Spyro
Crash Bash/Bandicout... dit was echt fucking geniaal
Crash Bash/Bandicout... dit was echt fucking geniaal
Nee geen hotwielsParvuz wrote:Hot Wheels! Zeker weten! Maar hoe de game verder heet weet ik niet.D-Nemacyst wrote:ik weet welke je bedoelt maar ik weet ook niet meer hoe die heet.JVDM wrote: En wie kan mij helpen met dat spel, ook van een floppy. Dan zag je je auto van bovenaf en racede je over een bureau, gummen en potloden enzovoort waren de 'muren' van het parcours en ik herinner me nog dat er een punt was dat je over een map heen reed en een sprong maakte. Geweldig was dat, maar ik ben de naam kwijt.
Niet iets met Crazy?
D-Nemacyst wrote:
Nee geen hotwiels

dit toch? Hot Wheels Micro RacersD-Nemacyst wrote:Nee geen hotwielsParvuz wrote: Hot Wheels! Zeker weten! Maar hoe de game verder heet weet ik niet.

Wat een heldenfilm is dat zeg, naast Home Alone echt de meeste leedvermaak gehad van alle jeugdfilmsParvuz wrote:Deze videoband volgens mij ook kapot gekeken. haha.
Nee dat is m niet.Parvuz wrote:dit toch? Hot Wheels Micro RacersD-Nemacyst wrote:Nee geen hotwielsParvuz wrote: Hot Wheels! Zeker weten! Maar hoe de game verder heet weet ik niet.
View on YouTube
dit dus.. Dragonball Z addictNando wrote:Dragonball Z, Tekken, Ray-Man, Spyro, Crash Bandicoot, ga zo maar door.. echt een geniaal
oostzaner wrote:jonguh, Jazz jackrabbit had ik een paar pagina terug al gepost!Daveytl wrote:Zo'n spel met een konijn als hoofdpersoon, dat was ook ge-ni-aal. Alleen geen idee meer hoe dat spel heet.
Heel vaak gedaan.Parvuz wrote:dit toch? Hot Wheels Micro RacersD-Nemacyst wrote:Nee geen hotwielsParvuz wrote: Hot Wheels! Zeker weten! Maar hoe de game verder heet weet ik niet.
View on YouTube
Daar dacht ik dus ook net aan!Nando wrote:Was ook echt helemaal gek van Looney Tunes, heb die film met Michael Jordan serieus wel 100 keer gezien.

Die had ik ooit van de bibliotheek geleend, was vetPommer wrote:![]()
Same. mijn favo die ze daar leenden was DuneDelt-A wrote:Die had ik ooit van de bibliotheek geleend, was vetPommer wrote:![]()
![]()
Enige waar ik de bieb ooit voor gebruikte trouwens, games
Ja die!katamaran wrote:Daar dacht ik dus ook net aan!Nando wrote:Was ook echt helemaal gek van Looney Tunes, heb die film met Michael Jordan serieus wel 100 keer gezien.Geniale film! Zou het niet weten hoe vaak ik die wel niet gezien heb.

Nando wrote: