Iemand meenemen? Wheelies!The Skribbler wrote:Met een 2e stoeltje er bij, kon je mooi iemand meenemen.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Je weet toooooochSTAN- wrote:Iemand meenemen? Wheelies!The Skribbler wrote:Met een 2e stoeltje er bij, kon je mooi iemand meenemen.
Ik heb al paar dagen dat ik zit te denken aan iets van eetbare klei ofzo wat heel zoet was, laatst rook ik iets en deed me daar aan denken. Maar weet niet meer precies wat het was.
En van die Pokemon lolly's die je in zure poeder moest dippen. Dikke smeer bende.
En van die Pokemon lolly's die je in zure poeder moest dippen. Dikke smeer bende.
Die had je echt van alle bekende series. En plakken dat het naderhand deedParvuz wrote:En van die Pokemon lolly's die je in zure poeder moest dippen. Dikke smeer bende.
Dat tegen elkaar vechten en snel lvl'en systeem.JEFSKI wrote:Pokémon Crater![]()
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Ja!Parvuz wrote: En van die Pokemon lolly's die je in zure poeder moest dippen. Dikke smeer bende.
Last edited by stefan_helmond on 29 Apr 2014 16:01, edited 1 time in total.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013

Toverland, toen ze alleen nog die hal (rechts) hadden. Wat heb ik vaak in die treintjesachtbaan gezeten, en die waterglijbanen waren ook baas!
Overigens wel ziek groot tegenwoordig, is gewoon een pretpark geworden.
Ja dat zag ik laatst ook al. eerste 2 of 3 keer dat ik er was, was er alleen nog maar die blauwe hal. paar jaar later ineens al een stuk meer en nu is het echt groot, leuk om het zo te zien groeien.
Zoals het er nu bij staat:
http://themepark.nl/ubb/ubbthreads.php/ ... n_Ooi.html
Zo'n dartbord met gaatjes. Waarbij je sws gewonnen had als je uberhaupt 1 pijltje in het bord kon krijgen. 
Haha ja die heb ik ook een gehad thuis. 
Een of twee d's?tommetjeuh wrote:Wat een wanding was dat
Zo iets, maar dan met gaatjes.
Dit lijkt me trouwens ook vrij onmogelijk.

Dit lijkt me trouwens ook vrij onmogelijk.

Win!Lyst wrote:Een of twee d's?tommetjeuh wrote:Wat een wanding was dat
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
M'n pa heeft toen nog een paar stenen bankjes en een standbeeld van een hond van de veiling gekochtParvuz wrote:Zoals het er nu bij staat:
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Land van ooit ben ik ook geweest ja! 
Ik deed ook altijd lego, strijkkralen en ministek maar die zullen wel voorbij zijn gekomen.
en ieder jaar met de kermis trektouwtjes, knalerwten en van die pakjes die ontploffen.
Weet iemand hoe die dingen heten? Zo'n soort caprisonne-achtige vorm met een vliegtuig/straaljager erop. Je had die in twee varianten de normale en de 'stinkbom'.
Ik deed ook altijd lego, strijkkralen en ministek maar die zullen wel voorbij zijn gekomen.
en ieder jaar met de kermis trektouwtjes, knalerwten en van die pakjes die ontploffen.
Weet iemand hoe die dingen heten? Zo'n soort caprisonne-achtige vorm met een vliegtuig/straaljager erop. Je had die in twee varianten de normale en de 'stinkbom'.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Die dingen haha. Altijd hard schudden en dan onder iemand zijn poten gooien.