Haha idd. Straks is er geen intro meer.wrote:Steeds korter wordende intro's bij web versies van hardstyle![]()
TMU van Audiofreq en Waverider is zelfs maar 12 seconden![]()
Waar zijn de intro's van 50 seconden of langer gebleven?
D
True.wrote:Dat is toch heerlijk? Slapenwrote:Om 11:00 uur wakker worden, weer in slaap vallen, en dan pas om 14:00 weer wakker worden.
12 seconde vind ik wel matig iddwrote:Steeds korter wordende intro's bij web versies van hardstyle![]()
Zakken voor rijexamen...
Toen ik aan 't tafeltje zat had ik een goed gevoel, maar toen hoorde ik dat ik een fietser niet gezien had, die vol voor mij op de rem moest. Zat in de dooie hoek wss.
Tja helaas...
Toen ik aan 't tafeltje zat had ik een goed gevoel, maar toen hoorde ik dat ik een fietser niet gezien had, die vol voor mij op de rem moest. Zat in de dooie hoek wss.
Tja helaas...
Noooooo....wrote:Zakken voor rijexamen...![]()
Tja helaas...
Weet er helaas alles van
Stel geldkloppers.
wrote:View on YouTube
Hoppaaa
Bij de plaat in kwestie weet ik het niet, maar het is wel weer een teken dat alles maar toegankelijker moet worden voor de massa. Daarom al de edits bij oa Fusion platen, en nu dus dit.wrote:Steeds korter wordende intro's bij web versies van hardstyle![]()
Het weer is gewoon weer normaal en die kuttreinen rijden nog steeds niet fatsoenlijk. Vandaag een half uur moeten wachten voor een ritje van 15 min, waardoor die trein natuurlijk ook weer propvol was en je bijna claustrofobisch zou worden in zo'n klein hokje tussen de coupe's. En vanochtend reed m'n trein zelfs helemaal niet waardoor ik te laat op school was.
C
Mijn werk die zijn personeel gewoon niet geregeld krijgt, smoesjes verzint en dan belt of ik kan komen...
ook al is het 3 uur, tis wel mijn vrije avond.. En ja, ik kan wel zeggen doe ik niet, maar mijn vader was me voor dat ik wel kom
ook al is het 3 uur, tis wel mijn vrije avond.. En ja, ik kan wel zeggen doe ik niet, maar mijn vader was me voor dat ik wel kom
Van mezelf natuurlijk, had ik maar eerder moeten kijken.wrote:Schuld van de auto zelf of de fietserwrote:Zakken voor rijexamen...![]()
Tja helaas....
A
^
fail, once again.
fail, once again.
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Call of duty mw3, net m'n controller kapot geslagen, 50 euro naar de kk
M
Hardtraxxer
500 posts member since 2012
last seen Feb 2013
wrote:Call of duty mw3, net m'n controller kapot geslagen, 50 euro naar de kk
Heb je niet per ongeluk een preview versie gedownload ofzo?wrote:Steeds korter wordende intro's bij web versies van hardstyle![]()
+1wrote:wrote:Call of duty mw3, net m'n controller kapot geslagen, 50 euro naar de kk
wrote:Call of duty mw3, net m'n controller kapot geslagen, 50 euro naar de kk
Pownews :')
Het over Hardstyle hebben en dan Hardcore laten horen, en hardstyle house voor domme mensen noemen :') :') :') :') :')
Het over Hardstyle hebben en dan Hardcore laten horen, en hardstyle house voor domme mensen noemen :') :') :') :') :')
A
Weet je van te vorenwrote:Pownews
Haha ik moet er alleen maar om lachen. Zou mij een ruk interesseren wat hun over hardstyle schrijven/zeggen. Ik zie er de humor wel van inwrote:Weet je van te vorenwrote:Pownews
Ik snap 'm nietwrote:^
fail, once again.
D
Zeurend geval dat mij jaren geleden toevallig heeft uitgepoept. 
Not sure if drol or trollwrote:mij heeft uitgepoept.
The world's biggest piece of crap.wrote:Not sure if drol or trollwrote:mij heeft uitgepoept.
A
Daarom juistwrote:Ik snap 'm nietwrote:^
fail, once again.?