Aston Martin Vanquish S V12

Zeker deze uitvoering inderdaadchicken wrote:Als je een pooier bent ja

Dat ding is veel te lang en veel te plat. Het is een goede auto maar mooi is ie niet.chicken wrote:Ga nou toch eens weg manBroken Balance wrote:De NSX is een goeie auto maar vrij lelijk imo
Succes met je Honda NSX dan, want een top klasse Rolls die rijdt zo de NSX voorbij. Plus dat ding is een 5 sterren hotel op wielen. Meer dan graag zou ik die willen hebben.chicken wrote:Als je een pooier bent ja
AniThing wrote:mocht het geld er ooit een keer zijn:
Waarom een 360 en geen 458?
Wat heb jij toch met snelheid? Je kan er toch geen gebruik van maken op de Nederlandse wegen.Broken Balance wrote:Succes met je Honda NSX dan, want een top klasse Rolls die rijdt zo de NSX voorbij. Plus dat ding is een 5 sterren hotel op wielen. Meer dan graag zou ik die willen hebben.chicken wrote:Als je een pooier bent ja
Verrek ja, mistakes were madeAniThing wrote:is een 430 scuderia BB
Waarom wil je dan een Supra hebben? Kun je net zo goed een Nissan Sunny kopen.chicken wrote: Wat heb jij toch met snelheid? Je kan er toch geen gebruik van maken op de Nederlandse wegen.
Want fouten mogen nooit gemaakt worden. *applaus* En wat Ani zegt, het is idd de Scuderia.Bart0ving wrote:Dat is een 430 en geen 360beetje wijs lullen over auto´s...

En waarom dat teup. Behalve dat ze inderdaad niet het meest betrouwbaar zijn zoals alle italianen uit de jaren 70, 80.teupie wrote:wat een troep auto's die laatste 2
Die hoekigheid vind ik wel wat hebben. Met de bruutheid van de meeste motoren die er in zitten. Maar als je van gladde lijnen en bogen en grote grills houdt dan moet je niet naar oude auto´s kijken neeteupie wrote:tja ik snap niet wat je aan dit soort oude auto's mooi kan vinden. Zie er geen mooie lijn in

Dit.Paultheone wrote:Audi R8, dat is voor mij echt de mooiste auto die er is