Ik sta op de telecom afdeling, dus als je nog een nieuwe Nokia 3310 wil, dan ben je natuurlijk van harte welkomwrote:Bij Saturn las ik? Haha zal is een keer langs komen dan. Net zoals jij wel eens bij Jumbo komt. JWT!
Ruzie met ouders, struggelingen in de relatie, geen zin in school. En nog 1,5 week tot Hard Basswrote:Wat is er aan het handje?wrote:Alles :')
Je oma op de Intensive Care met een hersenbloeding 
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Ingegroeide teennagel behandeling gehad. Nu maar hopen dat ik naar takens kan zaterdag. #naar

B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Dat moest ik dus elke ochtend aanzien.wrote:Waarom die foto
C
DUO... een hele grote irritatie...
Schijnbaar is het niet eens bekend dat ik weer ga studeren bij DUO en daarom heb ik geen OV en StuFi
Schijnbaar is het niet eens bekend dat ik weer ga studeren bij DUO en daarom heb ik geen OV en StuFi
C
En nu geeft mijn DigiD ook nog de geest, heel fijn allemaal
Daniël willen helpen in SWTOR. Kom ik aan op plaats van bestemming, gaat ie offline. Fuck it dan maar <_<
Fifa
Als ik zeg pass naar links, pass tie naar rechts of te zacht. Zeg ik schiet naar rechts, schiet hij in het midden of gruwelijk naast..
Doet echt voor geen meter wat ik wil
Als ik zeg pass naar links, pass tie naar rechts of te zacht. Zeg ik schiet naar rechts, schiet hij in het midden of gruwelijk naast..
wrote:Fifa![]()
lol bij mij reageert ie helemaal niet op me stem
Heb ik ook echt heel vaak. Als ik naar links wil passen, passt ie hem keihard naar de andere kantwrote:Fifa![]()
Was te verwachtenwrote:lol bij mij reageert ie helemaal niet op me stem
Ja idd, maar dan probeer ik het met een andere controller, zelfde probleem.. Gaat echt nergens meer over, moet soms tegen gasten die het voor geen meter kunnen, ze krijgen 3 schoten, 3 doelpunten, ik krijg er 20, 2 doelpunten, met veel open kansen..wrote:Heb ik ook echt heel vaak. Als ik naar links wil passen, passt ie hem keihard naar de andere kantNet of er iets niet helemaal goed is in m'n controller.
Alsof je gewoon niet mag winnen
lekkere wijven die hun foto verpesten met hun duckface
paprika's jouw ook!!wrote:IK HAAT PAPRIKAS!
G
en PAAP RIKAS?wrote:IK HAAT PAPRIKAS!
Haha dat scheelt alweerwrote:Dank jeKan nu weer beetje kalmeren, savegame is er nog
D
Ziek zijn...