Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 16:27 

Hardtraxx Veteran

Skyche schreef:
Ging vandaag een bloemstuk van de familie op m'n oma haar graf gaan zetten omdat ik vrij had.

Kom ik daar aan, zie meteen dat iets goed fout is. Grafzerk volledig beschadigt, de stenen plaat ligt volledig in barsten en alle letters zijn eraf gestoken met een mes of beitel of iets dergelijks...

Jezus hoe zielig kan je zijn..

Dat zoiets nog kan in Nederland. Er wonen hier nog steeds te veel achterlijke mensen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 17:51 

2 van die kutblagen lopen al 2,5 uur lang met een toeter door de buurt. Honden worden gek, ik word gek. Ik denk dat ik zo even kut ga schreeuwen ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 17:52 

Almighty schreef:
2 van die kutblagen lopen al 2,5 uur lang met een toeter door de buurt. Honden worden gek, ik word gek. Ik denk dat ik zo even kut ga schreeuwen ofzo

gewoon erachter aan... toeter afpakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 18:54 

Hardtraxx Addict

Godverdomme kut C1000 heb ik volgende week 3 uur, het is nota bene vakantie :mad: Ben al 3 zaterdagen vrij in 6 of 7 week, iedereen krijgt minder uren, ik ga mooi wat anders zoeken, laat ze daar maar sterven
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 19:54 

Hardtraxx Veteran

Traag internet! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 15:08 

bRt_ schreef:
Traag internet! :(

dat krijg je als je het internet blamet (onderschrift)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 18:56 

Bepaalde kuthoeren op deze planeet..
ik denk dat ik me maar ga vergrijpen aan de fles wijn die hier staat... pff, teringwijf dat ze is...
kan niet geloven dat zij mij zo aan het lijntje heeft gehouden gedurende die 3-4 maanden
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 19:28 

Mijn vriendin (wat overigens maar weinig mensen wisten, maar dat heb ik altijd liever zo) is dus in de 3-4 maanden die ik met haar heb, nou, zo'n 3-4 maanden ook al bezig met een 2e en een 3e..
ofwel, ik werd 2x bedrogen..

Fijn dit... teringhoer
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 20:05 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Mijn vriendin (wat overigens maar weinig mensen wisten, maar dat heb ik altijd liever zo) is dus in de 3-4 maanden die ik met haar heb, nou, zo'n 3-4 maanden ook al bezig met een 2e en een 3e..
ofwel, ik werd 2x bedrogen..

Fijn dit... teringhoer

Maar heb je een leuke tijd met haar gehad? Hoe ben je er achter gekomen eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 20:34 

De tijd met haar was leuk, alleen das niks meer waard als je dit te weten komt he!
Ben er achter gekomen door een vriendin van haar... Die liet mij smsje lezen dus heb haar telefoon gepakt en ben daar is in gaan neuzelen...

Je kan me nu gaan behaten met: je vertrouwt haar niet etc. Maar vertrouwen is ook dat je in elkaars telefoon kan kijken zondar dat je zoiets hebt van nee mag niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 22:59 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
De tijd met haar was leuk, alleen das niks meer waard als je dit te weten komt he!
Ben er achter gekomen door een vriendin van haar... Die liet mij smsje lezen dus heb haar telefoon gepakt en ben daar is in gaan neuzelen...

Je kan me nu gaan behaten met: je vertrouwt haar niet etc. Maar vertrouwen is ook dat je in elkaars telefoon kan kijken zondar dat je zoiets hebt van nee mag niet..

Dat vind ik niet. Ik vind het eigenlijk een beetje onbeschoft om zomaar iemand zijn telefoon te pakken en smsjes te gaan doorlezen. Dit heeft niks met vertrouwen te maken. Maar goed het kan natuurlijk dat jij het begrip vertrouwen een andere betekenis geeft. Voor mij is vertrouwen dat het niet noodzakelijk is om in iemands telefoon te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 23:03 

Hardtraxx Veteran

Nou Rob ik begrijp je heel goed hoor ;) Ik zou precies hetzelfde hebben gedaan als ik dat van een vrienden van mijn vriendin (mocht ik die hebben) hoorde dat ze vreemd gaat.. Nja dit maakt het niet minder kut..
Sterkte! :thumbup: Komt allemaal goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 23:08 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Chris Two schreef:

Dat vind ik niet. Ik vind het eigenlijk een beetje onbeschoft om zomaar iemand zijn telefoon te pakken en smsjes te gaan doorlezen. Dit heeft niks met vertrouwen te maken. Maar goed het kan natuurlijk dat jij het begrip vertrouwen een andere betekenis geeft. Voor mij is vertrouwen dat het niet noodzakelijk is om in iemands telefoon te kijken.

Dat vind ik dus ook mrazura, maar op het punt dat je zo'n smsje te lezen hebt gekregen verandert dat in mijn ogen de situatie wel een beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 00:09 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
Nou Rob ik begrijp je heel goed hoor ;) Ik zou precies hetzelfde hebben gedaan als ik dat van een vrienden van mijn vriendin (mocht ik die hebben) hoorde dat ze vreemd gaat.. Nja dit maakt het niet minder kut..
Sterkte! :thumbup: Komt allemaal goed.

Ik ben het met STAN eens, sterkte Rob! :)

Verder:

Voetbal, gewoon 0 punten met voorspellen :cry:
Gelijk 2 plekken gezakt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 01:30 

Kraak... Piep...

Te horen gekregen dat bij een manager van ons bedrijf,waar ik persoonlijk heel goed mee kon opschieten en ook heel goed kende, terminale longkanker is geconstateerd.

Heeft als enige optie bestraling want kuur is pijnlijk en dat wil hij niet. Dus nu wachten op de diagnose en hopen op t beste
:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 02:58 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Te horen gekregen dat bij een manager van ons bedrijf,waar ik persoonlijk heel goed mee kon opschieten en ook heel goed kende, terminale longkanker is geconstateerd.

Heeft als enige optie bestraling want kuur is pijnlijk en dat wil hij niet. Dus nu wachten op de diagnose en hopen op t beste
:(

Klotenieuws. Sterkte ermee :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 05:41 

Draidy schreef:
mrazura schreef:
Chris Two schreef:

Dat vind ik dus ook mrazura, maar op het punt dat je zo'n smsje te lezen hebt gekregen verandert dat in mijn ogen de situatie wel een beetje.

Je hebt 2 soorten van vertrouwen als het op mobieltjes aankomt vind ik dan..
Het vertrouwen hebben dat je je telefoon af kan geven dat er geen gekke dingen in staan (dus flirt smsjes van andere, etc etc)
en het vertrouwen dat je haar vertrouwt dat ze zoiets niet doet er er niet in hoeft te kijken.

Ik heb na die tip gewoon alle smsjes door gespit en hoe vaak ik wel niet tegen ben gekomen dat 'hij er toch niet achter zou komen'.. nou wel 40x als het niet meer is.

Het is misschien wel onbeschoft, maar het is ook kwestie van 'controle' ofja vertrouwen. Een lege telefoon is ook verdacht, want dat verbergt ze ook iets ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 08:30 

Hardtraxx Veteran

Hard, hard door mijn enkel gaan...dit zit denk ik niet goed...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 11:04 

Kraak... Piep...

ik ook, als ik maar ergens lucht van krijg gelijk checken.

En als t waar is gelijk dumpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 19:58 

Hardtraxx Veteran

http://torrentfreak.com/book-publishers ... it-120215/

:cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 20:37 

Verstopte neus, word er helemaal para van. Slapeloze nachten, bah
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 21:29 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Verstopte neus, word er helemaal para van. Slapeloze nachten, bah

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 21:30 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 21:32 

Donateur

Whaha :lol: de gouden kooi, ben nu meteen filmpjes ana het kijken xD Wat een slecht programma ook :lol:...

vanaf 3:00 min xd

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 21:38 

Hardtraxxer

echt jammer dat dat afgelopen is :(
heb bijna alle afleveringen gezien xd
Vorige  1 ... 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic