Lekker belangrijk, zeker als het gewoon licht genoeg is.djpatt wrote:mensen die overdag geen licht aan hebben met autorijden
Active topics in Off-Topic
Moderators
ik doel dan op een dag als vandaag hedawasiknie wrote:Lekker belangrijk, zeker als het gewoon licht genoeg is.djpatt wrote:mensen die overdag geen licht aan hebben met autorijden
Op zo'n dag als vandaag heb ik ook gewoon me licht aan hoor, zoveel zicht was er nou ook weer niet met af en toe mist. Iig was het niet helder en dan doe ik ze gewoon aan.djpatt wrote:ik doel dan op een dag als vandaag hedawasiknie wrote:Lekker belangrijk, zeker als het gewoon licht genoeg is.djpatt wrote:mensen die overdag geen licht aan hebben met autorijden
donkere autos zie je dan soms niet eens bewegen, totdat ze opeens voor je staan.
vind gewoon dat je bij grauw weer je lampen moet voeren
vind gewoon dat je bij grauw weer je lampen moet voeren
Mwah ja als het zo mistig als vandaag zou het idd wel handig zijn als je je licht aan doet, maar verder vind ik dat niet zo'n punt. Ik zie alles prima overdag.
oja vandaag weer ff eentje opgemerkt,
Mensen die al 3km vantevoren links gaan rijden, om over 3km ergens links af te slaan!!!
Mensen die al 200 meter voor een stoplicht vol op hun rem trappen!!
Mensen die op een eenbaansweg waar je 80 mag, 60 gaan rijden
Mensen die al 3km vantevoren links gaan rijden, om over 3km ergens links af te slaan!!!
Mensen die al 200 meter voor een stoplicht vol op hun rem trappen!!
Mensen die op een eenbaansweg waar je 80 mag, 60 gaan rijden
Uh, CCS. Commerciéle Calculaties & Statistiek. Ik weet nu al dat ik hier niet in 1x voor ga slagen. Ik snapte er de ballen van en mijn hersenen pikken ook bar weinig op om 5 uur 's middags na een hele dag schoolParvuz wrote:Haha heb ik wel dit kwartiel.dawasiknie wrote:Heb je SPSS?Chukkels wrote:Tot kwart over 6 school en daan nu ok nog eens het moeilijkste vak: statistiek...
E nogn allemaal verplichte lessen ook...
SPSS is software om statistische berekeningen te maken
Dus wss heb je het niet .. 
Ik mag geeneens een grafische rekenmachine gebruiken bij Statistiek. Dat wordt dus zwaar bullocks! 
-
G
... als mensen dingen over me zeggen die niet waar zijn.
-
G
?Daveytl wrote:Sorry man
Gaat toch over die dingen zoals:
?
KSwoosh wrote:Kan niet zonder Hardtraxx
?
ja zijn gewoon een aantal flaauwe mensen op hardtraxxKSwoosh wrote:... als mensen dingen over me zeggen die niet waar zijn.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Je je auto ergens parkeert waar je denkt dat het mag en bij terugkomst een bonnetje vindt 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
je wakker moet worden voor school 
Moeten wachten op de dvd van Qlimax, waar je 28 januari al een bericht van heb gehad dat hij verzonden is door Q-dance.
En nu nog niet binnen hebt terwijl op die site stond dat ze 1 februari beschikbaar zouden zijn.
En nu nog niet binnen hebt terwijl op die site stond dat ze 1 februari beschikbaar zouden zijn.
kwil muziek op mn mp3 zetten opent hij niet er komt ook geen wisselbare schijf iemand ideeën?
stuurprogramma downloaden?Protoss wrote:kwil muziek op mn mp3 zetten opent hij niet er komt ook geen wisselbare schijf iemand ideeën?
google heb ik al gekeken niet echt wat gevonden wat is een stuurprogramma danKevin-Raw wrote:stuurprogramma downloaden?Protoss wrote:kwil muziek op mn mp3 zetten opent hij niet er komt ook geen wisselbare schijf iemand ideeën?Anders ff google raadplegen
Protoss wrote:google heb ik al gekeken niet echt wat gevonden wat is een stuurprogramma danKevin-Raw wrote:stuurprogramma downloaden?Protoss wrote:kwil muziek op mn mp3 zetten opent hij niet er komt ook geen wisselbare schijf iemand ideeën?Anders ff google raadplegen
Misschien heb je een update nodig van je USB stuurprogramma,Een stuurprogramma, in het Engels driver of hardware driver, is een specifiek stuk software dat een verbinding legt tussen de hardware en het besturingssysteem.
http://support.microsoft.com/kb/329632/nl
Gewoon ff beetje internet doorzoeken.
"op dit moment zijn al onze medewerkers in gesprek."
argh
argh