Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 days ago
https://www.coolblue.nl/product/900547/ ... 3794a8e955

34inch ultra wide :love:

Normaal altijd 2 monitoren gehad, besloten om beide te verkopen om 1 groot scherm te hebben. Veel meer 'clean'.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Heb die zelf nu ook op werk, echt enorm chill. En als je je beeld wil splitsen, splits je gewoon je vensters. Zijn ook goede programmatjes voor voor Mac en Windows heeft ingebouwde shortcuts daarvoor.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Kwami wrote:
Denkeleda wrote:
Kwami wrote:Luister zelf ook 90% van de tijd hardstyle, wat dat betreft is een betere bass wel beste optie. Maar lees ook veel over het verschil tussen comfort, waarbij de Bose beter lijkt? Hecht ik ook zeker veel waarde aan.
Kan helaas niks vonden over de equalizer bij Bose.
De oorschelpen van de Bose QC zijn een stuk dieper dan die van de Sony XM4. Je oren hebben dus vooral wat meer ademruimte en zullen iets minder snel geirriteerd raken. Zelf zou ik door mijn voorkeur voor geluid altijd voor de XM4 gaan, want het draagcomfort van de Sony koptelefoon is ook gewoon hoog! :)
Had online al wel gevonden dat Bose een software update heeft gedaan m.b.t. de equalizer.
Om die reden toch zojuist de Bose besteld, zal met name langere periode dragen als ik hem draag. Gaat toch wel een voorkeur naar comfort, ook omdat ik altijd oordopjes van een paar tientjes gewend ben zal het sowieso een vooruitgang zijn.
Hoor graag je bevindingen. Ben ook aan het kijken voor een nieuwe.
Zelf twijfel ik ook over de Pioneer DJ HDJ-X5BT-N, iemand ervaringen met die?
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 7 hours ago
Broken Balance wrote:Heb die zelf nu ook op werk, echt enorm chill. En als je je beeld wil splitsen, splits je gewoon je vensters. Zijn ook goede programmatjes voor voor Mac en Windows heeft ingebouwde shortcuts daarvoor.
FancyZones in Microsoft Powertoys gebruik ik hier zelf voor. Sws voor iedereen aan te raden te kijken wat PowerToys voor handigheden kan bieden.

https://learn.microsoft.com/en-us/windows/powertoys/

Nu 1 jaar met een 34 inch ultra wide scherm gewerkt (voor desktop), maar nu toch de keuze gemaakt om er een extra scherm bij te kopen. Heb wat getest met een LCD tv'tje (onder het 34 inch scherm) en het werkt toch wel een stuk fijner qua workflow.

Als je 2 computers naast elkaar hebt (desktop + laptop of laptop + laptop bijv) kan ik ook zeker mouse without borders aanraden. Je kan dan met de toetsenborden muis van de ene computer naar de andere gaan alsof het een 2e scherm is (via WiFi). Zo kan ik mijn werklaptop op mijn bureau er bij zetten voor evt een 3e scherm. Ook werkt kopiëren plakken tussen de computers dan gewoon. Dat is echt super chill. Verder zoveel mogelijk in de cloud droppen en je hebt meestal het gevoel dat je op dezelfde computer werkt. En anders is er nog Parsec voor als je wilt remote desktoppen :P.
J
om maar eens van dat overschot aan toetsenborden op mn bureau af te zijn.

Image
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Image

Gekocht op Black Friday met flinke korting. Wat een upgrade ten opzichte van een Dolce Gusto, iedere dag genieten :loving:
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Heb je een linkje naar die machine? Ik zou zoiets thuis ook wel willen maar daar drink ik thuis te weinig koffie voor. Mijn vriendin gebruikt onze Nespresso en ik over het algemeen een Bialetti moka pot (enthousiaste, Italiaanse geluiden).
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
https://www.bol.com/nl/nl/p/sage-the-ba ... gLGUvD_BwE

Deze is het, wij hadden hem alleen nog voor €450 (waarvan 300 aan bol.com bonnen :cool: ). Kwam heel goed uit de reviews en alles zit erbij, melkkan met thermometer, ingebouwde bonenmaler, waterontharder en heet-water-dispenser voor Americano.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Ik denk er nog even over na, haha. Thanks, wel een hele mooie machine!
Hardtraxxer
975 posts member since 2023
Das mooi spul neef
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Google Pixel 8 Pro + Pixel Buds Pro
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 2 days ago

Toetsenbord

Keychron Q1 V2 Knob QMK carbon black hot-swappable toetsenbord met Gateron G Pro Brown switches (Brown = leven).

+ bijbehorende walnoothouten polssteun.

Nadat de LED's in mijn Corsair k72 mk2 het allemaal een beetje aan het begeven waren en sommige keycaps niet meer goed bleven zitten bij hevig typwerk maar de overstap gemaakt naar een "echt" toetsenbord.

Image
Image
Hardtraxx Beheerder
last seen 2 days ago
Een tijdje geleden ook nog een flinke aankoop gedaan voor wat betreft mijn racefiets hobby.

Een Wahoo Kickr Core met Wahoo Headwind, een Wahoo trainingmat, Zwift abonnementje en 11-30 105 cassette.

Ook de overstap gemaakt van wet chainlube naar wax, wel drip-on wax op dit moment, dus nog geen hot-wax (iemand ervaring hiermee?)
Hardtraxx Elite
2965 posts member since 2011
last seen 19 hours ago
Keeesieeeeee, daar is ie hoor!

Dikke aankoop ja. Misschien zelf ook maar eens serieus gaan nadenken over zoiets
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Ik heb ook een Keychron met brown switches. Echt een fijne toetsenbord.
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 7 minutes ago
The Venator wrote:Keychron Q1 V2 Knob QMK carbon black hot-swappable toetsenbord met Gateron G Pro Brown switches (Brown = leven).

+ bijbehorende walnoothouten polssteun.

Nadat de LED's in mijn Corsair k72 mk2 het allemaal een beetje aan het begeven waren
De laatste fysieke versie van MK2 is echt troep. Bij mij breken die X-jes onder de toetsen zovaak af en heeft de volume wheel echt een bug. Zodra je die te ver draait, dan draait die door en zet hij de volume of helemaal uit of tot 100%. En het uit of aanzetten van je audio op dat moment kan alleen als je de toetenbord USB kabels er uit trekt.

Zal niet nog eens een Corsair K72 MK2 halen.
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 7 minutes ago
XDJ-RX3
Hardtraxx Veteran
14126 posts member since 2008
last seen 2 days ago
Paar leuke vinyls:

Black Codes - Flesh Is The Remix
Heavyhands - Let It Be
Hardstyle! E.P. - Psy Man / Klone (Scratch My Bitch Up & The Blaster)
DJ Tony - The Unknown / Scrap
Unknown Artist - Blow The Sushi
DJ Vortex & DJ Acesone - Speakerwall
Hardonez - World Domination
Deepack Vs. Luna - Kick This Mutha
Tuneboy - Demolition (12")
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Een OnePlus 12R Iron Gray
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
De nieuwe AMD Ryzen 7 9800X3D processor. Wilde eigenlijk een generatie ouder nemen rond Black Friday maar de verleiding was toch te groot toen ik de reviews zag. Rest van de computer (excl. videokaart en voeding) komt later deze maand wel. :D
Hardtraxx Veteran
14126 posts member since 2008
last seen 2 days ago
Oeps weer vinyls gekocht:

Mikado Punchers - Witness Of The Business
Raf Enjoy - Bam Bam
Nagoom - Elements
The Pitcher - Another Day In My Life / Strange Love
Donkey Rollers - Hardstyle Rockers EP - Vinyl 1 Of 2
Titan - Nightmare / Strength & Fury
Williams Syndrome - Emotions / Secrets
Dozer - Syren / Go
Ruff - Denoiser
Hardheadz - Wreck The Rmx
Blutonium Boy - Hardstyle Instructor
Devin Wild - The Vinyl Collection 01
Hardtraxxer
561 posts member since 2020
last seen 11 hours ago

Re:

Delt-A wrote:Devin Wild - The Vinyl Collection 01
Oh deze is leuk, binnenkort ook ff bestellen.

Ik had eigenlijk gehoopt dat mijn laatste aankoop Sefa's album op vinyl zou zijn maar was gisteren net een kwartier te laat, uitverkocht.
Hardtraxxer
109 posts member since 2022
last seen Sep 2025
The Venator wrote:(Brown = leven).
Aah je snapt het dus TOCH Kees. Ik maakte me al zorgen om je.
Hardtraxx Beheerder
last seen 2 days ago
Gezellige Uptempo wrote:
The Venator wrote:(Brown = leven).
Aah je snapt het dus TOCH Kees. Ik maakte me al zorgen om je.
Image
Delt-A wrote: Strange Love
Deze kicks icm vinyl kraakjes :drool:
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Image

Heuj Black Friday
Last edited by Chroman on 15 Apr 2025 10:19, edited 2 times in total.