avira is beest 
D
+1wrote:NOD32
C
Vriendin van me die er helemaal doorheen zit, huilend op straat vinden..
Hebben 5 maanden gezwoegd aan mooie CV wagen, rijden 4 optochten mee, winnen er 3..
Brand gisteravond hun bouwschuur af met hun wagen daarin...
Hebben 5 maanden gezwoegd aan mooie CV wagen, rijden 4 optochten mee, winnen er 3..
B
Ik denk dat hij een Commanditaire Vennootschap wagen bedoeld in dit geval.wrote:Curriculum Vitae wagen??
Nee jongens jullie zien het verkeerd, hij bedoeld een Centrale Verwarming wagen
A
Je hebt er al 3 gewonnen, en de kar moet toch kapot. Natuurlijk jammer, maarja. Volgend jaar weer?wrote:Vriendin van me die er helemaal doorheen zit, huilend op straat vinden..
C
Nou, die kar die moet misschien wel kapot.. maar das dan meer om alle techniek/geluid enzo eruit te halen..wrote:Je hebt er al 3 gewonnen, en de kar moet toch kapot. Natuurlijk jammer, maarja. Volgend jaar weer?wrote:Vriendin van me die er helemaal doorheen zit, huilend op straat vinden..
Er zit behoorlijk wat techniek in zo'n kar.. en er worden ook aardig wat sets ingebouwt voor goed geluid.
En dan heb ik het nog niet over alle materialen die nog op opslag liggen (gereedschap, gasflessen voor lasaparaten, ijzer, gaas, telefoonboek etc)
Ze hebben aanzienelijk schade geleden omdat ze ECHT alles kwijt zijn..
A
Ik weet wel wat voor een techniek er in die karren zit, hoor
Hier bouwen ze ook met allerlei hydraulica enz erin. Natuurlijk blijft het doodzonde idd, daar kan je niet omheen
die kan je toch zo weer kopen?wrote: telefoonboek
C
nou, heb jij ooit 2000 telefoonboeken bij elkaar verzamelt?wrote:die kan je toch zo weer kopen?wrote: telefoonboek
dat stond er nietwrote:nou, heb jij ooit 2000 telefoonboeken bij elkaar verzamelt?wrote:die kan je toch zo weer kopen?wrote: telefoonboek
je zei telefoonboek
niet 2000
B
wtf moet je met 2000 telefoonboeken?
Wil je soms het telefoonnummer van iedereen in de wereld hebben of zo? learn2internetz
C
Die telefoonboek pagina's worden als ondergrond gebruikt (tegen het gaas aan)wrote:wtf moet je met 2000 telefoonboeken?Wil je soms het telefoonnummer van iedereen in de wereld hebben of zo? learn2internetz
Das papiermaché.. komen er 3-4 lagen op, en als je grote wagen hebt dan heb je ook veel nodig.. En dan is het beter dat je voorraad hebt ipv te weinig
Collectie van scharrels..wrote:wtf moet je met 2000 telefoonboeken?Wil je soms het telefoonnummer van iedereen in de wereld hebben of zo? learn2internetz
C
blijkbaar geen carnavalswagen bouwers hier
Dit is ook een hs forum he, geen carnavalskarbouwers forum 
C
Klopt, maar het was wel een irritatiemomentje, waarna er dingen te spraken komen, ik op reageer en dan weer zo verder gaat..
Irritatiemomentje:
De pizza die nog een half uur moet rusten voordat ie opnieuw opgewarmt mag worden..
Maar wel: zelfgemaakte pizza!
Irritatiemomentje:
De pizza die nog een half uur moet rusten voordat ie opnieuw opgewarmt mag worden..
Maar wel: zelfgemaakte pizza!
pakketje wat er nog steeds niet is
en k wil douche maar dan zal je net zien dat ze dan voor de deur staan
en k wil douche maar dan zal je net zien dat ze dan voor de deur staan
Je moet zo laat op de middag ook geen boterhammen meer eten!wrote:Family Guy aflevering die moest laden, toen had ik al mijn boterhammen op voordat ie begon
A
Hardtraxxer
103 posts member since 2012
last seen May 2012
Te jong zijn voor alle vette feesten -_-
A
Hardtraxxer
103 posts member since 2012
last seen May 2012
Intents 16+
?
A