpjes zien op de tv in de hotels. In vele talen en ik verstond er nooit wat van maar ik keek het altijd.
View on YouTube
View on YouTube
-
A
Dat steakhouse
Afgelopen herfstvakantie nog gegeten, peperduur maar wel erg lekker
ook zo mooi hoe ze de naam van de attractie noemen en dan ff snel 'powered by nikon' oid erachter. 
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 15 hours ago
Haha wij pakten altijd die speelfiguren op en gingen pokemon battles houden_theon_ wrote:Eerder dit:
-
B

helemaal kapot gespeeldHenk-Jan wrote:Ik had dat pokemon spel ook![]()
![]()
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Was dat ?? Lijkt een beetje op dit spel ofzo ?? Ook deze blijft populair bij onze generatieBanaanslak wrote:
-
DHardtraxxer
- 453 posts member since 2011
@banaanslak
Ik kan me herinneren dat mijn oma dat spel? had.
Heb alleen geen idee meer wat de bedoeling er van is
Ik kan me herinneren dat mijn oma dat spel? had.
Heb alleen geen idee meer wat de bedoeling er van is