Ah ja, het is ook wel iets speciaals natuurlijk zo'n S series, veel rijplezierEmiel wrote:Thanks!
344 pk inderdaad.
Alle Audi 4.2 V8 motoren zijn uitgevoerd met alusil cilinderwanden, wat eigenlijk gewoon rommel is omdat het niet slijtvast is.
Ook deze heeft last van olieverbruik, dat hebben ze eigenlijk allemaal wel.
Maar een beetje verbruik kan geen kwaad. Ik werk bij een automaterialenzaak en dat heeft zo z'n voordelen

FTFYsennid wrote:Nu de accu van mijn S6 hard is achteruit gegaan door de laatste software update vond ik het tijd voor een nieuw stuk plastic
Lennard95 wrote:Nieuwe tent (hopen dat die nu niet kapot gaat op Defqon), Partytent en trainingsbroek (TRI POLOSKI)

Het is te merken dat je vriendin in het buitenland zit. Plots genoeg geld nuHard4Us wrote:MSI Curved Gaming Monitor 144hz 1ms, komt straks binnen, HYPED. Oja, en Far Cry 5 er gratis bij gekregen.
Haha true that!Grim wrote:Het is te merken dat je vriendin in het buitenland zit. Plots genoeg geld nuHard4Us wrote:MSI Curved Gaming Monitor 144hz 1ms, komt straks binnen, HYPED. Oja, en Far Cry 5 er gratis bij gekregen.
Grim wrote:Het is te merken dat je vriendin in het buitenland zit. Plots genoeg geld nuHard4Us wrote:MSI Curved Gaming Monitor 144hz 1ms, komt straks binnen, HYPED. Oja, en Far Cry 5 er gratis bij gekregen.