En vakantie racer 

Zó herkenbaar!STAN- wrote:
Neem je zwembroek mee, maar ik zeg nog niet wat we gaan doen!

KluitjesvoetbalMartin wrote:

En dan je eigen wagentjes in elkaar knutselenParvuz wrote:
Lego Racer.
Die zat ook al bij Need for Speed II: SEKlos wrote:
En om in te haken bij Need for Speed:
Need for Speed III Hot Pursuit was toch wel mijn all time favorite, vooral de soundtracks zoals deze:
View on YouTube
Bril-fucking-jant!Zenda wrote:En dan je eigen wagentjes in elkaar knutselenParvuz wrote:
Lego Racer.

Klos wrote:
En om in te haken bij Need for Speed:
Need for Speed III Hot Pursuit was toch wel mijn all time favorite, vooral de soundtracks zoals deze:
View on YouTube

Daveytl wrote:Zo'n spel met een konijn als hoofdpersoon, dat was ook ge-ni-aal. Alleen geen idee meer hoe dat spel heet.

jonguh, Jazz jackrabbit had ik een paar pagina terug al gepost!Daveytl wrote:Zo'n spel met een konijn als hoofdpersoon, dat was ook ge-ni-aal. Alleen geen idee meer hoe dat spel heet.
oostzaner wrote:jonguh, Jazz jackrabbit had ik een paar pagina terug al gepost!Daveytl wrote:Zo'n spel met een konijn als hoofdpersoon, dat was ook ge-ni-aal. Alleen geen idee meer hoe dat spel heet.

ik weet welke je bedoelt maar ik weet ook niet meer hoe die heet.JVDM wrote: En wie kan mij helpen met dat spel, ook van een floppy. Dan zag je je auto van bovenaf en racede je over een bureau, gummen en potloden enzovoort waren de 'muren' van het parcours en ik herinner me nog dat er een punt was dat je over een map heen reed en een sprong maakte. Geweldig was dat, maar ik ben de naam kwijt.
Hot Wheels! Zeker weten! Maar hoe de game verder heet weet ik niet.D-Nemacyst wrote:ik weet welke je bedoelt maar ik weet ook niet meer hoe die heet.JVDM wrote: En wie kan mij helpen met dat spel, ook van een floppy. Dan zag je je auto van bovenaf en racede je over een bureau, gummen en potloden enzovoort waren de 'muren' van het parcours en ik herinner me nog dat er een punt was dat je over een map heen reed en een sprong maakte. Geweldig was dat, maar ik ben de naam kwijt.
Niet iets met Crazy?