Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 185, 186, 187, 188, 189  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Big mac
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huis
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Huis


Filsteert!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 14:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Overkapping :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
THArdstyler schreef:
Huis


Filsteert!

Veel dank! Eindelijk een vrijstaande woning met flinke bijkeuken en een goede tuin, in plaats van een tussenwoning zonder bijkeuken en een kleine tuin. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Justinhafc schreef:
THArdstyler schreef:
Huis


Filsteert!

Veel dank! Eindelijk een vrijstaande woning met flinke bijkeuken en een goede tuin, in plaats van een tussenwoning zonder bijkeuken en een kleine tuin. :D


Klinkt als een jaloersmakende stap! Goed voor elkaar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 15:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geld teveel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee hoor, gunstige plek om te wonen. Wat je hier betaald voor zo'n huis koop je richting steden een bescheiden appartement voor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Nee hoor, gunstige plek om te wonen. Wat je hier betaald voor zo'n huis koop je richting steden een bescheiden appartement voor ;)


Gefeliciteerd met je nieuwe woning!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 19:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Nee hoor, gunstige plek om te wonen. Wat je hier betaald voor zo'n huis koop je richting steden een bescheiden appartement voor ;)


Lekker man, feli
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2023 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dank broeders van het hardstyle forum!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2023 11:39 
 
Hardtraxxer

Ben momenteel aan het kijken naar een hoofdtelefoon. Gezien ik sinds een tijdje een lichte piep in mijn oren heb en met in-ear oordopjes bang ben dat risico hoger is dan met een hoofdtelefoon om het te verergeren.
Heb nu twee opties op het oog;
- Bose QuietComfort 45 (Zwart)
- Sony WH-1000XM4 (Zwart)

Mocht iemand ervaring hebben met deze of andere goede suggesties heeft hoor ik het graag
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2023 11:42 
 
Hardtraxx Veteran

Sony WH-1000XM4 (Zwart)

Ik heb deze, beste elektronica die ik ooit heb gehad. Weet alleen dat de Bose wel betere lage tonen heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2023 15:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ligt eraan wat je onder 'betere' schaart. De Bose QC is qua geluid iets helderder dan de XM4, met name in de lage en midden frequenties. De XM4 kan echt meer knallen. Zelf luister ik vooral naar hardstyle en vind ik het fijn als het basgeluid iets meer body heeft en bij de QC mis ik dat gewoon.

Maar voor sommige mensen is het basgeluid van de XM4 weer te heftig, dus het hangt er ook heel erg vanaf wat voor muziek je gaat luisteren. Al kan je het geluid van de XM4 wel helemaal handmatig finetunen met de equalizer in de app, dat vond ik altijd een toffe functie. Als het goed is zou Bose dat ook toevoegen in hun app, maar weet niet of dat al beschikbaar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2023 18:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een slijptol gekocht want m'n zwager is m'n fietssleutel kwijt geraakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 08:43 
 
Hardtraxxer

Denkeleda schreef:
Ligt eraan wat je onder 'betere' schaart. De Bose QC is qua geluid iets helderder dan de XM4, met name in de lage en midden frequenties. De XM4 kan echt meer knallen. Zelf luister ik vooral naar hardstyle en vind ik het fijn als het basgeluid iets meer body heeft en bij de QC mis ik dat gewoon.

Maar voor sommige mensen is het basgeluid van de XM4 weer te heftig, dus het hangt er ook heel erg vanaf wat voor muziek je gaat luisteren. Al kan je het geluid van de XM4 wel helemaal handmatig finetunen met de equalizer in de app, dat vond ik altijd een toffe functie. Als het goed is zou Bose dat ook toevoegen in hun app, maar weet niet of dat al beschikbaar is.


