De sneeuw
Lag prachtig ijs en dat wordt nu verpest door deze kutschnee.
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Zometeen door dit takkeweer naar huis fietsen..
D
Ik vind het wel wat hebben zolang ik er maar niet door heen hoef. 
J
Hardtraxxer
496 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Ik heb juist een irritatiemomentje omdat er hier nog bijna niks ligt. Schuif die sneeuw maar door deze kant op als jullie er zo'n last van hebben 
Wat mij betreft neem je alle sneeuw van de omgeving zoetermeer mee.wrote:Ik heb juist een irritatiemomentje omdat er hier nog bijna niks ligt. Schuif die sneeuw maar door deze kant op als jullie er zo'n last van hebben
kom het maar halenwrote:Ik heb juist een irritatiemomentje omdat er hier nog bijna niks ligt. Schuif die sneeuw maar door deze kant op als jullie er zo'n last van hebben
dat van gramsbergen niet, die houd ik liever zelf 
C
weer voor valkenswaard:
-17, -18, -20, -20
NOOOOOOOOOOOH
-17, -18, -20, -20
NOOOOOOOOOOOH
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/wrote:weer voor valkenswaard:
-17, -18, -20, -20
NOOOOOOOOOOOH
Lijkt me realistischer
C
andere provincies 
Ja goh. Maar als ik hier de plaatselijke boeren moet geloven kan volgende week zowel de zomer als een nieuwe ijstijd aanbreken...wrote:andere provincies
KNMI is een van de weinige die het de laatste tijd nog redelijk kan voorspellen, en als de landelijke gemiddelden zo zijn, gaan het bij jou echt geen -20 worden
Laat hem nou ff in z'n waan.wrote:Ja goh. Maar als ik hier de plaatselijke boeren moet geloven kan volgende week zowel de zomer als een nieuwe ijstijd aanbreken...wrote:andere provincies
KNMI is een van de weinige die het de laatste tijd nog redelijk kan voorspellen, en als de landelijke gemiddelden zo zijn, gaan het bij jou echt geen -20 worden
C
Nouja, google geeft wel het actuele weer aan voor je locatie.. voor mij wordt dat dan valkenswaard.. Kan trouwens best
-20.
Yeaaaaah right
Laten we eerst maar eens zien of het wel -10 wordt.
Yeaaaaah right
Zo, het heeft weer lang genoeg gesneeuwd. Nu de zomer weer!
je heb ook nog zoiets als gevoelstemperatuurwrote:-20.
Yeaaaaah right![]()
Dan is de gevoelstemperatuur van mij ongeveer elke ochtend -50.
Het CUE point weet je wel, of niet?wrote:Tha Playah - On The EdgeKlinkt nooit lekker als ik hem inmix
mensen waarmee je zou gaan stappen ineens allemaal afzeggen waardoor je van 20 naar 2 man gaat en ook nog eens op het laatste moment 
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
sneeuw, kou, verkeer, alles!
telefoon die niet meer wil connecten met me tv 
In letterlijk bijna iedere set Virus en Revolution de laatste tijd, meestal zelfs nog na elkaar. :')