Nope, tis italiaanse shizzlewrote:Zijn dat bowlingschoenen?wrote:
Kaartjes voor een concert van Diederik en Stefan 
zonde van je geldwrote:Kaartjes voor een concert van Diederik en Stefan
Volgens mij, weet Hidden Source dat heel goedwrote:Nope, tis italiaanse shizzlewrote:Zijn dat bowlingschoenen?wrote:-FOTO-
G
mijn nieuwe horloge:
de Tokyoflash RPM

de Tokyoflash RPM

R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Je hebt een poepvlek op je hand! voor de rest nice horloge 
G
ja hewrote:Je hebt een moedervlek op je hand! voor de rest nice horloge
Niks voor mij die horloge, heb liever een horloge met iets meer 'klasse'.
Tja hoe zeg je dat
Tja hoe zeg je dat
Kreeg je er ook een laser-zwaard bij? 
Haha. Hoe werkt dat ding dan? Zijn die blauwe streepjes de tijd?wrote:Kreeg je er ook een laser-zwaard bij?
G
een lekker niet-oorigineel zilver ding?wrote:Niks voor mij die horloge, heb liever een horloge met iets meer 'klasse'.
Tja hoe zeg je dat
zon star wars dingwrote:Kreeg je er ook een laser-zwaard bij?
G
wrote:Haha. Hoe werkt dat ding dan? Zijn die blauwe streepjes de tijd?

Hmm, lijkt me wel ff wennen.
Wat voor nut heeft die zwarte cirkel in het midden dan?
Wat voor kleur hadden ze hem anders moeten maken? Of moeten ze het midden eruit hakken?wrote:Hmm, lijkt me wel ff wennen.Wat voor nut heeft die zwarte cirkel in het midden dan?
Wat een kut horlogewrote:wrote:Haha. Hoe werkt dat ding dan? Zijn die blauwe streepjes de tijd?
Ja idd, ik snap er zo al geen kut van, laat staan als ik effe gauw de tijd wil wetenwrote:Wat een kut horlogewrote:wrote:Haha. Hoe werkt dat ding dan? Zijn die blauwe streepjes de tijd?
Ben je eerst nog eens 20 seconden bezig voordat je de tijd fatsoenlijk af kunt lezen
als iemand vraagt hoe laat het is, en ze het dan zelf laten uitzoekenwrote:wrote:Haha. Hoe werkt dat ding dan? Zijn die blauwe streepjes de tijd?
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Feestfabriek DVD
nu moet TNT even opschieten
Met je koelertjes bezig?wrote: