Wat een episch topic.

Ik wil echt terug naar 10/15 jaar geleden nu.. Mis die tijd gewoon echt.
Echt oude shit op tv was geniaal: Dommel, Boes Boes, De Smurfen, Calimero, Buurman & Buurman, Pieter Post, De Snorkels, Dinobabies etc.
Generatie daarna was nog genialer: Dragonball Z, Power Rangers, Teenage Mutant Ninja Turtles, Pokemon, Kuifje, Medabots, Yu-Gi-Oh, Digimon en Bassie & Motherfucking Adriaan
Ook bijna alles op Cartoon Network was vet.. Ed, Edd & Eddy, Powerpuff Girls, Dexter's Laboratory, Johnny Bravo, Scooby Doo, Courage, Cow & Chicken etc. Was ook echt helemaal gek van Looney Tunes, heb die film met Michael Jordan serieus wel 100 keer gezien.
Bijna ieder programma van Fox Kids was ook echt baas.. Walter Melon, Sonic X, Mad Jack The Pirate, Iznogoud, Kids From Room 402, Dennis The Menace, Beetleborgs, What's With Andy etc. Geldt trouwens ook voor Nickelodeon met Rocket Power, Spongebob, Fairly Odd Parents en zo..
En natuurlijk al die oude games op de Gameboy/NES.. Vooral Pokemon en Mario.

Playstation 1 heb ik ook veel op gespeeld. Had bijna alle spellen, maar dan wel gebrand.. Dragonball Z, Tekken, Ray-Man, Spyro, Crash Bandicoot, ga zo maar door.. Weet nog dat ik op m'n 10e of zo een Gamecube kreeg voor kerst, wat was ik blij zeg. Ook echt een geniaal ding.

Speelde ook vaak het Yu-Gi-Oh kaart spel en had een behoorlijk aantal Beyblades.

Kan zo nog wel even doorgaan.. Ben echt blij dat ik al die shit heb meegemaakt in m'n jeugd. Er zijn gewoon kinderen die al die dingen niet hebben gekend.. Ik zou me geen jeugd voor kunnen stellen zonder al die geweldige programma's/games.