nu gaat make it loud hhz remix weer op slot
terwijl hij gewoon te koop is
thuis of erges anders?Parvuz wrote:Bedankt voor je hulp, maar staat wel gewoon op automatisch. Dus nog geen oplossing.Mojo wrote:Moet je ff bij de Administratieve Tools van je laptop kijken, bij 'Services' en dan de status checken van de service 'WLan config' of een andere Wireless service.Parvuz wrote:Telkens bij het opstarten geen internetverbinding hebben met mn laptop. En dan 5x probleemoplossen doen. Word er ziek van.
(neem aan dat je Wireless verbinding maakt). De status moet op 'Automatisch' staan, en waarschijnlijk heb jij um op 'Handmatig' staan.
Hopelijk heb je hier wat aan
Kevin-Raw wrote:-Dat je een half uur lang op de WC zit te persen als een debiel en er dan uiteindelijk maar 1 konijnenkeuteltje uitkomt
+1djpatt wrote:nu gaat make it loud hhz remix weer op slot
Thuis. Hij heeft wel verbinding, maar geen internet toegang. Heb al van alles geprobeerd.KSwoosh wrote: thuis of erges anders?
Rik wrote:Kevin-Raw wrote:-Dat je een half uur lang op de WC zit te persen als een debiel en er dan uiteindelijk maar 1 konijnenkeuteltje uitkomt
1 woord:oostzaner wrote:de reclame op lololyrics die "weg" gaat wanneer je op close drukt...
is die er ook voor ie ?KSwoosh wrote:1 woord:oostzaner wrote:de reclame op lololyrics die "weg" gaat wanneer je op close drukt...
Neem Adblock
nee. Dan moet ik FF gaan gebruiken en ik vind Chrome veel lekkerder werken.KSwoosh wrote:1 woord:oostzaner wrote:de reclame op lololyrics die "weg" gaat wanneer je op close drukt...
Neem Adblock
Er is ook gewoon adblock voor chrome, voor IE niet.oostzaner wrote:nee. Dan moet ik FF gaan gebruiken en ik vind Chrome veel lekkerder werken.KSwoosh wrote:1 woord:oostzaner wrote:de reclame op lololyrics die "weg" gaat wanneer je op close drukt...
Neem Adblock
dat is niet best tis lekker maar ook chemische bendeRAW-vizion wrote:dat ik een energy verslaving heb, en al de hele dag geen energy op heb, en dat nu behoorlijk begin te voelen
tja... ik denk dat als het me lukt om een week geen druppel energy te drinken, dat ik er wel vanaf bendjpatt wrote:dat is niet best tis lekker maar ook chemische bendeRAW-vizion wrote:dat ik een energy verslaving heb, en al de hele dag geen energy op heb, en dat nu behoorlijk begin te voelen
heb ik een geluk, ik moet juist aankomendjpatt wrote:ik moest er mee stoppen anders werd afvallen helemaal niks
rendieren?KSwoosh wrote:...wachten op je pc met rendieren...
heb jij dat nooit?oostzaner wrote:rendieren?KSwoosh wrote:...wachten op je pc met rendieren...
Ook zo irritant dat na een corrigerende tik z'n neus altijd rood wordKSwoosh wrote:heb jij dat nooit?oostzaner wrote:rendieren?KSwoosh wrote:...wachten op je pc met rendieren...
ik vind dat echt zwaar irritant, als me pc als een rendier door de kamer rent...
Ook zo irritant dat na een corrigerende tik z'n neus altijd rood wordKSwoosh wrote:heb jij dat nooit?oostzaner wrote:rendieren?KSwoosh wrote:...wachten op je pc met rendieren...
ik vind dat echt zwaar irritant, als me pc als een rendier door de kamer rent...