Toen was Adaro al een heldProject 141 wrote:Die zet ik tegenwoordig ook nog wel eens opNet zoals
View on YouTube
1 van die djs zullen jullie ongetwijfeld allemaal goed kennen
Active topics in Off-Topic
Moderators
Al die oude dance vind ik echt iets voor Alphaverb om wat mee te doen haha.
Staat aan! haha. Geweldig!Solis wrote:http://vimeo.com/37247185 90's video megamix

Op de muur, ligt uit, en genieten van je eigen heelal.

Denk dat de meesten ook wel raamverf hebben gebruikt haha. Tekeningen maken en dan op raam plakken haha.
Rollercoaster Tycoon is van toen en nu, hahaha. En die flippo's, heerlijk om die weer te zien. 
Iedereen heeft hier een beetje dezelfde jeugd gehad hahaha.
Toen had je ook altijd dartborden met van die gaatjes erin. Onmogelijk om daar ooit een pijltje in te gooien haha. Vooral omdat die pijltjes zo gemaakt waren dat ze altijd plat tegen het bord aan kwamen.
Toen had je ook altijd dartborden met van die gaatjes erin. Onmogelijk om daar ooit een pijltje in te gooien haha. Vooral omdat die pijltjes zo gemaakt waren dat ze altijd plat tegen het bord aan kwamen.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Roller Coaster Tycoon

khad gewoon een echteParvuz wrote:Iedereen heeft hier een beetje dezelfde jeugd gehad hahaha.![]()
en ik heb toen k 17/18 was een keer bijna gewonne van europees kampioen junioren darten
-
BArtiest
- 305 posts member since 2011
- last seen Mar 2025
Krijg er meteen weer zin in
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
LovelyStokbrood wrote:Krijg er meteen weer zin inAl liepen er bij mij wel vaak groene en roze pupkes rond
-
BArtiest
- 305 posts member since 2011
- last seen Mar 2025
Ga hem nu weer installeren, had hem hier nog liggen
Iemand zin om online te joinen ? 
Deze cd heb ik hier ook nog wel ergens liggen haha. Geniaal!

-
B
HAHAHA die had ik ook en als je hem dan in je PC deed kon je een spelletje spelen toch!?Parvuz wrote:Deze cd heb ik hier ook nog wel ergens liggen haha. Geniaal!
Jep! Haha. En alle videoclips bekijken volgens mij. 
Jaa kon 't laatste level nooit halenParvuz wrote:Jep! Haha. En alle videoclips bekijken volgens mij.
Ik heb Toy Box toen een keer live gezien!
Op Legoworld volgens mij.
Op Legoworld volgens mij.
CD van mij is kapot. Moet um eerst downloadenlexjuhh wrote:Ga hem nu weer installeren, had hem hier nog liggenIemand zin om online te joinen ?