Vandaar mijn laatste zin, had geen zin om een bericht met 10 of meer foto's te posten.
Maar zeer goede aanvullingen.

Het lawaai van een Jaguar F-Type of een Maserati Granturismo jankt er toch behoorlijk over.Thommy wrote:Mehh, hou meer van het geluid van een motor zonder turbo. Beste natuurlijk de Formule 1 auto's van 10/15 jaar terug en nu, maar ook in de nieuwe supercars een heel verschil.

yannickvk wrote:
De bootmobiel van Meerminman en Mosseljongen lijkt me wel wat.
Goeie oude tijden hahaSeeker Of Fire wrote:yannickvk wrote:
De bootmobiel van Meerminman en Mosseljongen lijkt me wel wat.![]()

Hele prima wagen.Broken Balance wrote:Geen droomauto maar wel mijn aankomende auto.
Meest waarschijnlijke keuze een 1.4 met Airco, Navigatie, Cruisecontrol en alle dingen eigenlijk wel voor 4000. Meest spul wat je krijgt.
Andere opties waren sporadische Seats en Volkswagens. Eveneens wat willekeurige Fransen en Fiats maar vanwege betrouwbaarheid toch maar niet.
Mensen nog ideeën voor wat in de buurt komt van die prijs/kwaliteit?
Vraar me wel af hoe je dat wilt doen als je een stuk moet rijden of als je bijvoorbeeld op vakantie gaat met je tesla..brianfct65 wrote:Hier in Melbourne in een winkelcentrum stonden ze vandaag de nieuwste Tesla te promoten.. Mooi wagentje welMocht de Tesla er niet uit kunnen dan neem ik ook wel genoegen met een BMW M5