lol @ numer bord met 3 lettersDragonStyle wrote:BIERTJUH!!!stynch wrote:
opel manta ftw
Active topics in Off-Topic
Moderators
Heb je dat nog nooit gezien? Dat zie je tegenwoordig bij elke nieuwe auto die vanaf 2009 (correct me if i'm wrong) op kenteken is gezet. En als je dan toevallig een oldtimer hebt zoals die Manta en je daar bijvoorbeeld een nieuw blok in hebt gezatten wat niet meer het zelfde is kwa vermogen als het originele blok dan moet je hem laten omkeuren bij de RDW en krijg je dus ook zo'n nieuw type nummerbord. 
Hij is nou juist niet gepimptThe Ace of Bass wrote:Ford Fairline Sport CoupeDragonStyle wrote:Was da voor lelijke bak, ben geen oldtimer fan ookal ist tie een beetje gepimpt
En net als Mash vind ik dit veel vetter dan zo'n triplex crx'je..
Eind 2008 maar da boeit nietDennis Aka Mash wrote: Dat zie je tegenwoordig bij elke nieuwe auto die vanaf 2009 (correct me if i'm wrong) op kenteken is gezet.
Zozozo! Vette bak
En zal ook vast wel power in zitten
En zal ook vast wel power in zitten
Zoek maar eens wat video's op YouTube Beuntie, niet normaal 
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Pas geleden deze auto nog voorbij zien rijden toen ik op de bus stond te wachten toen dacht ik echt van wtf nooit gedacht dat ik die zou zien

Haha, 2,6 sec, 100!!! Wel die van 1600 pk dan heDFH wrote:Pas geleden deze auto nog voorbij zien rijden toen ik op de bus stond te wachten toen dacht ik echt van wtf nooit gedacht dat ik die zou zien![]()
Die GTR's zijn allemaal beest
Nooit.. heb je een echte Skyline GTR gezien?
Dat is best wel ziek.
Ik las in de Autovisie over de nieuwe Benz SLS AMG.. de nieuwe gullwing, DAMN.
Nissan Ownt!!Ravenwood wrote:ho eens, dat is wel een hele vette nissan!
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Ja had alleen me in-ear oordoppies in dus had het geluid gemist ik realiseerde ook eerst niet dat het die auto was
Mol wrote:Nooit.. heb je een echte Skyline GTR gezien?Dat is best wel ziek.
En dat heb ik nou ook altijd.DFH wrote:Ja had alleen me in-ear oordoppies in dus had het geluid gemist ik realiseerde ook eerst niet dat het die auto was

Nee niet de nieuwe kitt. maar koenigsegg!
24h Le Mans
Sinds een paar dagen heb ik eindelijk mijn droom auto gekocht. 

-
RHardtraxxer
- 354 posts member since 2010
- last seen Aug 2013

Kwijlkwijl
Is dr ook een topic over wat voor auto jij rijdt?
-
G
nissan skyline

-
E
Dennis Aka Mash wrote:Aangezien hier geen vrouwen op het forum zijn voor zover ik weet denk ik dat ik geen Mini Cooper of een roze wagen tegen zal komen hier in dit topic. Gelukkig ook maar!![]()
Dus.. post hier je favoriete droom auto.
Volkswagen Corrado
De meeste zullen dit model Volkswagen niet kennen. Er zijn er namelijk niet veel van verkocht en is sinds 1995 al uit de productie geloof ik.
wat nou niet kennen??
die rijden nog gewoon rond als orgineel en getuned!