Dat is geen Astra maar een D Kadett GTE
Hmm bij de foto gaf hij dat aan maar nu ik dat zo zoek, klopt inderdaad.Bas wrote:Dat is geen Astra maar een D Kadett GTE
Hmm bij de foto gaf hij dat aan maar nu ik dat zo zoek, klopt inderdaad.Bas wrote:Dat is geen Astra maar een D Kadett GTE
Want een Sunny heeft hetzelfde uiterlijk als een Supra. Lul toch niet zo stom man.Broken Balance wrote:Waarom wil je dan een Supra hebben? Kun je net zo goed een Nissan Sunny kopen.chicken wrote: Wat heb jij toch met snelheid? Je kan er toch geen gebruik van maken op de Nederlandse wegen.
Dan een Toyota FT86 of een Mazda MX5 als je moeilijk wil doen.chicken wrote:Want een Sunny heeft hetzelfde uiterlijk als een Supra. Lul toch niet zo stom man.Broken Balance wrote:Waarom wil je dan een Supra hebben? Kun je net zo goed een Nissan Sunny kopen.chicken wrote: Wat heb jij toch met snelheid? Je kan er toch geen gebruik van maken op de Nederlandse wegen.
Dat was niet het punt zoals je duidelijk ziet, maar als je een nieuwe Ford Focus van 20.000 naast een Mercedes S-Klasse AMG neer zet van 100.000 dan zie je inderdaad dat duurder beter is.Destination wrote:Ja want duurder is beter natuurlijk
Simpel; geen FT86 omdat het niet in m'n budget ligt en geen MX5 omdat het een kappersauto is en bovendien in de verste verte niet op een Supra lijkt. Is het nu zo moeilijk om te begrijpen dat een Supra mijn droomauto is om de vormgeving en niet zozeer door de performance?Broken Balance wrote:Dan een Toyota FT86 of een Mazda MX5 als je moeilijk wil doen.
Nee hoorchicken wrote:Simpel; geen FT86 omdat het niet in m'n budget ligt en geen MX5 omdat het een kappersauto is en bovendien in de verste verte niet op een Supra lijkt. Is het nu zo moeilijk om te begrijpen dat een Supra mijn droomauto is om de vormgeving en niet zozeer door de performance?Broken Balance wrote:Dan een Toyota FT86 of een Mazda MX5 als je moeilijk wil doen.

Autoprogrammas, magazines en interesses sinds ik klein was.Bart0ving wrote:Waar haal jij je kennis van auto's vandaan? Google afbeeldingen?

Jij ook, omdat je mijn smaak goed vindBas wrote:Zymic, jij hebt smaak potverdorie.

En deze dan gabber?The Venator wrote:Wow, die is echt facking lelijk maat. Vooral in combinatie met die kleur..

Dit is nog helemaal niks en mag dus ook niet zomaar wel de openbare weg op.Broken Balance wrote:Nieuwe Audi TT Sportback

Maar hij gaat wel de weg op...Bart0ving wrote:De auto die je zonet postte mag de weg niet op. Met je Top Gear..
Broken Balance wrote:Ja, problem?Spablauw wrote:Jij bent wel een kenner zeg.