......hoe dan?PierrePruuk wrote:Ey maak daar eens geen grappen over mijn moeder is daar als kind gestorven.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Huh?PierrePruuk wrote:Ey maak daar eens geen grappen over mijn moeder is daar als kind gestorven.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Ja dat was dus de grap.
Dan heb je aparte humor.PierrePruuk wrote:Ja dat was dus de grap.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Moest niemand lachen dan?
ja duh ik begreep um ook welPierrePruuk wrote:Ja dat was dus de grap.
jwz
-
G
PierrePruuk wrote:Ja dat was dus de grap.
Wil je dat graag?PierrePruuk wrote:Moest niemand lachen dan?
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
....iemand die in het topic over de nieuwe digital age release komt praten over banns als je off topic iets zegt
keerl komt net kijken
keerl komt net kijken
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
djpatt wrote:....iemand die in het topic over de nieuwe digital age release komt praten over banns als je off topic iets zegt
keerl komt net kijken
PierrePruuk wrote:Ey maak daar eens geen grappen over mijn moeder is daar als kind gestorven.
Hoop dat dit een grap is.....Mike-O wrote:PierrePruuk wrote:Ey maak daar eens geen grappen over mijn moeder is daar als kind gestorven.Gecondoleerd man..

Al is Auschwitz niet iets om grappen over te maken als je deze korte docu hebt gezien:
http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/camp/view/
Telkens bij het opstarten geen internetverbinding hebben met mn laptop.
En dan 5x probleemoplossen doen. Word er ziek van. 
-Dat je een half uur lang op de WC zit te persen als een debiel en er dan uiteindelijk maar 1 konijnenkeuteltje uitkomt 
haha heb ik ook wel eensKevin-Raw wrote:-Dat je een half uur lang op de WC zit te persen als een debiel en er dan uiteindelijk maar 1 konijnenkeuteltje uitkomt
dat geeft gewoon geen voldoening
gewoon NIET kunnen beginnen met leren hoe belangrijk het ook is
+
stressen over hardbass kaartje in een week wat al alleen maar stress is ivm toetsen
+
stressen over hardbass kaartje in een week wat al alleen maar stress is ivm toetsen
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Als je gewoon meteen een kaartje had gehaaldPommer wrote:gewoon NIET kunnen beginnen met leren hoe belangrijk het ook is
+
Maat van me zei dat ie had besteldSkedoedelefloeps wrote:Als je gewoon meteen een kaartje had gehaaldPommer wrote:gewoon NIET kunnen beginnen met leren hoe belangrijk het ook is
+
ik ben namelijk altijd ruim op tijd
dan zou ik die maat eens een paar hoeken gevenPommer wrote:Maat van me zei dat ie had besteldSkedoedelefloeps wrote:Als je gewoon meteen een kaartje had gehaaldPommer wrote:gewoon NIET kunnen beginnen met leren hoe belangrijk het ook is
+
ik ben namelijk altijd ruim op tijd
jah die neigingen heb ik ook, hij gaat et vandaag regelen heeft ie gezegt dus ben benieuwd
-
MHardtraxxer
- 176 posts member since 2010
- last seen May 2018
Moet je ff bij de Administratieve Tools van je laptop kijken, bij 'Services' en dan de status checken van de service 'WLan config' of een andere Wireless service.Parvuz wrote:Telkens bij het opstarten geen internetverbinding hebben met mn laptop. En dan 5x probleemoplossen doen. Word er ziek van.
(neem aan dat je Wireless verbinding maakt). De status moet op 'Automatisch' staan, en waarschijnlijk heb jij um op 'Handmatig' staan.
Hopelijk heb je hier wat aan
Bedankt voor je hulp, maar staat wel gewoon op automatisch. Dus nog geen oplossing.Mojo wrote:Moet je ff bij de Administratieve Tools van je laptop kijken, bij 'Services' en dan de status checken van de service 'WLan config' of een andere Wireless service.Parvuz wrote:Telkens bij het opstarten geen internetverbinding hebben met mn laptop. En dan 5x probleemoplossen doen. Word er ziek van.
(neem aan dat je Wireless verbinding maakt). De status moet op 'Automatisch' staan, en waarschijnlijk heb jij um op 'Handmatig' staan.
Hopelijk heb je hier wat aan