Heb ze vor €80,- op de kop weten te tikken.Unknown wrote:Die zijn fucking vet, hoe duur? Full leather? En hoe houd je ze schoon?
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Ik zie hier allemaal gave sneakers voorbij komen (misschien moet ik dit in het sneakertopic posten) maar hebben jullie nog suggesties voor Nike airmax 90's / Ones zo rond de €100. Gewoon lekkere stampertjes die vies mogen worden etc, wel lekker gekleurde.
Hard4Us, mijn laatste aankopen zijn 6 paar Nike AM1, haha. Totaal denk ik zo'n 250 euro aan uitgegeven, wel tweedehands overigens maar (vrijwel) allemaal in goede staat. Aantal bewust gekocht voor feesten. Kwestie van goed zoeken hier en daar en wat dealtjes maken.
Ik heb gereageerd op je bericht in het sneaker topic.
Ik heb gereageerd op je bericht in het sneaker topic.
-
A
Hoe dan ? Op marktplaats oid??Anthor wrote:Hard4Us, mijn laatste aankopen zijn 6 paar Nike AM1, haha. Totaal denk ik zo'n 250 euro aan uitgegeven, wel tweedehands overigens
Wat voor materiaal heb je allemaal? En waar gebruik je het voor? 
Ik zie het al voor me. Op straat gaan (en vloggen) om taalfouten te verbeteren
klapstoel wrote:Ik zie het al voor me. Op straat gaan (en vloggen) om taalfouten te verbeteren
"Hoorde ik jou daar nou ALS MIJ zeggen? Dat is godverdomme fout godverdomme!" 
Op stap met Broken Balance | Vlog #1 | Gespreksvoering gaat fout!
Chroman wrote:Lekker vloggen
klapstoel wrote:Ik zie het al voor me. Op straat gaan (en vloggen) om taalfouten te verbeteren
Grammarnazi prank gone wrong in the hood, you won't believe what happened next topless.
Met tettn in de thumbnail natuurlijk.
Panasonic GH2 met de kitlens (14-42mm) en die 20mm pancake voor film, die pancake lens heeft veel meer scherpte, diepte e.d. kan je veel meer film dingen mee doen. Die 14-42 is eigenlijk meer voor daglicht fotografie.sonnebloem wrote:Wat voor materiaal heb je allemaal? En waar gebruik je het voor?
Ik film eigenlijk meestal dingen in de natuur een beetje als het me aan staat, soms als we iets met een groepje doen. Van alles eigenlijk. Ben meer van het nabewerken dan het filmen, maar het is een leuke hobby. Deze lens en steadycam heb ik eigenlijk gekocht om mee te filmen op Madeira wanneer ik op vakantie ga.
Als ik er ooit mee verder ga neem ik wel een camera die met heel wat meer fps kan filmen en in 4k.
Tof om te horen
De GH5 die ze nu hebben is wel echt een pareltje 
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Ga je met Wianda mee?
Moet je een dab op je bakkes?Lenny wrote:Ga je met Wianda mee?
Een aantal wel alhoewel ik van Marktplaats niet zo'n fan ben. Ik heb 1 paar inmiddels weer verkocht want die vond ik toch niet zo fraai. Een aantal ben ik van plan om te houden (zitten een aantal goede exemplaren bij om dagelijks te dragen en een paar gekocht voor feesten en festivals). 1 paar staat inmiddels al te koop, was me net iets te groot. Zal hem hier ook in het 'te koop' topic aanbieden dus mocht je maat 44 / 44,5 hebben check het topic dan even ;-)Anonymous wrote:Hoe dan ? Op marktplaats oid??Anthor wrote:Hard4Us, mijn laatste aankopen zijn 6 paar Nike AM1, haha. Totaal denk ik zo'n 250 euro aan uitgegeven, wel tweedehands overigens
Nieuwe Air Max BW, mijn verloren op maat gemaakte oordopje (hopelijk net voor Fatality binnen) en mijn boek dat ik op de terugvlucht vergeten was 
huh heb je willem gekochtIndy wrote:![]()
![]()
Is bij mij ook gisteren binnen gekomen. Wilde het eerst niet perse halen, maar ik heb ondertussen al een redelijk grote boekenverzameling thuis en hij mocht er toch echt niet tussen ontbreken.Koen wrote:Het id&t boek, Celebrate Life
En deze net tijdens het poepen op mn werk gekocht voor een nette €45:RomanAnthony wrote:Is bij mij ook gisteren binnen gekomen. Wilde het eerst niet perse halen, maar ik heb ondertussen al een redelijk grote boekenverzameling thuis en hij mocht er toch echt niet tussen ontbreken.Koen wrote:Het id&t boek, Celebrate Life. Heb ik persoonlijk veel meer aan dan andere merchandise.