N.. n.. nu nog meer op HT?wrote:Ziek zijn...![]()
![]()
![]()
D
Was de afgelopen paar dagen al nauwelijks meer op Hardtraxx, moet maar weer is opgekrikt worden!
Maar ga je ook nog es een keer iets nuttigs hier posten? In het release topic ofzo. Of blijf je hier toeteren.wrote:Was de afgelopen paar dagen al nauwelijks meer op Hardtraxx, moet maar weer is opgekrikt worden!
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Omg! je hebt nog maar 29.50 berichten per dag! dat mag niet onder de 30 komen he
D
Zie post ergens in ander topic! 
Hardbass samples luisteren op Juno, klinkt redelijk, en dan opeens. WTF!!!111!!1!!1!!
Just One Voice, wat een vreselijke pussyplaat.
Just One Voice, wat een vreselijke pussyplaat.
T
Hardtraxxer
267 posts member since 2011
last seen Sep 2015
Fruityloops vastloper terwijl je niet niet opgeslagen hebt
runescape conversatie in het zevertopic 
Het zit je echt heel hoog hewrote:runescape conversatie in het zevertopic
Ik kan daar zooooooooooo niet tegen.. Als ik ergens een bloedhekel aan heb is het dat spel wel, en dan ook nog eens als koters gaan reageren op elkaar..wrote:Het zit je echt heel hoog hewrote:runescape conversatie in het zevertopic
Zullen we het dan over Habbo Hotel aan hebben? 
Heel erg moe zijn van een dagje niks doen
Dat ik tijdens het MW3en altijd bij van die 13-jarige kneusjes zit die elkaar gaan uitschelden over de xbox voor kankerjood en weet ik het allemaal, omdat ze bijv. Adam of Afca als clantag hebben. En net was het zelfs zo erg dat er gewoon iemand vroeg: Wie is er hier voor Ajax? Dan ben je echt een kankerjood :')
En dan gaat het me nog niet eens om het woord jood, het kan ook om een andere term gaan, maar gewoon dat die kneusjes zo stoer lopen te doen over de xbox tegen mensen die ze niet eens kennen. Kanker dit kanker dat. Trieste figuren.
En dan gaat het me nog niet eens om het woord jood, het kan ook om een andere term gaan, maar gewoon dat die kneusjes zo stoer lopen te doen over de xbox tegen mensen die ze niet eens kennen. Kanker dit kanker dat. Trieste figuren.
A
Tja, anonimiteit hè. Ken er ook zo een die online iedereen voor rotte vis uitmaakte. Maar in het echt was het een stil kereltje die altijd in zijn eentje in de hoek van de aula zijn broodje verorberde..wrote:Dat ik tijdens het MW3en altijd bij van die 13-jarige kneusjes zit die elkaar gaan uitschelden over de xbox voor kankerjood en weet ik het allemaal, omdat ze bijv. Adam of Afca als clantag hebben. En net was het zelfs zo erg dat er gewoon iemand vroeg: Wie is er hier voor Ajax? Dan ben je echt een kankerjood :')
Wij gaan binnenkort ff schieten samen! lxl iBall lxl heet ikwrote:Dat ik tijdens het MW3en altijd bij van die 13-jarige kneusjes zit die elkaar gaan uitschelden over de xbox voor kankerjood en weet ik het allemaal, omdat ze bijv. Adam of Afca als clantag hebben. En net was het zelfs zo erg dat er gewoon iemand vroeg: Wie is er hier voor Ajax? Dan ben je echt een kankerjood :')
OT: Dat ik vanavond niet kan stappen ivm diarree...
Veel te moeilijk om te onthouden
Voeg mij ff toe: Pommerrr
Al de hele dag een black-out als het gaat om mijn nederlandse spelling.. Constant aan het twijfelen tussen d/dt/t.. wtf
Nooit last van 
A
Heb ik echt nooit last vanwrote:Al de hele dag een black-out als het gaat om mijn nederlandse spelling.. Constant aan het twijfelen tussen d/dt/t.. wtfNooit last van
Niet op gevoel doen maar de regels volgen.wrote:Al de hele dag een black-out als het gaat om mijn nederlandse spelling.. Constant aan het twijfelen tussen d/dt/t.. wtfNooit last van
Ik mis megaupload
Normaal gesproken gaat het ook altijd op gevoel, heb echt totaal nooit last van mn spelling maar ik betrap mezelf er vandaag al meerdere keren op dat ik zit te twijfelen over mijn spelling en er ff niet uit kom
Zal morgen wel weer over zijn
Zal morgen wel weer over zijn
A
Vooral bij woorden als word/t gebeurd/t gaat bij mij vrijwel altijd goed.
Al die domme nieuwsberichten over 'extreem weer' :'). Heb nu al zoveel van die loze voorspelling gehoord dat ik er echt geen fuck meer van geloof.
Nee pas op man.. 5 tot 10cm.. dat worden honderden gewonden en tientallen sterfgevallen.wrote:Al die domme nieuwsberichten over 'extreem weer' :'). Heb nu al zoveel van die loze voorspelling gehoord dat ik er echt geen fuck meer van geloof.
:')