een magic mouse wat is dat tog een geil ding

die dingen zijn zo kut.the sidespinnars wrote:een magic mouse wat is dat tog een geil ding![]()
het lijkt wel een stuk glazen maandverbandoostzaner wrote:die dingen zijn zo kut.the sidespinnars wrote:een magic mouse wat is dat tog een geil ding![]()
![]()
Ik weet dat ik anti-apple ben, maar deze keer heb ik gewoon gelijk.
doe mij maar een G5, veel fijner!oostzaner wrote:weet je hoeveel dat stukje plastic kost.... € 67,99 en dan heb je nog de goedkoopste volgens vergelijk.nl. Wehkamp = 75 eu
G9xKSwoosh wrote:doe mij maar een G5, veel fijner!oostzaner wrote:weet je hoeveel dat stukje plastic kost.... € 67,99 en dan heb je nog de goedkoopste volgens vergelijk.nl. Wehkamp = 75 eu

dat is slecht voor je gezondheid jongemanHARDSTYLE_XD_tbse wrote:
en u bent nog maar 15.the sidespinnars wrote:dat is slecht voor je gezondheid jongemanHARDSTYLE_XD_tbse wrote:
Maar rokenG is toch vet stoer!oostzaner wrote:en u bent nog maar 15.the sidespinnars wrote:dat is slecht voor je gezondheid jongemanHARDSTYLE_XD_tbse wrote:
Ja man, anders hoor je er echt niet meer bij gewoon. Peace out!93Wesley93 wrote:Maar rokenG is toch vet stoer!
Jep, en hij kan ook vliegen!oostzaner wrote:een rijdende wasmachine?
whoop whoop.Hidden Source wrote:Jep, en hij kan ook vliegen!oostzaner wrote:een rijdende wasmachine?
beledig mijn muis nietBanaanslak wrote:Hij lijkt wel op die muis van de vorige pagina.