Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 27 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 49 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 hours ago
Hardtraxxer
226 posts member since 2012
last seen Jan 2017
Rubbereend wrote:Net een aflevering van Shin Chan gekeken, wat was dat toch ook een geniaal programma :P
Deze kwam van de week bij mij voorbij op facebook, man wat is dit geniaal :D:
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Alle Yu-Gi-Oh episodes aan het downloaden. Nostalgie. :loving:
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 8 hours ago
Qlown wrote:Alle Yu-Gi-Oh episodes aan het downloaden. Nostalgie. :loving:
Ik kon daar op gegeven moment echt niet meer naar kijken, ze hielden zich nooit aan de spelregels daar in die serie xd
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 27 days ago
kijk uit malloot...een kokosnoot :woot:

U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Zenda wrote:
Qlown wrote:Alle Yu-Gi-Oh episodes aan het downloaden. Nostalgie. :loving:
Ik kon daar op gegeven moment echt niet meer naar kijken, ze hielden zich nooit aan de spelregels daar in die serie xd
Dat was zo hinderlijk inderdaad, die Yu-Gi was één grote cheat :x
Serie was verder wel baas! Jammer dat die nooit in z'n geheel in Nederland is uitgezonden.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 37 minutes ago
Hardtraxxer
226 posts member since 2012
last seen Jan 2017
Geniaal, echt al die dingen zijn zo herkenbaar. Die penny-rekening :P
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Parvuz wrote:http://www.upcoming.nl/tbauke/6245/35-dingen-die-je-mist-uit-de-90s
:worship:
Geweldig, vooral dit programma :D

N
Ik zoek een game die ik vroeger speelde. Ik kan me er niet heel veel meer van herinneren maar het ging zo: je was met een aantal poppetjes die elk een eigen eigenschap hadden: volgens mij vuur, water, aarde en lucht of iets dergelijks. Die liepen achter elkaar en de lengte van je rij werd groter naarmate je beter werd of zoiets. En het was de bedoeling dat je iedereen vermoorde. Maar als je af ging werd de rij weer kleiner. Er staat me ook nog iets van bij dat je in verschillende werelden kon komen. Heeft iemand een idee?
Hardtraxx Veteran
last seen 27 days ago
buiten spelen toen ik nog klein was

nu zie ik bijna nooit meer kinderen buiten spelen op de manier zoals ik het vroeger altijd deed :D
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
AniThing wrote:buiten spelen toen ik nog klein was

nu zie ik bijna nooit meer kinderen buiten spelen op de manier zoals ik het vroeger altijd deed :D
Zag laatst toevallig een jochie lopen met een Walkie Talkie :worship: Stukken beter voor iemand van zijn leeftijd (ik schat een jaar of 10) dan een iPhone of weet ik veel wat.
Hardtraxx Veteran
last seen 37 minutes ago
Mee eens. Hoe mooi was dat. Elke keer wat anders weten te verzinnen. Dan hele middag voetballen met alle jongens uit de buurt. En door de wijk streunen en meest spannende dingen bedenken haha, oorlogje ofzo :P
Spelen met maisploppers. Boomhutten maken. Skeeleren, stepjes en skateboarden (nouja van een heuvel af gaan, de hele middag...).
Hardtraxx Veteran
last seen 27 days ago
Parvuz wrote:Mee eens. Hoe mooi was dat. Elke keer wat anders weten te verzinnen. Dan hele middag voetballen met alle jongens uit de buurt. En door de wijk streunen en meest spannende dingen bedenken haha, oorlogje ofzo :P
Spelen met maisploppers. Boomhutten maken. Skeeleren, stepjes en skateboarden (nouja van een heuvel af gaan, de hele middag...).
pokemon of power rangers naspelen bv :D
Hardtraxx Veteran
last seen 37 minutes ago
Haha Dragon Ball Z ook. Rennen als Goku. :lol: En dan echt denken dat je dan sneller gaat. :P
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 3 hours ago
STAN- wrote:
AniThing wrote:buiten spelen toen ik nog klein was

Zag laatst toevallig een jochie lopen met een Walkie Talkie :worship: Stukken beter voor iemand van zijn leeftijd (ik schat een jaar of 10) dan een iPhone of weet ik veel wat.
Nice, ik weet nog dat wij een keer verstoppertje speelden met walkie talkies erbij, was zo vet :D
Hardtraxx Veteran
last seen 37 minutes ago
Zelf pistooltjes en geweren maken van planken enzo. Sommigen hadden echt vette shit. :P
Hardtraxx Veteran
last seen 27 days ago
Parvuz wrote:Zelf pistooltjes en geweren maken van planken enzo. Sommigen hadden echt vette shit. :P

haha blaaspijpen maken van pvc buizen :D :worship:
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 3 hours ago
Ik was echt jaloers op al die kinderen die een skelter hadden
Hardtraxx Veteran
last seen 37 minutes ago
Wij hadden een Speel-o-theek in Holten. Kon je speelgoed lenen voor 1 of 2 weken.
Als je de skelter had, dan was je de baas van de wijk.

Haters gonna hate.
Image
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Parvuz wrote:Wij hadden een Speel-o-theek in Holten. Kon je speelgoed lenen voor 1 of 2 weken.
Als je de skelter had, dan was je de baas van de wijk.

Haters gonna hate.
Image
Was ik toch maar mooi ook de baas van de wijk. Met een 2e stoeltje er bij, kon je mooi iemand meenemen. En een aanhanger, kon je NOG iemand meenemen. Ik was verdorie echt de über-eindbaas in de wijk. (samen met mijn broer en zusje dan...)

Ohja, de skelter was niet van de speel-o-theek trouwens, maar gewoon van ons zelf :)
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Eindbaas.

Wij maakten vroeger altijd vlotten van een pallet, met daaronder dan een paar lege vaten waar kunstmest of whatever ( :whistle: ) heeft ingezeten, wat was wonen aan het water toch geweldig :love: !
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Cruelty wrote:Bij de allereerste vorst van het jaar op de dicht gevroren sloot springen met het idee dat dat ijs je wel houdt...
Doorheen gezakt :P ?
Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
Cruelty wrote:Bij de allereerste vorst van het jaar op de dicht gevroren sloot springen met het idee dat dat ijs je wel houdt...
Haha herkenbaar, hoewel wij eerst altijd alle mogelijke voorwerpen op het ijs gooiden om te kijken of dat het hield, en daarna pas gingen we zelf :P
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
toffee wrote:
Haha herkenbaar, hoewel wij eerst altijd alle mogelijke voorwerpen op het ijs gooiden om te kijken of dat het hield, en daarna pas gingen we zelf :P
Haha ja, gebeurde hier ook altijd :P
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Een skelter, wat was dat vroeger baas :worship: