Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 57  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 20:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rubbereend schreef:
Net een aflevering van Shin Chan gekeken, wat was dat toch ook een geniaal programma :P


Deze kwam van de week bij mij voorbij op facebook, man wat is dit geniaal :D:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 12:36 
 
Hardtraxx Veteran

Alle Yu-Gi-Oh episodes aan het downloaden. Nostalgie. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 14:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Alle Yu-Gi-Oh episodes aan het downloaden. Nostalgie. :loving:

Ik kon daar op gegeven moment echt niet meer naar kijken, ze hielden zich nooit aan de spelregels daar in die serie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kijk uit malloot...een kokosnoot :woot:

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 00:20 
 
Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:
Qlown schreef:
Alle Yu-Gi-Oh episodes aan het downloaden. Nostalgie. :loving:

Ik kon daar op gegeven moment echt niet meer naar kijken, ze hielden zich nooit aan de spelregels daar in die serie xd

Dat was zo hinderlijk inderdaad, die Yu-Gi was één grote cheat :x
Serie was verder wel baas! Jammer dat die nooit in z'n geheel in Nederland is uitgezonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.upcoming.nl/tbauke/6245/35-d ... uit-de-90s
:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 21:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geniaal, echt al die dingen zijn zo herkenbaar. Die penny-rekening :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
http://www.upcoming.nl/tbauke/6245/35-dingen-die-je-mist-uit-de-90s
:worship:

Geweldig, vooral dit programma :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 13:41 
 

Ik zoek een game die ik vroeger speelde. Ik kan me er niet heel veel meer van herinneren maar het ging zo: je was met een aantal poppetjes die elk een eigen eigenschap hadden: volgens mij vuur, water, aarde en lucht of iets dergelijks. Die liepen achter elkaar en de lengte van je rij werd groter naarmate je beter werd of zoiets. En het was de bedoeling dat je iedereen vermoorde. Maar als je af ging werd de rij weer kleiner. Er staat me ook nog iets van bij dat je in verschillende werelden kon komen. Heeft iemand een idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

buiten spelen toen ik nog klein was

nu zie ik bijna nooit meer kinderen buiten spelen op de manier zoals ik het vroeger altijd deed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
buiten spelen toen ik nog klein was

nu zie ik bijna nooit meer kinderen buiten spelen op de manier zoals ik het vroeger altijd deed :D

Zag laatst toevallig een jochie lopen met een Walkie Talkie :worship: Stukken beter voor iemand van zijn leeftijd (ik schat een jaar of 10) dan een iPhone of weet ik veel wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mee eens. Hoe mooi was dat. Elke keer wat anders weten te verzinnen. Dan hele middag voetballen met alle jongens uit de buurt. En door de wijk streunen en meest spannende dingen bedenken haha, oorlogje ofzo :P
Spelen met maisploppers. Boomhutten maken. Skeeleren, stepjes en skateboarden (nouja van een heuvel af gaan, de hele middag...).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Mee eens. Hoe mooi was dat. Elke keer wat anders weten te verzinnen. Dan hele middag voetballen met alle jongens uit de buurt. En door de wijk streunen en meest spannende dingen bedenken haha, oorlogje ofzo :P
Spelen met maisploppers. Boomhutten maken. Skeeleren, stepjes en skateboarden (nouja van een heuvel af gaan, de hele middag...).


pokemon of power rangers naspelen bv :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha Dragon Ball Z ook. Rennen als Goku. :lol: En dan echt denken dat je dan sneller gaat. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
AniThing schreef:
buiten spelen toen ik nog klein was

nu zie ik bijna nooit meer kinderen buiten spelen op de manier zoals ik het vroeger altijd deed :D

Zag laatst toevallig een jochie lopen met een Walkie Talkie :worship: Stukken beter voor iemand van zijn leeftijd (ik schat een jaar of 10) dan een iPhone of weet ik veel wat.


Nice, ik weet nog dat wij een keer verstoppertje speelden met walkie talkies erbij, was zo vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelf pistooltjes en geweren maken van planken enzo. Sommigen hadden echt vette shit. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Zelf pistooltjes en geweren maken van planken enzo. Sommigen hadden echt vette shit. :P



haha blaaspijpen maken van pvc buizen :D :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was echt jaloers op al die kinderen die een skelter hadden
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij hadden een Speel-o-theek in Holten. Kon je speelgoed lenen voor 1 of 2 weken.
Als je de skelter had, dan was je de baas van de wijk.

Haters gonna hate.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Wij hadden een Speel-o-theek in Holten. Kon je speelgoed lenen voor 1 of 2 weken.
Als je de skelter had, dan was je de baas van de wijk.

Haters gonna hate.
Afbeelding

Was ik toch maar mooi ook de baas van de wijk. Met een 2e stoeltje er bij, kon je mooi iemand meenemen. En een aanhanger, kon je NOG iemand meenemen. Ik was verdorie echt de über-eindbaas in de wijk. (samen met mijn broer en zusje dan...)

Ohja, de skelter was niet van de speel-o-theek trouwens, maar gewoon van ons zelf :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindbaas.

Wij maakten vroeger altijd vlotten van een pallet, met daaronder dan een paar lege vaten waar kunstmest of whatever ( :whistle: ) heeft ingezeten, wat was wonen aan het water toch geweldig :love: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Bij de allereerste vorst van het jaar op de dicht gevroren sloot springen met het idee dat dat ijs je wel houdt...

Doorheen gezakt :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 18:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Bij de allereerste vorst van het jaar op de dicht gevroren sloot springen met het idee dat dat ijs je wel houdt...

Haha herkenbaar, hoewel wij eerst altijd alle mogelijke voorwerpen op het ijs gooiden om te kijken of dat het hield, en daarna pas gingen we zelf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 19:17 
 
Hardtraxx Veteran

toffee schreef:
Cruelty schreef:
Bij de allereerste vorst van het jaar op de dicht gevroren sloot springen met het idee dat dat ijs je wel houdt...

Haha herkenbaar, hoewel wij eerst altijd alle mogelijke voorwerpen op het ijs gooiden om te kijken of dat het hield, en daarna pas gingen we zelf :P


Haha ja, gebeurde hier ook altijd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 19:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Een skelter, wat was dat vroeger baas :worship:
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 57  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic