Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2022 09:53 

Hardtraxx Elite

RomanAnthony schreef:
Het raam van mijn auto is kapot en gaat niet meer verder omhoog dan 50%.

Het heeft afgelopen nacht vet veel geregend. En het gaat vandaag nog veel meer regenen.

Lachen.

Tip van de dag:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2022 19:06 

Hardtraxx Veteran

paperclip schreef:
Even een oude uit de sloot trekken.

Voor een nieuwe baan, waar in binnenkort begin, ben ik langzaamaan op zoek naar een nieuwe auto. Iets meer comfort en zuinig rijden zijn een must. Gezien ik nu in een Toyota Starlet rijd, is dat wel snel te redden. Qua kosten zal het evenaren van de Starlet moeilijk worden.

Bij +-130 km retour woon-werk op een dag wordt het toch wel tijd voor iets nieuws. Met een schuin oog heb ik een tijdje de Lexus Ct200H gevolgd, maar die prijzen zijn inmiddels boven mijn budget (voor auto's met een redelijke km-stand). Een Toyota Auris schijnt qua technologie hetzelfde te zijn en iets meer betaalbaarder.

Mee op vakantie (kamperen) kunnen is een groot pluspunt. Een gezin begin ik de komende tijd nog niet aan en mijn vriendin denkt er gelukkig ook nog zo over.

Ik ben benieuwd of jullie een aantal suggesties hebben! Mijn budget is €15.000. Liever minder, maar voor zeer goede wagens kan daar ook 1 á 2 duizend bij.

Ik heb zelf een CT200h en die heb ik geheel zonder problemen van de 198.000km tot de 260.000km (nu) gereden.
Die kun je gerust kopen, zelfs al is de km stand wat hoger.
Bij Lexus krijg je ook 10 jaar (en 200.000km) garantie.
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic