2:37 is een epic faceplam op freezeframe 
Hahahaha idd.tommetjeuh wrote:2:37 is een epic faceplam op freezeframe
Hahahaha idd.tommetjeuh wrote:2:37 is een epic faceplam op freezeframe
Henk-Jan wrote: View on YouTube
Het was wel tof!Parvuz wrote:View on YouTube
Echt verschrikkelijk vaak gespeeld! Had het laatst opnieuw geïnstalleerd, spelen alleen zo weinig mensen nuBanaanslak wrote:Henk-Jan wrote: View on YouTubeDie was ik helemaal vergeten, wat heb ik die veel gespeeld zeg.
Haha je maakt geen kans manlexjuhh wrote:Ga hem nu weer installeren, had hem hier nog liggenIemand zin om online te joinen ?
Dat was zo gaaf! Die zwarte piet ging altijd klotenParvuz wrote:View on YouTube
BazenspelJurheinen wrote:Echt verschrikkelijk vaak gespeeld! Had het laatst opnieuw geïnstalleerd, spelen alleen zo weinig mensen nuBanaanslak wrote:Henk-Jan wrote: View on YouTubeDie was ik helemaal vergeten, wat heb ik die veel gespeeld zeg.
Ik ken nog gewoon 2 codes uit mijn hoofdkatamaran wrote:Die zocht ik al donders lang! Geniaal! Heel vaak gespeeld, Windows 94 erbij! Hoppa.sjobie wrote:En deze als hij er nog niet stond;
Ook helemaal kapotgespeeld
Haha en leraren snapten d'r ook geen kut van. En maar fanatiek de tv weer aanzetten of terugzetten op de zenderDaveytl wrote:Of die horloges waar je de tv op de basisschool mee kon 'besturen'. Fantastisch
Als ik dit spel zie komt het volgende in me op: gouranga, rsjabber & eatsoupstefaneke wrote: View on YouTube
Deel 1 kapot gespeeld. Zowel pretparken opgebouwt als achtbanen gebouwt die mensen het park uitschotenSquid wrote:Alle rollercoaster tycoon spellen
Ik heb me als klein kind zijnde altijd afgevraag waarom die functie op een achtbaan zat.twilightforce wrote:Deel 1 kapot gespeeld. Zowel pretparken opgebouwt als achtbanen gebouwt die mensen het park uitschotenSquid wrote:Alle rollercoaster tycoon spellen
Truekatamaran wrote:Cartoon Network dingen begin ik niet aan, puur omdat alles baas is van het eerdere Cartoon Network en omdat ik er nog steeds helemaal gek van ben.