Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 185, 186, 187, 188, 189
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2023 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.coolblue.nl/product/900547/ ... 3794a8e955

34inch ultra wide :love:

Normaal altijd 2 monitoren gehad, besloten om beide te verkopen om 1 groot scherm te hebben. Veel meer 'clean'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2023 11:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb die zelf nu ook op werk, echt enorm chill. En als je je beeld wil splitsen, splits je gewoon je vensters. Zijn ook goede programmatjes voor voor Mac en Windows heeft ingebouwde shortcuts daarvoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2023 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwami schreef:
Denkeleda schreef:
Kwami schreef:
Luister zelf ook 90% van de tijd hardstyle, wat dat betreft is een betere bass wel beste optie. Maar lees ook veel over het verschil tussen comfort, waarbij de Bose beter lijkt? Hecht ik ook zeker veel waarde aan.
Kan helaas niks vonden over de equalizer bij Bose.


De oorschelpen van de Bose QC zijn een stuk dieper dan die van de Sony XM4. Je oren hebben dus vooral wat meer ademruimte en zullen iets minder snel geirriteerd raken. Zelf zou ik door mijn voorkeur voor geluid altijd voor de XM4 gaan, want het draagcomfort van de Sony koptelefoon is ook gewoon hoog! :)


Had online al wel gevonden dat Bose een software update heeft gedaan m.b.t. de equalizer.
Om die reden toch zojuist de Bose besteld, zal met name langere periode dragen als ik hem draag. Gaat toch wel een voorkeur naar comfort, ook omdat ik altijd oordopjes van een paar tientjes gewend ben zal het sowieso een vooruitgang zijn.

Hoor graag je bevindingen. Ben ook aan het kijken voor een nieuwe.
Zelf twijfel ik ook over de Pioneer DJ HDJ-X5BT-N, iemand ervaringen met die?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2023 10:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Heb die zelf nu ook op werk, echt enorm chill. En als je je beeld wil splitsen, splits je gewoon je vensters. Zijn ook goede programmatjes voor voor Mac en Windows heeft ingebouwde shortcuts daarvoor.


FancyZones in Microsoft Powertoys gebruik ik hier zelf voor. Sws voor iedereen aan te raden te kijken wat PowerToys voor handigheden kan bieden.

https://learn.microsoft.com/en-us/windows/powertoys/

Nu 1 jaar met een 34 inch ultra wide scherm gewerkt (voor desktop), maar nu toch de keuze gemaakt om er een extra scherm bij te kopen. Heb wat getest met een LCD tv'tje (onder het 34 inch scherm) en het werkt toch wel een stuk fijner qua workflow.

Als je 2 computers naast elkaar hebt (desktop + laptop of laptop + laptop bijv) kan ik ook zeker mouse without borders aanraden. Je kan dan met de toetsenborden muis van de ene computer naar de andere gaan alsof het een 2e scherm is (via WiFi). Zo kan ik mijn werklaptop op mijn bureau er bij zetten voor evt een 3e scherm. Ook werkt kopiëren plakken tussen de computers dan gewoon. Dat is echt super chill. Verder zoveel mogelijk in de cloud droppen en je hebt meestal het gevoel dat je op dezelfde computer werkt. En anders is er nog Parsec voor als je wilt remote desktoppen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2023 19:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

om maar eens van dat overschot aan toetsenborden op mn bureau af te zijn.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2023 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Gekocht op Black Friday met flinke korting. Wat een upgrade ten opzichte van een Dolce Gusto, iedere dag genieten :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2023 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je een linkje naar die machine? Ik zou zoiets thuis ook wel willen maar daar drink ik thuis te weinig koffie voor. Mijn vriendin gebruikt onze Nespresso en ik over het algemeen een Bialetti moka pot (enthousiaste, Italiaanse geluiden).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2023 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.bol.com/nl/nl/p/sage-the-ba ... gLGUvD_BwE

Deze is het, wij hadden hem alleen nog voor €450 (waarvan 300 aan bol.com bonnen :cool: ). Kwam heel goed uit de reviews en alles zit erbij, melkkan met thermometer, ingebouwde bonenmaler, waterontharder en heet-water-dispenser voor Americano.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2023 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk er nog even over na, haha. Thanks, wel een hele mooie machine!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2023 14:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Das mooi spul neef
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2023 12:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Google Pixel 8 Pro + Pixel Buds Pro
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2023 15:52 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Keychron Q1 V2 Knob QMK carbon black hot-swappable toetsenbord met Gateron G Pro Brown switches (Brown = leven).

+ bijbehorende walnoothouten polssteun.

Nadat de LED's in mijn Corsair k72 mk2 het allemaal een beetje aan het begeven waren en sommige keycaps niet meer goed bleven zitten bij hevig typwerk maar de overstap gemaakt naar een "echt" toetsenbord.

Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2023 15:55 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Een tijdje geleden ook nog een flinke aankoop gedaan voor wat betreft mijn racefiets hobby.

Een Wahoo Kickr Core met Wahoo Headwind, een Wahoo trainingmat, Zwift abonnementje en 11-30 105 cassette.

Ook de overstap gemaakt van wet chainlube naar wax, wel drip-on wax op dit moment, dus nog geen hot-wax (iemand ervaring hiermee?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2023 18:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Keeesieeeeee, daar is ie hoor!

Dikke aankoop ja. Misschien zelf ook maar eens serieus gaan nadenken over zoiets
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2023 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook een Keychron met brown switches. Echt een fijne toetsenbord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2023 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Keychron Q1 V2 Knob QMK carbon black hot-swappable toetsenbord met Gateron G Pro Brown switches (Brown = leven).

+ bijbehorende walnoothouten polssteun.

Nadat de LED's in mijn Corsair k72 mk2 het allemaal een beetje aan het begeven waren

De laatste fysieke versie van MK2 is echt troep. Bij mij breken die X-jes onder de toetsen zovaak af en heeft de volume wheel echt een bug. Zodra je die te ver draait, dan draait die door en zet hij de volume of helemaal uit of tot 100%. En het uit of aanzetten van je audio op dat moment kan alleen als je de toetenbord USB kabels er uit trekt.

Zal niet nog eens een Corsair K72 MK2 halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2023 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XDJ-RX3
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2024 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paar leuke vinyls:

Black Codes - Flesh Is The Remix
Heavyhands - Let It Be
Hardstyle! E.P. - Psy Man / Klone (Scratch My Bitch Up & The Blaster)
DJ Tony - The Unknown / Scrap
Unknown Artist - Blow The Sushi
DJ Vortex & DJ Acesone - Speakerwall
Hardonez - World Domination
Deepack Vs. Luna - Kick This Mutha
Tuneboy - Demolition (12")
Vorige  1 ... 185, 186, 187, 188, 189
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic