Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:38 

Hardtraxx Veteran

Wij gaan tenminste wel naar een uitwedstrijd, mochten we geen kampioen meer kunnen worden.. Hoeveel zaten er vorig jaar bij groningen uit toen? Stuk of 30? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:40 

Bierkoning

Ruben heeft gelijk hoor, maarja om er nou zo'n issue van te maken :P

Chris Two schreef:

Jij ook, maar ik ben blij dat straks wij brabanders nog Europa league spelen...

Trabzonspor of Man Utd, dat zijn idd eerlijke graadmeters!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:41 

Ruubiie schreef:
Wij gaan tenminste wel naar een uitwedstrijd, mochten we geen kampioen meer kunnen worden.. Hoeveel zaten er vorig jaar bij groningen uit toen? Stuk of 30? :lol:

Ik heb het niet bijgehouden, jij wel waarschijnlijk met een tikkertje en alles.. elke fan even tikken en daarna alle statistieken naar buiten brengen over hoe goed jullie fanclub wel niet is..

@pommer, niet dezelfde graadmeters.. maar goed, gaat er toch om dat er geloot is hé.. of moeten we nu allemaal pro ajax worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:41 

Hardtraxx Veteran

Echt eh xd Nouja, wij Ajacieden mogen tenminste tegen grote clubs voetballen, en ons daar tegen meten.. Met al die vieze zwarte miljoentjes van pisvee, moeten ze nog maar zien of ze uberhaupt wel CL gaan halen dit seizoen! Nee lekkere investering :lol: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:44 

zwarte miljoentjes: Marcello, Lens, Bouma, Wijnaldum, Zanka...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:49 

Bierkoning

Chris Two schreef:
Ruubiie schreef:

Ik heb het niet bijgehouden, jij wel waarschijnlijk met een tikkertje en alles.. elke fan even tikken en daarna alle statistieken naar buiten brengen over hoe goed jullie fanclub wel niet is..

@pommer, niet dezelfde graadmeters.. maar goed, gaat er toch om dat er geloot is hé.. of moeten we nu allemaal pro ajax worden?

Waar the fuck slaat dit op? :lol: Heeft er toch helemaal niks mee te maken...

Maar goed ik ga me niet mengen in deze discussie. Het is wel even mooi 1-2 nu haha (genietmomentje).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:58 

Hardtraxx Veteran

Nou, en dat is de reden dat ik me verder ook niet meer met hem in een discussie laat. Heeft totaal geen zin, die jongen zijn wil is wet lijkt het wel. Prima :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 01:13 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 01:25 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 09:56 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Afbeelding

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 12:38 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Almighty schreef:
Afbeelding

:lol:

Hahaha, zo wrijft hij ook in zn handen als zn vrouw na zoveel jaar weer een keer wil vrijen haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 13:15 

Mensen die voor (bijna) elk woord kk zetten..
stoere jongens...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 14:25 

Donateur

Ruubiie schreef:

Wij. Hahahahahahaha.

ZIJ. Jij zit thuis achter teletekst knul ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 15:44 

Hardtraxxer

Ging vandaag een bloemstuk van de familie op m'n oma haar graf gaan zetten omdat ik vrij had.

Kom ik daar aan, zie meteen dat iets goed fout is. Grafzerk volledig beschadigt, de stenen plaat ligt volledig in barsten en alle letters zijn eraf gestoken met een mes of beitel of iets dergelijks...

Jezus hoe zielig kan je zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 15:47 

Hardtraxx Veteran

Shit hee, wat een kutvolk er ook rondloopt zeg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 15:50 

Hardtraxx Veteran

Skyche schreef:
Ging vandaag een bloemstuk van de familie op m'n oma haar graf gaan zetten omdat ik vrij had.

Kom ik daar aan, zie meteen dat iets goed fout is. Grafzerk volledig beschadigt, de stenen plaat ligt volledig in barsten en alle letters zijn eraf gestoken met een mes of beitel of iets dergelijks...

Ik zou er echt alles aandoen om achter de namen van die ventjes te komen als het mij overkwam. Sterkte iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 15:53 

Hardtraxx Veteran

Skyche schreef:

Jezus man :/ dat wel extreem laag
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 15:55 

Donateur

Pfff, dat je zoiets in je hoofd kan halen >.< :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 15:57 

Hardtraxx Veteran

moet dan gelijk denken aan die idioot in usa die met een soort van traktor zo over een begraafplaats croste

heb er niet eens woorden voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 15:59 

Dat is een van de meest trieste dingen wat je ooit kan doen vind ik. Hoop dat je erachter komt wie het waren/was ;)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 16:01 

Hardtraxxer

Dakpan schreef:
Skyche schreef:

Ik zou er echt alles aandoen om achter de namen van die ventjes te komen als het mij overkwam. Sterkte iig.

Ja nou, ben ik ook van plan. Daarnet meteen naar de opzichter geweest en meteen ook naar de gemeente met een aantal familieleden. Blijkbaar zijn we niet het eerste geval en willen ze bewakingscamera's hangen, maar dat zeggen ze al 2 jaar en ze hangen er nog niet -.-.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 16:11 

Hardtraxx Veteran

dat Hard Defenition dit weekend niet door kan gaan omdat ik geld te kort heb :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 16:16 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Intervention schreef:
dat Hard Defenition dit weekend niet door kan gaan omdat ik geld te kort heb :cry:

Wordt daarom heel het feest afgelast?

zou wat zijn als ze t cancellen omdat project 141 te weinig geld heeft :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 16:18 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
Project 141 schreef:
Intervention schreef:

Wordt daarom heel het feest afgelast?

zou wat zijn als ze t cancellen omdat project 141 te weinig geld heeft :D

Omdat intervention te weinig geld heeft bedoel je denk ik? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 16:18 

Hardtraxx Veteran

:whistle:
Vorige  1 ... 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic