dat gebeurt volgens mij op 9/10 voetbal filmpjes op youtube ofniet? Van die amerikanen en de rest van de wereld die ruzie krijgen wat nou de echte "football" isoostzaner wrote:Amerikanen die voetbal belachelijk maken en dan nog proberen te beweren dat american handball eem echte sport is. :')
Active topics in Off-Topic
Moderators
Als er iemand naast je komt zitten in de bus of metro die zijn muziek keihard aan heeft staan. 
Ik had het dit keer over lachband.0tommetjeuh wrote:dat gebeurt volgens mij op 9/10 voetbal filmpjes op youtube ofniet? Van die amerikanen en de rest van de wereld die ruzie krijgen wat nou de echte "football" isoostzaner wrote:Amerikanen die voetbal belachelijk maken en dan nog proberen te beweren dat american handball eem echte sport is. :')
ik heb vaak zelf muziek aan in de bus, dus ik hor dat van andere niet.hsrobin wrote:Als er iemand naast je komt zitten in de bus of metro die zijn muziek keihard aan heeft staan.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
als je een frikandel broodje zit te eten en de frikandel plurt eruit 
Van de AH toevallig? Gebeurde een klasgenoot vorige week ook, was wel een rofl momentje 
dat mn vrienden niet meewillen naar hs feesten? 
Moet je nieuwe vrienden zoeken!Protoss wrote:dat mn vrienden niet meewillen naar hs feesten?
-
G
Nee, met HT'ers meeten en nog harder feesten!hsrobin wrote:Moet je nieuwe vrienden zoeken!Protoss wrote:dat mn vrienden niet meewillen naar hs feesten?
Daar zijn die meetingen voor!
Je kan zelfs, zoals wootum doet bij Hard Bass, meeten op een station en dan samen et feest in gaan!
ja dat ga ik denk ook doen maar moet eerst wat geld verdienenKSwoosh wrote:Nee, met HT'ers meeten en nog harder feesten!hsrobin wrote:Moet je nieuwe vrienden zoeken!Protoss wrote:dat mn vrienden niet meewillen naar hs feesten?
Daar zijn die meetingen voor!
Je kan zelfs, zoals wootum doet bij Hard Bass, meeten op een station en dan samen et feest in gaan!
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
nee c1000. zijn wel lekker alleen soms tieft dat ding eruitMol wrote:Van de AH toevallig? Gebeurde een klasgenoot vorige week ook, was wel een rofl momentje
Iemand heeft m'n condens droger gesloopt.
Ik heb z'n was gestolen en een briefje opplakt dat ie z'n kleren hier kan ophalen. (en dan gaat ie dokken)
Doet ie het niet, steek ik ze in de fik.
Ik heb z'n was gestolen en een briefje opplakt dat ie z'n kleren hier kan ophalen. (en dan gaat ie dokken)
Doet ie het niet, steek ik ze in de fik.
oke... leuk man samen wonen.
Maar wel je wel zeker dat hij het was?
Maar wel je wel zeker dat hij het was?
Gisteravond was de droger nog heel, nu is ie stuk. Nuff said. Ik was al verbaast dat er iemand
aan het wassen/drogen was in de vroege middag, normaal doet iedereen dat 's avonds pas.
Leuk die studentenflats idd
aan het wassen/drogen was in de vroege middag, normaal doet iedereen dat 's avonds pas.
Je moet na 11 uur 's avonds wassen man, krijg je 50% korting op je water en elektriciteit gewoon zo'n tijd schakelaar er tussen!Mol wrote:Gisteravond was de droger nog heel, nu is ie stuk. Nuff said. Ik was al verbaast dat er iemand
Is bij mij inclusief
dus dat boeit me niet zo.
Woont iemand van jullie toevallig in een studentenflat van De Key? Heb een vraagje over SMTP.
Woont iemand van jullie toevallig in een studentenflat van De Key? Heb een vraagje over SMTP.
die KUTwind waardoor ik amper vooruit kom en 38x bijna in de sloot lig met me brommer als ik door de polder rij
Gaat hier ook verschrikkelijk hard.Pommer wrote:die KUTwind waardoor ik amper vooruit kom en 38x bijna in de sloot lig met me brommer als ik door de polder rij
-
G
gelukkig heeft onze auto er op de snelweg weinig last vankatamaran wrote:Gaat hier ook verschrikkelijk hard.Pommer wrote:die KUTwind waardoor ik amper vooruit kom en 38x bijna in de sloot lig met me brommer als ik door de polder rij
alleen irritant als je vrachtwagens inhaald
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Je te snel wilt afsluiten en dus perongeluk op Slaapstand druk 
-
G
of als je op slaapstand wil doen en je op afsluiten druktHoofdcoach wrote:Je te snel wilt afsluiten en dus perongeluk op Slaapstand druk
ik heb die 2 omgedraaid, zodat ik snel kan afsluiten
Als er ijn de snackbar 16 mensen voor je zijn en er dan ook nog 1 voordringt. Ow en de kut kinderen die mensen meenemen 
Gewoon bestellen net als ikChukkels wrote:Als er ijn de snackbar 16 mensen voor je zijn en er dan ook nog 1 voordringt. Ow en de kut kinderen die mensen meenemen
Had een keer bij de pizzeria iemand voor mij staan die 28 pizza's bestelde. Ik hoefde maar 2 pizza's maar gingen ze eerst 28 pizza's bakken en toen pas die van mijChukkels wrote:Als er ijn de snackbar 16 mensen voor je zijn en er dan ook nog 1 voordringt. Ow en de kut kinderen die mensen meenemen
Fucking lang wachten op 2 pizzaatjes, die overigens ook nog niet lekker waren
-
G
de Adobe CS4 uninstallatie die tergend lang duurt 
-
M
Irritatie: Dat ik de tijd niet sneller kan laten gaan omdat ik niet kan wachten tot Hardbass