En plassen. Een beetje een impis-aankoopklapstoel wrote:tijdens het poepen?
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 10 hours ago
Twee kettinkjes. maar meer dan een maand wachten omdat ze uit Canada moeten komen 
@Mensen met hhz jas: dragen jullie dat ding ook buiten feesten?
Is het raar om je merchandise buiten feesten om te dragen dan?
Ja, behalve bij bandshirts want die designs zijn vet
Dit is gwn jas van een feest id toch raar
Dit is gwn jas van een feest id toch raar
Waarom is het raar om iets te dragen wat jouw passie is? Het is dat het me te duur is anders zou ik dat jasje zo buiten feesten om dragen.
-
A
Draag heel vaak, is kwalitatief ook goeie kleding
daarnaast altijd leuk om iemand anders dingen te zien dragen
2300 euro voor een pyjamabroekFothermucker wrote:Kost wat, maar dan heb je ook iets hoor![]()
https://www.farfetch.com/nl/shopping/me ... g&tglmdl=1
Broken Balance wrote:2300 euro voor een pyjamabroekFothermucker wrote:Kost wat, maar dan heb je ook iets hoor![]()
https://www.farfetch.com/nl/shopping/me ... g&tglmdl=1![]()
2300 euro om voor lul te lopen, vind ik toch wel aan de prijzige kant. Dan ga ik toch liever op een mooie vakantie voor dat geld.
Ik ga deze ook gewoon buiten feesten dragen ja. Zou hem eerder niet op feestjes dragen ivm diefstal en lompe mensen. Heb mijn B-Freqz bomber ook regelmatig aan, hartstikke fijn voor in de zomer.Fothermucker wrote:@Mensen met hhz jas: dragen jullie dat ding ook buiten feesten?
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 6 days ago
Ik draag altijd mijn minus militia bomgordel fanwear op straat. Stond laatst opeens de mivd en aivd op me stoep. Heel raar.Fothermucker wrote:@Mensen met hhz jas: dragen jullie dat ding ook buiten feesten?
Nee maar waarom zou een bandshirt wel kunnen en een jack/vest/bomber van een feest niet. En petjes bijvoorbeeld?
Met je keta petje gaan solliciterenRTM93 wrote:En petjes bijvoorbeeld?
-
A
Louis Vuitton portomonnee op Italiaanse markt
alleen haters zullen zeggen dat die nep is
-
A
reverse mini dab maadtmakrooy wrote:dab on them haters
Klik je de link aan van die broek, krijg je natuurlijk meteen weer dit:

4x duurder, de mijne is 4x duurderAnonymous wrote:Louis Vuitton portomonnee op Italiaanse marktalleen haters zullen zeggen dat die nep is