Nope, tis italiaanse shizzleHidden Source wrote:Zijn dat bowlingschoenen?oostzaner wrote:
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Kaartjes voor een concert van Diederik en Stefan 
zonde van je geldChukkels wrote:Kaartjes voor een concert van Diederik en Stefan
Volgens mij, weet Hidden Source dat heel goedoostzaner wrote:Nope, tis italiaanse shizzleHidden Source wrote:Zijn dat bowlingschoenen?oostzaner wrote:-FOTO-
-
G
mijn nieuwe horloge:
de Tokyoflash RPM

de Tokyoflash RPM

-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Je hebt een poepvlek op je hand! voor de rest nice horloge 
-
G
ja heRamirez wrote:Je hebt een moedervlek op je hand! voor de rest nice horloge
Niks voor mij die horloge, heb liever een horloge met iets meer 'klasse'.
Tja hoe zeg je dat
Tja hoe zeg je dat
Kreeg je er ook een laser-zwaard bij? 
Haha. Hoe werkt dat ding dan? Zijn die blauwe streepjes de tijd?Parvuz wrote:Kreeg je er ook een laser-zwaard bij?
-
G
een lekker niet-oorigineel zilver ding?Daveytl wrote:Niks voor mij die horloge, heb liever een horloge met iets meer 'klasse'.
Tja hoe zeg je dat
zon star wars dingParvuz wrote:Kreeg je er ook een laser-zwaard bij?
-
G
NandoHS wrote:Haha. Hoe werkt dat ding dan? Zijn die blauwe streepjes de tijd?

Hmm, lijkt me wel ff wennen.
Wat voor nut heeft die zwarte cirkel in het midden dan?
Wat voor kleur hadden ze hem anders moeten maken? Of moeten ze het midden eruit hakken?NandoHS wrote:Hmm, lijkt me wel ff wennen.Wat voor nut heeft die zwarte cirkel in het midden dan?
Wat een kut horlogeKSwoosh wrote:NandoHS wrote:Haha. Hoe werkt dat ding dan? Zijn die blauwe streepjes de tijd?
Ja idd, ik snap er zo al geen kut van, laat staan als ik effe gauw de tijd wil wetenRobertV wrote:Wat een kut horlogeKSwoosh wrote:NandoHS wrote:Haha. Hoe werkt dat ding dan? Zijn die blauwe streepjes de tijd?
Ben je eerst nog eens 20 seconden bezig voordat je de tijd fatsoenlijk af kunt lezen
als iemand vraagt hoe laat het is, en ze het dan zelf laten uitzoekenKSwoosh wrote:NandoHS wrote:Haha. Hoe werkt dat ding dan? Zijn die blauwe streepjes de tijd?
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Feestfabriek DVD
nu moet TNT even opschieten
Met je koelertjes bezig?Thund3R wrote: