ok, thnx voor het plaatje 
en zeker een vette auto, hoop dat het me eerste autotje word
Ik zeg succes en heeeeeeeel hard sparenDj Skitzo wrote:ok, thnx voor het plaatje
Klopt vette auto! Vooral omdat ie nu pimped isDakpan wrote:R32, x2.Dj Skitzo wrote:mijn favo wagentje is toch echt of vw golf of r32 wel effe goed plaatje opzoeken![]()
Van mijn broer gejatAtraxisz wrote:Waar heb je die gejat?InQontrol09 wrote:12 januari mag ik op voor me rijbewijs en als ik slaag ga ik daarna gelijk rijden in deze:
Schep ik heel erg op als ik zeg dat ik hier al eens in heb geredenAtraxisz wrote:Klopt vette auto! Vooral omdat ie nu pimped is
zooo, netzo vet! zou ik ook wel willenmaarten1410 wrote:Schep ik heel erg op als ik zeg dat ik hier al eens in heb geredenAtraxisz wrote:Klopt vette auto! Vooral omdat ie nu pimped is![]()
Net als in de S8, S6, S3, S5, A3, 4, 5, 6, 8, TT, bijna hele RS-serie, eeeuh Porsche 911, Caymann, eeeuh
Toch leuk zo'n bijbaantje bij de importeur en dat ook nog eens op 3 minuten loopafstand.
Die auto's van jou zijn niet gepimpt wou je vertellen..Dennis Aka Mash wrote:Pimp mobiel.en die vleugeldeuren al helemaal.

ik bedoelde met 'pimp mobiel' pooierbak.Frankert wrote:Die auto's van jou zijn niet gepimpt wou je vertellen..Dennis Aka Mash wrote:Pimp mobiel.en die vleugeldeuren al helemaal.
Ford Fairline Sport CoupeDragonStyle wrote:Was da voor lelijke bak, ben geen oldtimer fan ookal ist tie een beetje gepimpt