Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Wij gaan tenminste wel naar een uitwedstrijd, mochten we geen kampioen meer kunnen worden.. Hoeveel zaten er vorig jaar bij groningen uit toen? Stuk of 30? :lol:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Ruben heeft gelijk hoor, maarja om er nou zo'n issue van te maken :P
Chris Two wrote:
Jij ook, maar ik ben blij dat straks wij brabanders nog Europa league spelen...
Trabzonspor of Man Utd, dat zijn idd eerlijke graadmeters!
C
Ruubiie wrote:Wij gaan tenminste wel naar een uitwedstrijd, mochten we geen kampioen meer kunnen worden.. Hoeveel zaten er vorig jaar bij groningen uit toen? Stuk of 30? :lol:
Ik heb het niet bijgehouden, jij wel waarschijnlijk met een tikkertje en alles.. elke fan even tikken en daarna alle statistieken naar buiten brengen over hoe goed jullie fanclub wel niet is..

@pommer, niet dezelfde graadmeters.. maar goed, gaat er toch om dat er geloot is hé.. of moeten we nu allemaal pro ajax worden?
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Echt eh xd Nouja, wij Ajacieden mogen tenminste tegen grote clubs voetballen, en ons daar tegen meten.. Met al die vieze zwarte miljoentjes van pisvee, moeten ze nog maar zien of ze uberhaupt wel CL gaan halen dit seizoen! Nee lekkere investering :lol: !
C
zwarte miljoentjes: Marcello, Lens, Bouma, Wijnaldum, Zanka...
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Chris Two wrote:
Ruubiie wrote:Wij gaan tenminste wel naar een uitwedstrijd, mochten we geen kampioen meer kunnen worden.. Hoeveel zaten er vorig jaar bij groningen uit toen? Stuk of 30? :lol:
Ik heb het niet bijgehouden, jij wel waarschijnlijk met een tikkertje en alles.. elke fan even tikken en daarna alle statistieken naar buiten brengen over hoe goed jullie fanclub wel niet is..

@pommer, niet dezelfde graadmeters.. maar goed, gaat er toch om dat er geloot is hé.. of moeten we nu allemaal pro ajax worden?
Waar the fuck slaat dit op? :lol: Heeft er toch helemaal niks mee te maken...

Maar goed ik ga me niet mengen in deze discussie. Het is wel even mooi 1-2 nu haha (genietmomentje).
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Nou, en dat is de reden dat ik me verder ook niet meer met hem in een discussie laat. Heeft totaal geen zin, die jongen zijn wil is wet lijkt het wel. Prima :thumbup:
A
Irritatiemomentjes
D
Irritatiemomentjes
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Almighty wrote:Irritatiemomentjes
:lol:
Hardtraxx Veteran
14700 posts member since 2009
last seen 21 hours ago
patrickjeb wrote:
Almighty wrote:Irritatiemomentjes
:lol:
Hahaha, zo wrijft hij ook in zn handen als zn vrouw na zoveel jaar weer een keer wil vrijen haha. :P
C
Mensen die voor (bijna) elk woord kk zetten..
stoere jongens...
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Wij. Hahahahahahaha.

ZIJ. Jij zit thuis achter teletekst knul ;)
S
Hardtraxxer
75 posts member since 2012
last seen Jun 2012
Ging vandaag een bloemstuk van de familie op m'n oma haar graf gaan zetten omdat ik vrij had.

Kom ik daar aan, zie meteen dat iets goed fout is. Grafzerk volledig beschadigt, de stenen plaat ligt volledig in barsten en alle letters zijn eraf gestoken met een mes of beitel of iets dergelijks...

Jezus hoe zielig kan je zijn..
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Shit hee, wat een kutvolk er ook rondloopt zeg :/
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Skyche wrote:Ging vandaag een bloemstuk van de familie op m'n oma haar graf gaan zetten omdat ik vrij had.

Kom ik daar aan, zie meteen dat iets goed fout is. Grafzerk volledig beschadigt, de stenen plaat ligt volledig in barsten en alle letters zijn eraf gestoken met een mes of beitel of iets dergelijks...

Ik zou er echt alles aandoen om achter de namen van die ventjes te komen als het mij overkwam. Sterkte iig.
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Skyche wrote:Ging vandaag een bloemstuk van de familie op m'n oma haar graf gaan zetten omdat ik vrij had.

Jezus man :/ dat wel extreem laag
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Pfff, dat je zoiets in je hoofd kan halen >.< :/
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 1 day ago
moet dan gelijk denken aan die idioot in usa die met een soort van traktor zo over een begraafplaats croste

heb er niet eens woorden voor
A
Dat is een van de meest trieste dingen wat je ooit kan doen vind ik. Hoop dat je erachter komt wie het waren/was ;)!
S
Hardtraxxer
75 posts member since 2012
last seen Jun 2012
Dakpan wrote:

Ik zou er echt alles aandoen om achter de namen van die ventjes te komen als het mij overkwam. Sterkte iig.
Ja nou, ben ik ook van plan. Daarnet meteen naar de opzichter geweest en meteen ook naar de gemeente met een aantal familieleden. Blijkbaar zijn we niet het eerste geval en willen ze bewakingscamera's hangen, maar dat zeggen ze al 2 jaar en ze hangen er nog niet -.-.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
dat Hard Defenition dit weekend niet door kan gaan omdat ik geld te kort heb :cry:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Project 141 wrote:
Intervention wrote:dat Hard Defenition dit weekend niet door kan gaan omdat ik geld te kort heb :cry:
Wordt daarom heel het feest afgelast?
zou wat zijn als ze t cancellen omdat project 141 te weinig geld heeft :D
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
The Anim0l wrote:
Project 141 wrote:
Intervention wrote:dat Hard Defenition dit weekend niet door kan gaan omdat ik geld te kort heb :cry:
Wordt daarom heel het feest afgelast?
zou wat zijn als ze t cancellen omdat project 141 te weinig geld heeft :D
Omdat intervention te weinig geld heeft bedoel je denk ik? :P
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
:whistle:

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 1 hour ago