Zeker. Ik heb zelfs nog met een facebook actie 18 maanden premium gratis gekregen.wrote:avira is beest
A
Hardtraxxer
103 posts member since 2012
last seen May 2012
je kan toch een one-day ticket halen?wrote:En nog een kaartje regelen, hoewel het helemaal uitverkocht isEn anders volgend jaar.. oh wacht dan ben je al 18
Liever alle 16+ feesten dan helemaal geen feesten.wrote:Te jong zijn voor alle vette feesten -_-
Ik heb hier nog een Intents kaartje liggen. Ga er waarschijnlijk niet heen, maar wil even de line-up afwachten.
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
nieuwe stageplek zoeken
geen zin in en moet pas 29 maart beginnen!
Pfffff, we zouden eerst met zn allen gaan met Decibel weekend, nu haakt ineens de helft af. Dus dat gaat mooi niet door met deze groep. Hoop dat ik misschien nog ergens anders aan kan sluiten dan.
steffnov zijn mix voor mij (ophidian tribute van 2:30 uur) is klaar, dus die zal er binnekort wel opkomenwrote:Dat er amper nieuwe hardcore setjes bijkomenAch ja, enige voordeel dat mijn eigen Tha Playah Tribute langer bovenaan staat
E
Go
Kan je weer een tijdje vooruit. En zeker met Ophidian moe t helemaal goed komen. Dus niet aanstellenwrote:Ja maar da's toch nie handig, 2,5 uurOok al is het Ophidian
Lange berichten sturen, vervolgens niks terug krijgen, vragen of diegene wilt reageren, 'Jaa' terugkrijgen en vervolgens niks meer horen... 
Daar weet ik alles van hier in oostenrijkwrote:je eigen kapot vervelen
Jonguh, ga skiën ofzowrote:Daar weet ik alles van hier in oostenrijkwrote:je eigen kapot vervelen
En niet buiten de pistes he, je weet wat er dan kan gebeuren Slecht, sorry
Om half 5 gaan de liften niet meer, helaas.
Après skiën dan!wrote:Om half 5 gaan de liften niet meer, helaas.
B
WAT DOET DEZE KAOLO G MANG DAN JONGU?wrote:Dhr. Chris Two wederom..
Hij kan niet rekenen, en snapt er wederom geen hol van.. Die jongen verdient zijn bloemkoolverkoop certificaat niet eens
.
M
Hardtraxxer
500 posts member since 2012
last seen Feb 2013
wrote:Hij kan niet rekenen, en snapt er wederom geen hol van.. Die jongen verdient zijn bloemkoolverkoop certificaat niet eens.
B
Dat zijn wel serieuze aantijgingen.wrote:Hij kan niet rekenen, en snapt er wederom geen hol van.. Die jongen verdient zijn bloemkoolverkoop certificaat niet eens.
C
Goh, ik reken gewoon op een 3-4 overwinning over 2 wedstrijden ipv 3-3 en dan door 3 uitgoals 5-6... probleem?wrote:Dhr. Chris Two wederom..
Ja, omdat Ajax er maar 3 hoeft te maken..wrote:Goh, ik reken gewoon op een 3-4 overwinning over 2 wedstrijden ipv 3-3 en dan door 3 uitgoals 5-6... probleem?wrote:Dhr. Chris Two wederom..
Wist altijd al dat brabanders aparte figuren waren, maar jij spant wel zo'n beetje de kroon..
B

C
Jij ook, maar ik ben blij dat straks wij brabanders nog Europa league spelen...wrote:Ja, omdat Ajax er maar 3 hoeft te maken..wrote:Goh, ik reken gewoon op een 3-4 overwinning over 2 wedstrijden ipv 3-3 en dan door 3 uitgoals 5-6... probleem?wrote:Dhr. Chris Two wederom..
Wist altijd al dat brabanders aparte figuren waren, maar jij spant wel zo'n beetje de kroon..
B