Dit liedje zat de hele dag in mn kop.Parvuz wrote:Wat vond ik dat verschrikkelijk haha.Danny H wrote:View on YouTube
Active topics in Off-Topic
Moderators
Sjoebidoebidoebaba, mijn naam is Angelaoostzaner wrote:Dit liedje zat de hele dag in mn kop.Parvuz wrote:Wat vond ik dat verschrikkelijk haha.Danny H wrote:View on YouTube
STOOOOP!!!! Oh wat werd ons mam altijd kwaad als we dat weer aan het zingen waren 
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
wát? zijn die dingen nog te koop?? vertel me meer? hahaDelt-A wrote:ik! maar niet van vroeger, 3,5 jaar geleden pas voor het eerst gehad.ramon038 wrote:CORNDOGS!!!!![]()
![]()
![]()
Wie kent ze?
[img]le%20plaatje[/img]
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 14 hours ago
Dat programma hadden ze nooit op de buis moeten toestaan, echt een kwellingDanny H wrote:View on YouTube
Jeugdherinnering:
In Italië in de zomervakantie voetbalshirtjes kopen haha. Geweldig haha.
Volgens mij hadden we een berg shirtjes thuis liggen haha.
allemaal van die neppe natuurlijk. 
Die dingen werden steeds echter haha. Nu zijn ze bijna niet meer te onderscheiden van echte.oostzaner wrote:allemaal van die neppe natuurlijk.
Nike logo en alles zit erop nu
Mn broer die had een Nederlands elftal shirtje uit Bulgarije meegenomen. Als je goed kijk zie dat die nep is, maar anders gewoon niet. Mn broer die heeft ook een BM shirt van Robben en een FCB van messi. 
Haha, dat verschil is echt gigantisch haha, shirtje van Rivaldo bij Barca, hartstikke nep, shirtje van Tottenham nagenoeg echt. Mja voetbalshirtjes kopen doe ik niet meer aan haha. Voetbal niet meer. 
Vond Ekans gooien, gravende Sandshrews en Magikarp springen altijd het mooist haha. Geniaal.
Snapte dat Drowzee spelletje nooit. 
Die met die sushi was al helemaal baaskatamaran wrote:Vond Ekans gooien, gravende Sandshrews en Magikarp springen altijd het mooist haha. Geniaal.Snapte dat Drowzee spelletje nooit.
InderdaadParvuz wrote:Jeugdherinnering:
Ik heb jaren lang met vrienden van de camping afgesproken dat we onze N64 meenamen. Zij hadden altijd pokemon stadium mee, dus dat is echt 2 jaar terug dat ik dat voor het laatst heb gespeeld. 
-
PHardtraxxer
- 339 posts member since 2012
- last seen Nov 2014
Pokemon! en Yugio of hoe je het schrijft kaarten verzamelen... veel geld aan uit gegeven x.x
iemand die nu nog pokemon wil spelen op mobiel? download gameboind..
iemand die nu nog pokemon wil spelen op mobiel? download gameboind..
Doen, durf of de waarheid ...
moest je bij doen een meisje kus geven
moest je bij doen een meisje kus geven
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016

Speelde het altijd met mijn famillie en vrienden, kon mij er uren mee vermaken
Ox_Ite wrote:
Speelde het altijd met mijn famillie en vrienden, kon mij er uren mee vermaken
Geweldig!
Jah, die hebben wij hier nog liggen_theon_ wrote:Eerder dit: