Draidy schreef:
mrazura schreef:
Chris Two schreef:
De tijd met haar was leuk, alleen das niks meer waard als je dit te weten komt he!
Ben er achter gekomen door een vriendin van haar... Die liet mij smsje lezen dus heb haar telefoon gepakt en ben daar is in gaan neuzelen...
Je kan me nu gaan behaten met: je vertrouwt haar niet etc. Maar vertrouwen is ook dat je in elkaars telefoon kan kijken zondar dat je zoiets hebt van nee mag niet..
Dat vind ik niet. Ik vind het eigenlijk een beetje onbeschoft om zomaar iemand zijn telefoon te pakken en smsjes te gaan doorlezen. Dit heeft niks met vertrouwen te maken. Maar goed het kan natuurlijk dat jij het begrip vertrouwen een andere betekenis geeft. Voor mij is vertrouwen dat het niet noodzakelijk is om in iemands telefoon te kijken.
Dat vind ik dus ook mrazura, maar op het punt dat je zo'n smsje te lezen hebt gekregen verandert dat in mijn ogen de situatie wel een beetje.
Je hebt 2 soorten van vertrouwen als het op mobieltjes aankomt vind ik dan..
Het vertrouwen hebben dat je je telefoon af kan geven dat er geen gekke dingen in staan (dus flirt smsjes van andere, etc etc)
en het vertrouwen dat je haar vertrouwt dat ze zoiets niet doet er er niet in hoeft te kijken.
Ik heb na die tip gewoon alle smsjes door gespit en hoe vaak ik wel niet tegen ben gekomen dat 'hij er toch niet achter zou komen'.. nou wel 40x als het niet meer is.
Het is misschien wel onbeschoft, maar het is ook kwestie van 'controle' ofja vertrouwen. Een lege telefoon is ook verdacht, want dat verbergt ze ook iets