Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 22:18 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
Ziek zijn... :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

N.. n.. nu nog meer op HT? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 22:19 

Was de afgelopen paar dagen al nauwelijks meer op Hardtraxx, moet maar weer is opgekrikt worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 22:24 

Hardtraxx Crew

Dysphoria schreef:
Was de afgelopen paar dagen al nauwelijks meer op Hardtraxx, moet maar weer is opgekrikt worden!

Maar ga je ook nog es een keer iets nuttigs hier posten? In het release topic ofzo. Of blijf je hier toeteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 22:46 

Hardtraxx Addict

Omg! je hebt nog maar 29.50 berichten per dag! dat mag niet onder de 30 komen he
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 22:48 

Zie post ergens in ander topic! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 01:18 

Hardtraxx Veteran

Hardbass samples luisteren op Juno, klinkt redelijk, en dan opeens. WTF!!!111!!1!!1!!
Just One Voice, wat een vreselijke pussyplaat. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 16:20 

Hardtraxx Veteran

Geen internet hebben op je pc...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 16:46 

Hardtraxxer

Fruityloops vastloper terwijl je niet niet opgeslagen hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 17:43 

Hardtraxx Veteran

runescape conversatie in het zevertopic :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 17:47 

Hardtraxx Crew

Ruubiie schreef:

Het zit je echt heel hoog he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 17:49 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Ruubiie schreef:

Het zit je echt heel hoog he :P

Ik kan daar zooooooooooo niet tegen.. Als ik ergens een bloedhekel aan heb is het dat spel wel, en dan ook nog eens als koters gaan reageren op elkaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 17:56 

Hardtraxx Veteran

Prik uit de cola :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 19:03 

Hardtraxx Veteran

Zullen we het dan over Habbo Hotel aan hebben? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 19:12 

Hardtraxx Elite

Heel erg moe zijn van een dagje niks doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 19:51 

Bierkoning

Dat ik tijdens het MW3en altijd bij van die 13-jarige kneusjes zit die elkaar gaan uitschelden over de xbox voor kankerjood en weet ik het allemaal, omdat ze bijv. Adam of Afca als clantag hebben. En net was het zelfs zo erg dat er gewoon iemand vroeg: Wie is er hier voor Ajax? Dan ben je echt een kankerjood :')

En dan gaat het me nog niet eens om het woord jood, het kan ook om een andere term gaan, maar gewoon dat die kneusjes zo stoer lopen te doen over de xbox tegen mensen die ze niet eens kennen. Kanker dit kanker dat. Trieste figuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:54 

Pommer schreef:
Dat ik tijdens het MW3en altijd bij van die 13-jarige kneusjes zit die elkaar gaan uitschelden over de xbox voor kankerjood en weet ik het allemaal, omdat ze bijv. Adam of Afca als clantag hebben. En net was het zelfs zo erg dat er gewoon iemand vroeg: Wie is er hier voor Ajax? Dan ben je echt een kankerjood :')

En dan gaat het me nog niet eens om het woord jood, het kan ook om een andere term gaan, maar gewoon dat die kneusjes zo stoer lopen te doen over de xbox tegen mensen die ze niet eens kennen. Kanker dit kanker dat. Trieste figuren.

Tja, anonimiteit hè. Ken er ook zo een die online iedereen voor rotte vis uitmaakte. Maar in het echt was het een stil kereltje die altijd in zijn eentje in de hoek van de aula zijn broodje verorberde..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 21:59 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:

Wij gaan binnenkort ff schieten samen! lxl iBall lxl heet ik ;)

OT: Dat ik vanavond niet kan stappen ivm diarree...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 22:00 

Bierkoning

Veel te moeilijk om te onthouden :P Voeg mij ff toe: Pommerrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 23:31 

Hardtraxx Veteran

Al de hele dag een black-out als het gaat om mijn nederlandse spelling.. Constant aan het twijfelen tussen d/dt/t.. wtf :huh: Nooit last van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 23:56 

XtD schreef:
Al de hele dag een black-out als het gaat om mijn nederlandse spelling.. Constant aan het twijfelen tussen d/dt/t.. wtf :huh: Nooit last van :P

Heb ik echt nooit last van
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 00:05 

Hardtraxx Veteran

XtD schreef:

Niet op gevoel doen maar de regels volgen.

Ik mis megaupload :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 01:12 

Hardtraxx Veteran

Normaal gesproken gaat het ook altijd op gevoel, heb echt totaal nooit last van mn spelling maar ik betrap mezelf er vandaag al meerdere keren op dat ik zit te twijfelen over mijn spelling en er ff niet uit kom :huh:

Zal morgen wel weer over zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 01:18 

Vooral bij woorden als word/t gebeurd/t gaat bij mij vrijwel altijd goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 11:36 

Hardtraxx Veteran

Al die domme nieuwsberichten over 'extreem weer' :'). Heb nu al zoveel van die loze voorspelling gehoord dat ik er echt geen fuck meer van geloof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 13:12 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Al die domme nieuwsberichten over 'extreem weer' :'). Heb nu al zoveel van die loze voorspelling gehoord dat ik er echt geen fuck meer van geloof.

Nee pas op man.. 5 tot 10cm.. dat worden honderden gewonden en tientallen sterfgevallen.

:')
Vorige  1 ... 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic