Verf, want ik ben aan het klussen en kwam tekort
.
En door een ongelukje gelijk op de eerste dag ook een nieuwe band.

Is dat een Spark of een Aveo?Beurtbalkje wrote:Nice BB. Late reactie, maargoed![]()
Ik heb ook een andere auto
Niks boven een MX Mastermakrooy wrote:Na 4 jaar heeft mijn razer muis het begeven, eindelijk reden om de zowie EC1-A te kopen

StanDuif wrote:Niks boven een MX Mastermakrooy wrote:Na 4 jaar heeft mijn razer muis het begeven, eindelijk reden om de zowie EC1-A te kopen![]()

Vet, waar heb je die gevonden? Is het nou een winter of lente/zomerjas?Y-me wrote:Nieuw jassie
Het is een zomerjas, maar ik gebruik hem ook wel in de lente. Hij zit heerlijk! Ik heb hem van Jack & Jones.ErikZ wrote:Vet, waar heb je die gevonden? Is het nou een winter of lente/zomerjas?Y-me wrote:Nieuw jassie
Poah corsais toetsenbord, geniet ervankegel77w wrote:Zaterdag jarig dus maar een excuus om wat voor mezelf te kopen:
Heb deze dinsdag ook besteld, net binnengekomen. Zit inderdaad heel goed.Y-me wrote:Nieuw jassie
Haha die van mij komt straks binnenJoey wrote:Heb deze dinsdag ook besteld, net binnengekomen. Zit inderdaad heel goed.Y-me wrote:Nieuw jassie