Afbeeldings URL + wat gegoogle:Wout1997 wrote:Hoe weet jij de prijs nou weer?oostzaner wrote:Op zich wel een leuk jasje, maar niet voor 220 eutjes...
http://www.label54.nl/elvine-cornell-da ... 32204.html
Afbeeldings URL + wat gegoogle:Wout1997 wrote:Hoe weet jij de prijs nou weer?oostzaner wrote:Op zich wel een leuk jasje, maar niet voor 220 eutjes...
Met zo'n jas van een degelijke kwaliteit kan je makkelijk 2/3/4 jaar mee vooruit. Stel je vind hem naar 2 jaar niet meer zo mooi (wat wel dom is) kan je hem nog altijd als fatsoenlijke werk jas of iets dergelijks gebruiken.Ritsurt wrote:ThanksVind hem het geld wel waard. Hij is extreem warm en de kwaliteit is zeer goed. Heb echt geen zin om koud te vatten dit jaar. Kan maar niet begrijpen dat ik het vorig jaar heb uitgehouden met het jasje wat ik eerst had

Winterjas voor 50 Euro gaat hem niet worden he.oostzaner wrote:Op zich wel een leuk jasje, maar niet voor 220 eutjes...
er zit ook nog wel iets tussen in. Ik heb een winterjack van 150,- Prima jas.Dakpan wrote:Winterjas voor 50 Euro gaat hem niet worden he.oostzaner wrote:Op zich wel een leuk jasje, maar niet voor 220 eutjes...
Mijn jas was 100...Dakpan wrote:Winterjas voor 50 Euro gaat hem niet worden he.oostzaner wrote:Op zich wel een leuk jasje, maar niet voor 220 eutjes...
Gast dat zijn toch geen winterjassentommetjeuh wrote:ik heb slippers van 91 euro

Vaak koop ik kleding in de winkel, als het niet meer op voorraad is bestel ik het online. Vaak heeft een kledingstuk ook gewoon een naam.Spablauw wrote:
En hoezo, shoppen jullie kleding online of hoe weten jullie foto's te vinden van jullie kleding?
#SWAGYOLOCONNECTEDmrazura wrote:

Ben je een wijf ofzo?Rampestamper wrote: