geen vette sloffen in mijn maat hebben 
T
Hardtraxxer
267 posts member since 2011
last seen Sep 2015
1 dag voor hardbass te horen krijgen dat je chronische voorhoofdholte ontsteking hebt , al 2 maanden elke dag koppijn hebben behalve op hardbass, afvragend of ik wel de juiste medicatie heb gebruikt in de verloop van tijd 
waarschijnlijk werkt harde muziek...wrote:1 dag voor hardbass te horen krijgen dat je chronische voorhoofdholte ontsteking hebt , al 2 maanden elke dag koppijn hebben behalve op hardbass, afvragend of ik wel de juiste medicatie heb gebruikt in de verloop van tijd
T
Hardtraxxer
267 posts member since 2011
last seen Sep 2015
t zou ook aan de medicijnen van zaterdag kunnen liggen 
economie leraar... gaat ie 4 lessen volluit uitleggen hoe een lorenzcurve werkt enzo, wat komt er op het proefwerk: 1 zin waar je een begrip bij in moet vullen, waar dus lorenzcurve bij hoort. en dan vraag 3 waar we het nooit over gehad hebben
oftewel herkansing tijd! 
A
Origineel concept. Maar maakt niet uit, laat maar in België 
M
Hardtraxxer
500 posts member since 2012
last seen Feb 2013
Ik vraag me echt af doen ze met opzet zo dom of?
Bij 1:20 hahaha herpaderp.. wtf
S
Hardtraxxer
75 posts member since 2012
last seen Jun 2012
*zucht* limburgers...
E
nee, dat zijn Belgen, zogeheten: patattekes!
Ons pa die begint te zeuren. Over dat je niet te veel moet drinken tijdens carnaval.
S
Hardtraxxer
last seen Jun 2012
Ben zelf Belg, België heeft ook een provincie Limburg hè.wrote:nee, dat zijn Belgen, zogeheten: patattekes!
Echt de meest achtergestelde buurt van Vlaanderen imo, nog veel erger dan West-Vlamingen
Jij woont zeker in Brasschaatwrote:Ben zelf Belg, België heeft ook een provincie Limburg hè.wrote:nee, dat zijn Belgen, zogeheten: patattekes!
Echt de meest achtergestelde buurt van Vlaanderen imo, nog veel erger dan West-Vlamingen
S
Hardtraxxer
last seen Jun 2012
Nee, ik woon in Oost-Vlaanderen, niet in Antwerpenwrote:Jij woont zeker in Brasschaatwrote:Ben zelf Belg, België heeft ook een provincie Limburg hè.wrote:nee, dat zijn Belgen, zogeheten: patattekes!
Echt de meest achtergestelde buurt van Vlaanderen imo, nog veel erger dan West-Vlamingen? Samen met Antwerpen Centrum de enige plek waar ik zou willen wonen in België
Daarom, als ik later in Brasschaat woon dan heb ik zeker geen klagen
. Maar das lullig voor Nederland, want dan ontduik ik de belasting!
S
Hardtraxxer
last seen Jun 2012
Ga dan meteen naar Monaco, belastingontduiken like a bosswrote:Daarom, als ik later in Brasschaat woon dan heb ik zeker geen klagen. Maar das lullig voor Nederland, want dan ontduik ik de belasting!
te veel is iets anders dan veelwrote:Ons pa die begint te zeuren. Over dat je niet te veel moet drinken tijdens carnaval.
USB-stick kwijt op de dag dat we ons project moeten presenteren. :') Was hem gister vergeten, wij waren als laatste weg in dat lokaal en nu is ie nergens te vinden.. Moet helemaal opnieuw beginnen en heb nog maar een paar uurtjes. 
Nog steeds geen stageplek hebben 
al bijna week week telaat op stage.
al bijna week week telaat op stage.
Wordpress en al die zooi installeren.
Duurt eeuwen.
E
dat soort dingen laat ik doen.....wrote:Wordpress en al die zooi installeren.Duurt eeuwen.