voor op men kamer

ect heertje toch?tommetjeuh wrote:sick jij hebt wel money g
Hoe duur zijn die mooiboy broeken wel nietmrazura wrote:Mooie broek lekker mooiboy die broek heb ik ook dus is goeie broek zo vang je meidjes wel jwz
geef je groot gelijk, zoland ouders betalen is mooiScavengerDJ wrote:Als het je 18e verjaardag is krijg je al eens wat meerEn kleertjes zijn op de kosten van de moeder, profiteren zolang je kan
En broek is op request van de vriendin en ik zie het probleem er niet van in dusja
Rawbin wrote:Nieuwe PC, aangezien m'n oude was overledenDikke i5 processor en 10gig werkgeheugen
Haha wtfRawbin wrote:Nieuwe PC, aangezien m'n oude was overledenDikke i5 processor en 10gig werkgeheugen
Ze suggereerde het, waaruit ik opmaakte dat ze het wel tof zou vinden. En ik vond het zelf ook wel niet mis, en verandering is wel iets voor mij.mrazura wrote:Jouw vriendin bepaalt jouw kleding? Of op aanraden van jouw moeder haar vriendin?
Fout! Wout, dat is nou een collector's edition. Mooie steelcase, artwork, soundtrack, en wat boekjes die dieper ingaan op de game. Als je een beetje fan bent van een game, haal je die wel in huis (en bij Halo al helemaal). Al ben ik het er wel mee eens dat het gebrek aan een action figure een dik gemis is.Wout1997 wrote:Wat heeft dat voor een zin?
Je krijgt het spel + nog een andere cd (wat is dat?) en nog een paar flyertjes/papiertjes die je toch zo wegknikkert. Of heb ik het nu helemaal fout

Hoe weet jij de prijs nou weer?oostzaner wrote:Op zich wel een leuk jasje, maar niet voor 220 eutjes...