Luister zelf ook 90% van de tijd hardstyle, wat dat betreft is een betere bass wel beste optie. Maar lees ook veel over het verschil tussen comfort, waarbij de Bose beter lijkt? Hecht ik ook zeker veel waarde aan.
Kan helaas niks vonden over de equalizer bij Bose.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een paar kilo bbq-vlees.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 10:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://www.decathlon.nl/p/pop-up-tent- ... mc=8492484
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.hema.nl/vrije-tijd-kantoor/vakantie-onderweg/kamperen/partytent-wit-3x3x2.5-41811114.html

Mitch schreef:
https://www.decathlon.nl/p/pop-up-tent-xl-3-personen-2-seconds-fresh-black/_/R-p-X8492484?mc=8492484

Ook aan de Decibel preps? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
https://www.decathlon.nl/p/pop-up-tent-xl-3-personen-2-seconds-fresh-black/_/R-p-X8492484?mc=8492484

Heb eens een weekendje Zwarte Cross geslapen in die tent voor 2 personen maar dat was met bagage enzovoorts wel te krap, daarom lag een deel van onze bagage in de auto / koelkast op de camping. Als je deze tent met 2 personen gaat gebruiken kan dat denk ik prima. Opzetten / afbreken was zo gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 11:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Ook aan de Decibel preps? ;)


Zeker weten! :D

Remi schreef:
Heb eens een weekendje Zwarte Cross geslapen in die tent voor 2 personen maar dat was met bagage enzovoorts wel te krap, daarom lag een deel van onze bagage in de auto / koelkast op de camping. Als je deze tent met 2 personen gaat gebruiken kan dat denk ik prima. Opzetten / afbreken was zo gedaan.


Klopt, ik heb ook altijd die 2 persoons pop-up tent gehad. Sliep altijd alleen, dus dan is het met koffer/spullen goed te doen. Dit jaar gaat m'n vriendin voor de eerste keer mee een weekend, dus dan is zo'n tweepersoons tent net te klein.

Ideaal zo'n pop-up tentje wel inderdaad. De eerste weekendfestivals was ik maandagochtend zo zuur dat ik die tent die je helemaal moet opzetten/afbreken heb laten staan :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 14:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kwami schreef:
Luister zelf ook 90% van de tijd hardstyle, wat dat betreft is een betere bass wel beste optie. Maar lees ook veel over het verschil tussen comfort, waarbij de Bose beter lijkt? Hecht ik ook zeker veel waarde aan.
Kan helaas niks vonden over de equalizer bij Bose.


De oorschelpen van de Bose QC zijn een stuk dieper dan die van de Sony XM4. Je oren hebben dus vooral wat meer ademruimte en zullen iets minder snel geirriteerd raken. Zelf zou ik door mijn voorkeur voor geluid altijd voor de XM4 gaan, want het draagcomfort van de Sony koptelefoon is ook gewoon hoog! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 14:20 
 
Hardtraxxer

Denkeleda schreef:
Kwami schreef:
Luister zelf ook 90% van de tijd hardstyle, wat dat betreft is een betere bass wel beste optie. Maar lees ook veel over het verschil tussen comfort, waarbij de Bose beter lijkt? Hecht ik ook zeker veel waarde aan.
Kan helaas niks vonden over de equalizer bij Bose.


De oorschelpen van de Bose QC zijn een stuk dieper dan die van de Sony XM4. Je oren hebben dus vooral wat meer ademruimte en zullen iets minder snel geirriteerd raken. Zelf zou ik door mijn voorkeur voor geluid altijd voor de XM4 gaan, want het draagcomfort van de Sony koptelefoon is ook gewoon hoog! :)


Had online al wel gevonden dat Bose een software update heeft gedaan m.b.t. de equalizer.
Om die reden toch zojuist de Bose besteld, zal met name langere periode dragen als ik hem draag. Gaat toch wel een voorkeur naar comfort, ook omdat ik altijd oordopjes van een paar tientjes gewend ben zal het sowieso een vooruitgang zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2023 18:21 
 
Hardtraxx Elite

Nieuw koffiezet apparaat met bonen :loving:
Vorige  1 ... 185, 186, 187, 188, 189  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic